سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 383476
بر اساس دستورالعمل پلیس راه، تردد هر گونه وسائل نقلیه سنگین از نوع تریلر و کامیون در جاده چالوس ممنوع است وماموران پلیس راه از عبور و مرور این خودروها در جاده فوق جلوگیری می‌کنند.
رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات آخر هفته خبر داد.

به گزارش جهان؛ سرهنگ رضا اکبری، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی هفته حجم مسافرت‌های برون‌ شهری مردم به ویژه ساکنان استان تهران و پایتخت افزایش می‌یابد، همواره در زمان بازگشت مسافران شاهد ترافیک در این محورها هستیم.

وی افزود: در همین رابطه پلیس تلاش دارد تا ضمن ایجاد امنیت برای مسافران، محدودیت‌هایی را نیز با هدف کنترل ترافیک و روان‌سازی حرکت خودروها انجام دهد.

رئیس پلیس راه استان البرز تصریح کرد: در همین رابطه برای جاده چالوس در روز پایانی هفته محدودیت ترددخودروها در نظر گرفته شده است و امیدواریم شهروندان و مسافران در زمان برنامه‌ریزی سفر به ویژه لحظات بازگشت به این محدودیت‌ها توجه کنند.

اکبری ادامه داد: بر اساس دستورالعمل پلیس راه، تردد هر گونه وسائل نقلیه سنگین از نوع تریلر و کامیون در جاده چالوس ممنوع است وماموران پلیس راه از عبور و مرور این خودروها در جاده فوق جلوگیری می‌کنند.

وی اظهارکرد: همچنین برای روز جمعه جاده چالوس یک طرفه می‌شود که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از ساعت ۱۴ روز جمعه این هفته تا ساعت دو بامداد روز شنبه دوازدهم مهر ماه تردد تمام وسایل نقلیه و خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: بنابراین تردد خودروها از ساعت ۱۷ روز جمعه این هفته تا ساعت دوبامداد شنبه از مرزن‌ آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

اکبری گفت: این محدودیت و یک طرفه شدن جاده چالوس تنها برای کنترل ترافیک و تسهیل بازگشت مسافران به تهران انجام می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به تعطیلی یکشنبه هفته آینده، برای این روز نیز محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: تمام محدودیت‌های اعمال شده برای روز جمعه این هفته، در روز یکشنبه هفته آینده نیز انجام شده و تردد انواع خودروها در این روز از ساعت ۱۷ تا دو بامداد از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری در پایان گفت: امیدواریم مسافران در این روزها که با افزایش تردد خودروها و ترافیک‌ همراه است، بیشترین همکاری را با ماموران پلیس راه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *