پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۲

یورش مزدوران آل خلیفه به منزل آیت‌الله عیسی‌قاسم+تصاویر

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 393277
نیروهای امنیتی آل خلیفه که سال گذشته با یورش به منزل روحانی برجسته بحرینی خسارت‌هایی را به منزل ایشان وارد کردند بار دیگر این هتاکی را تکرار کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا ـ نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با حمله به منزل «آیت‌الله شیخ عیسی قاسم» روحانی و عالم برجسته بحرینی در منطقه الدراز خانه ایشان را بازرسی کردند.

شبکه المنار با انتشار این خبر اشاره‌ای به جزئیات بیشتر این خبر نکرد اما جمعیت الوفاق اعلام کرد که ده‌ها تن از نیروهای رژیم آل‌خلیفه با سلاح به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم یورش بردند و به تخریب وسایل منزل این رهبر برجسته پرداختند.

پس از این حمله گروهی از علما و طلاب و اقشار مختلف مردم در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم تجمع کردند و شعارهایی علیه رژیم آل خلیفه سردادند.

شیخ عیسی قاسم نیز در جمع معترضان حضور یافت و آنان را به آرامش فراخواند.

این دومین حمله نیروهای رژیم آل‌خلیفه به منزل این عالم سر‌شناس بحرینی است.

احزاب و گروه‌های مختلف بحرینی و حوزه علمیه این کشور حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را اقدامی وحشیانه توصیف کردند، که موجب ضربه زدن به امنیت این کشور می‌شود.

حاج شیخ عیسی احمد قاسم درازی بحرانی عالم برجسته شیعه و رهبر معنوی انقلاب بحرین است. که در تدوین قانون اساسی بحرین نیز نقش داشته است.

پس از آغاز خیزش ۲۵ بهمن بحرین سال ۱۳۸۹مردم بحرین، وی در عمل رهبر این انقلاب شد.

سخنرانی‌های او و خطبه‌های جمعه‌اش نقش تعیین کننده‌ای در انقلاب بحرین دارد. دعوت او به ایستادگی در برابر نیروهای آل خلیفه و آل سعود هنگام دست درازیشان به زنان از جملهٔ آ‌ن‌هاست.















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مه فشاند نور و سگان غرب و وهابيت . عوعو كنند
مرگ بر وهابیت