جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

جزئیات افزایش ۳۵% حقوق آموزش و پرورش

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 436873
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش جزئیات افزایش ۳۵ درصدی حقوق نیروهای اداری و ستادی وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد بطحایی در سومین روز از سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در میزگرد طرح «رتبه‌بندی معلمان»، اظهار کرد: فوق‌العاده شغل فرهنگیان طبق بند ۱۰ ماده ۶۸ مربوط به افزایش حقوق نیروهای اداری، بهمن ماه سال گذشته به تصویب هیات وزیران رسیده است.

وی افزود: این همان ۳۵ درصدی بود که قرار بود به حقوق نیروهای اداری اضافه شود، اما میانگین آن ۲۱ درصد و سقف آن ۳۵ درصد در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به عمده‌ترین مشکل توقف اجرای این مصوبه، اظهار کرد: اختلاف زیاد بین کارکنان دستگاه اجرایی با معلمان و زیاد شدن فاصله پرداخت‌ها از مشکل توقف اجرای این طرح بوده است.

بطحایی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با اجرای طرح رتبه‌بندی، زمینه برای اجرای فوق‌العاده ویژه که مشمول این مصوبه قرار خواهند گرفت، ایجاد و این افزایش حقوق به نیروهای ستادی و اداری پرداخت شود.

وی بیان کرد: اگر به هر دلیلی این فوق‌العاده ویژه به اجرا درنیاید، برنامه دیگر را دنبال می‌کنیم؛ طرح دیگر شامل افراد ستادی و اداری می‌شود که شامل بند ۲۰۳ است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: اما سعی می‌کنیم از طریق رتبه‌بندی، نیروهای اداری را شامل این افزایش حقوق کنیم و تلاش می‌کنیم تا این حکم از فروردین ماه سال ۹۴ اجرایی شود.

بطحایی با بیان اینکه از محل افزایش بهره‌وری و ساماندهی نیروی انسانی، کارهای جدید در آموزش و پرورش انجام می‌شود، عنوان کرد: موفق شده‌ایم حق شغل کارکنان را تا ۱۵۰۰ امتیاز افزایش دهیم. در این راستا حق نوار مرزی را نیز برقرار و قانون مرخصی ۹ ماه زایمان بانوان فرهنگی را نیز اجرا کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همه وزارت خانه ها و سازمانها 35 درصد را اجرا کردند بجز وزارت جهاد کشاورزی و سازمان شیلات ایران.
Iran, Islamic Republic of
در مورد نوار مرزی یه چیز بگم.
بنده معلم اموزش و پرورش محمودآباد هستم. نوار مرزی چند ساله که برای کارمندای دیگه دولت از قبیل دادگستری اب و فاضلاو و... برقراره . اما به نیروهای آموزش و رورش نوار مرزی تعلق نمی گیره. تبعیض تا کجا ؟؟؟!!
فقط به یک قشر از کارمندای محمودآباد می دن و اونهم کسانی که در روستا تدریس می کنن. ما روی نوار مرزی هستیم تعلق نمی گیره اما روستایی که با مرز خیلی فاصله داره تعلق می گیره.
خدا دولتیا رو هدایت کنه
بوسجین
معلمان و باز نشستگان از کمی حقوق می نالند اما اقایان مشغول تقویت ستاد های خود هستند به این می گویند اعتدال