شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶۶
۴۵

زیباکلام: ظریف چاره ای جز تحریف سخنان رهبری نداشت!

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 316777
زیبا کلام گفت: وزیر امورخارجه چاره ای جز تحریف سخنان رهبری نداشته است.
زیباکلام: ظریف چاره ای جز تحریف سخنان رهبری نداشت!
به گزارش جهان، صادق زیبا کلام در گفت و گو با ندای انقلاب در پاسخ به این سوال که ظریف در مصاحبه با یک شبکه خبری منکر افسانه خوانده شدن هولوکاست توسط رهبری در سال ۸۴ شده است، به نظر شما آیا وزیر امور خارجه در حد تحریف سخنان رهبری هست، افزود: وزیر امورخارجه چاره ای جز این حرف (تحریف سخنان رهبری) نداشته است.

وی با بیان اینکه خود ظریف هولوکاست را قبول دارد و آن را یک جنایت هولناک می داند ،تصریح کرد: شما خودتان را جای ظریف بگذارید اگر بگویند شما که هولوکاست را قبول دارید چرا رهبری آن را افسانه می خوانند، چه می گفتید شما هم مجبور بودیدکه این حرف را بزنید!

گفتنی است محمدجواد ظریف صبح دوشنبه در مصاحبه ای هولوکاست را به عنوان جرمی شنیع و کشتار جمعی محکوم کرد و واژه "افسانه را که در سایت انگلیسی رهبری ایران در توصیف هولوکاست آمده است را ناشی از ترجمه ضعیف دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا اينقدر در مورد واقعيت داشتن يا افسانه بودن اين موضوع صحبت مي كنيد ؟ بيائيد راجع به اين موضوع بحث كنيد كه چرا تاوان جنايت دولتي را بايد ملتي ديگر بدهد . به قول معروف گنه كرد در بلخ آهنگري ، به شوشتر زدند گردن مسگري .
مهدي
United States
خدايش آدم زنده وكيل وصي نميخواد آقاي زیباکلام بذار خودش بياد ببينيم چرا اين حرف وزده
Switzerland
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran, Islamic Republic of
خیلی چیزهای دیگر هم بد معنا شد ولی کسی جیکش هم درنیامد حالا هنوز اول کار است کم کم متوجه خواهید شدکه چه تهمت های بدون سند به احمدی نژاد زدیدبدانید که خدا عادل است وسربزنگاه رس آدمهای چند چهره رامیکشد
Switzerland
در مورد ابعاد حادثه هولوکاست بین مورخین اختلاف است. در روایت رسمی غربی حدود 6 میلیون یهودی کشته شده است و تشکیک در این عدد منجر به آب خنک خوردن در زندان میشود. مورخین دیگر تعداد کشته ها را بسیار کمتر از این میدانند و یا جنایت سیستماتیک علیه یهودیان را قبول ندارند. در صورتی که حتی یک نفر بی گناه کشته شده بود جنایتی هولناک است اما سوال ما از آقای ظریف است که ایشان طبق چه مطالعات تاریخی مطمئن هستند که روایت رسمی غربی صحیح است و بقیه روایتها از این حادثه غلط است؟ ایشان هم میتوانست همانند رئیس جمهور جواب بدهد که من تاریخدان نیستم (اگر نمیخواست از غربی ها در مورد علت ممنوع کردن پژوهش در مورد هولوکاست صحبت کند.)

در ضمن، از ایشان خواهش داریم سخنان رهبر انقلاب اسلامی را که با درایت و حکمت انتخاب شده است و نشان دهنده استکبارستیزی جمهوری اسلامی است را تحریف نکنند.
من همیشه به این فکر میکنم از 5 میلیون یهودی کل اروپا چطوری 6 میلیون نفرشون تو یه قسمت مشخص از خاک اروپا جزغاله شدن؟!

بسیاری از حقایق رو تو این سایت میتونید ببینید و بخونید www.holocartoons.com
دولت راستگویان تو زرد از آب درآمد
امیر
Finland
هنوز اول کاره...
خدا به خیر کنه...
یک مخاطب
آقای..... آب سربالایی می رود یا سرازیری ؟ حد اقل حرفی که ایشان می بایست می زد این بود که حرف ریاست جمهوری را که گفت من مورخ نیستم می زد یا واقعیت را می گفت که بر فرض این جنایت اتفاق افتاده توسط نازی های آلمان ولی چرا فلسطینیها باید چوب آن را بخورند ؟ نه اینکه تازه بیاید سخن حق رهبری را هم به سلیقه خود تحریف نماید و سخن ما این اس که این آقایان چرا در جواب آنها که می گویند ایران باید در مقام عمل حرفهای خود ثابت کند عین این حرف را شما به آنها نمی زنید ؟
فقط افسانه را نمیتوان رصد تاریخی کرد و به همین خاطر است که دنیای استکبار از تحقیق توسط مورخان در خصوص چگونگی هلوکاست جلوگیری میکنند و مقام معظم رهبری هم به همین دلیل آنرا افسانه میخواند
حسنی
Iran, Islamic Republic of
ظریف بهتر از مقام معظم رهبری میداند!!!!!! کاملا همینطوره!!!!!!!!! لابد دیگه!!!!!!!!!
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
حالا که ظریف هولوکاست را واقعیت می داند به دو سوال احمدی نژاد پاسخ دهد.
Iran, Islamic Republic of
گرنباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها . اگرهولوکاست اتفاق نیفتاده بود، هرگزدرتاریخ بیان نمی شد .
United States
تو تاریخ خیلی چیزا گفته شده ولی همه شون راست نبودن از جمله اینکه شایعه کرده بودن امیرالمومنین تارک الصلاه است (نعوذبالله)
این ضرب المثل ها برای امثال شما که دوست دارید خام غرب بشید کاربرد داره نه ملت
حالا بقول احمدی نژاد بر فرض محال هولوکاست هم بوده مسلمین در اتفاق هولوکاست چه تقصیری داشتند که حالا تاوان میدهند
Iran, Islamic Republic of
درود برظریف باد که دیپلمات کارکشته ای هستند .
Iran, Islamic Republic of
کارکشته لابد یعنی دروغگو
ali
اشتباهی منفی زدم !!!
Iran, Islamic Republic of
هردم از اين باغ بري ميرسد تازه تر از تازه تري ميرسد!!!
علی
حالا کجاشا دیدی
علی
دولت تدبیر راستگویان?
حسام
با سلام
چرا حرف دلت را نمي زني ما كه مي دانيم ته دلت چه چيزي نهفته است اگر خدا خواهد رو خواهد شد.
اللهم عجل لوليكل الفرج
بیانات در دیدار اعضای مجمع خبرگان رهبری :
غربى‌ها جور ديگرى عمل ميكنند. البته هم ما چهارچوب هائى داريم، هم آنها؛ آنها چهارچوب هایشان ظالمانه است. در يك كشورى كسى به افسانه‌ى هولوكاست اعتراض ميكند، ميگويد من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محكومش ميكنند كه چرا يك حادثه‌ى پندارىِ تاريخى را انكار ميكنى! حالا گيرم پندارى هم نباشد - واقعى باشد - خيلى خوب، انكار يك حادثه‌ى واقعىِ تاريخى مگر جرم است؟!
روند تغییر دیدگاه ها نسبت به امریکا براساس باورهای دوستان:
شیطان بزرگ...شیطان کوچک..شیطونک....شیطون بلا...بلا...جیگر...جیگر طلا...قلاده طلا...
خیلی جالب بود
Iran, Islamic Republic of
مسئول دیپلماسی خارجی که این عقاید را دارد وای اگر از پس امروز بود فردایی
خدا عاقبت ما را به خیر کند.
دست روحانی و مجلس درد نکند با این معرفی و اعتماد و انتخابشان.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره این ظیبا کلام حم یک هرف هصابی ذد!!
حسین
United States
آقای ظریف و یا هرکس دیگری خیلی بی جا میکنند که حرف رهبری را تحریف و یا انکار میکنند...!!!!! آقای زیبا کلام هم مشوق دروغگوئی هستند و هم بدنبال توجیه اشتباه فاحش و نابخشودنی گفته های آقای ظریف...
همه باید هوشیار باشیم که یواش یواش دولت راستگویان!!! همان بلائی که منجر به امضاء تعلیق غنی سازی در سعد آباد شد را سرمان نیاورند
اصغر
هیچ کدامتان شجاعت وجسارت وصداقت احمدی نژاد را ندارید احمدی نژاد آمریکاو اسراییل را گوشه رینگ برده بود ومجال عرض اندام به آنها نمیداد حالا آقایان آمدند پشتک ذلیلانه زدند اسمش را گذاشتند نرمش قهرمانانه!
Iran, Islamic Republic of
سخنان ظریف دقیقا مصداق گاف دیپلماتیک بوده است وقتی بی حساب و کتاب هولوکاست را بپذیری مجبوری که سخنان رهبری را هم تحریف کنید راستی اگر آقای ظریف در مقابل سئوال خبرنگاران در خصوص معنا و مفهوم سخن امام (ره) مبنی بر ضرورت محو اسارئیل از نقشه جهان قرار بگیرد حتما آن را هم اشتباه ترجمه می داند؟؟ اصلا چرا باید صراحتا در خصوص پذیرش هولوکاست موضع می گرفت که الان مجبور به تحریف شود؟؟؟
United Kingdom
از قدیم گفتن مرد و حرفش شما دیگر حرفهایت اعتبار نداره و در اخر 75 میلیون مگر نظرشان باید با رهبری یکی باشد در دمکراسی هر فرد نظر خود را دارد مرد باشید و بگوئید این نظر من است و ان نظر رهبری
France
رهبری هم نمیگه همه حرف منو تکرار کنن.
بحث اینه که چرا رهبری رو مثل خودش خراب می کنه؟
محکم بگه این نظر رهبریست و نظر من اینه.
قطعا امثال ظریف خیلی راه نرفته تا رسیدن به جایگاه درک و فهم رهبری رو دارن
سلام
الان زمان استیضاح وزیری است که حتی حاضر نیست ظاهرش رو با بقیه دیپلمات ها یکسان کنه! همه ما می دونیم که در همه جهان، لباس و ظاهر دیپلمات ها باید دارای استاندارد هایی باشد چون اونها نماینده فرهنگ و ایدولوژی یک ملت و یک کشورند، ریش پروفسوری شاید از نظر بعضی از علما اشکال شرعی نداشته باشه اما نشان دهنده فرهنگ اسلامی ایرانی ما هم نیست...
حق
ننگ بر هر كسي كه جعليات تاريخي رو قبول ميكنه و سبب تقويت دشمنان اسلام ميشه در هر مقام و سمتي كه هست! يقينا خداوند بر مسند عدل نشسته و آخر عاقبت طرفداران دشمن را خواهيم ديد!
مرضیه-ش
اگر هولوکاست افسانه نبود حداقل خود یهودیان اجازه تحقیق وتغحص در این رابطه را داشتند. نه اینکه خط قرمز غرب موضوع هولوکاست باشد.
عمو حسن
زنده باد زیبا کلام عزیز
حسینی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این اقا همانند نامش واقعا زیباکلام بود!
حسین
این شمایین که ضعیف هستین آقای ظریف !
نه اظهارت رهبر انقلاب .
دیپلماسی شما نشانگر اسلام آمریکایی است .
شما با مقاومت سنخیتی ندارید .
عدول از ارزشها نشانگر زیرکی و دیپلماسی هوشمندانه نیست .
مگه نمیگفتید که یکی از مشکلات مملکت ماجراجویی رییس جمهور سابقه و اگر ایشان مسئله هولوکاست رو مطرح نمیکرد بهتر بود و اتفاقی نمی افتاد خوب شما هلوکاست این دروغ بزرگ قرن رو پذیرفتید چی شد؟ نتیجه ای هم داشت باز هم که میگویند همه گزینه ها روی میز است !!!!!!!
این همه انعطاف معنی ندارد
مرگ بر آمریکا .مرگ بر اسرائیل
علی
یعنی هروقت قافیه تنگ شدمی توان هرچیزی راتوجیه کردودروغ گفت ؟؟!!!
احسان
Iran, Islamic Republic of
اگه بعد 50سال بیان بگن جنگ ایران وعراق افسانه بوده
چه کنیم
سلام
Iran, Islamic Republic of
با اینکه من به احمدی نژاد رای ندادم،
ولی !
این روزها عجیب دلم برایش تنگ می شود...
Iran, Islamic Republic of
چه بخواهيد چه نخواهيد امريكا نوكر اسرائيل هست وبس دل خوش به حرفهاي اوباما نكنيد درثاني كسي حق ندارد فرمايش رهبري را تحريف كند اين خيانت است سينه چاكان امريكا هم نيش خودرا جمع كنند گرگ گرگ است اگركنون تغيير موضع ميدهد چون درمقابل اسلام عزيز وجوانان غيور اسلام كم اورده است مرگ برامريكاي جنايت كار ونوكران بي جيره ومواجبش /
ایرونی
هولوکاست یک افسانه برای افسانه مظلومیت یهود است. آقای ظریف دومین گاف بزرگ خودشون رو دادن. اون از ماجرای فیس بوک و تبریک سال نو یهودی و ... اینم از تایید دوباره هولوکاست. البته شاید اینم یه جور تدبیره که امید از توش درمیاد بعدا!!