چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ترجمه نامه رهبر انقلاب به ۱۴ زبان دنیا

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 403770
وب‌سایت دانش‌آموختگان جامعه المصطفی در اقدامی قابل توجه به ترجمه این نامه به زبان‌های مختلف دنیا پرداخته‌است که تاکنون ۱۴ ترجمه از این نامه بر روی این سایت قرار گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران در پی حوادث اخیر فرانسه، پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای(مد ظله العالی) نامه ای از سوی ایشان منتشر کرد.

چهارشنبه شب هفته گذشته، نامه‌ای سرگشاده به نقل از مقام معظم رهبری در صفحات اجتماعی و وب‌سایت‌ها منتشر شد که مخاطب آن جوانان اروپایی و آمریکایی شمالی بودند، این‌نامه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف جهان داشته است.

وب‌سایت "دانش‌آموختگان جامعه المصطفی" در اقدامی قابل توجه به ترجمه این نامه به زبان‌های مختلف دنیا پرداخته‌است که تا کنون ۱۴ ترجمه از این نامه بر روی این وبسایت قرار گرفته است.

عربی،اردو،انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی،آ ذری، اسپانیولی، آلبانیایی، روسی، تایی و چینی از جمله ترجماتی است که تاکنون بر روی این سایت قرار گرفته است.

برای مشاهده ترجمه‌های مختلف این نامه به آدرس http://alumni.miu.ac.ir مراجعه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *