شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۴
۱۱

‌دستگیری عاملان شهادت ماموران ناجا در سراوان‌+جزئیات حادثه

پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 384871
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت ماموران نیروی انتظامی در سراوان‌ خبر داد.
‌دستگیری عاملان شهادت ماموران ناجا در سراوان‌+جزئیات حادثه
به گزارش جهان، سردار حسین رحیمی در گفت وگو با فارس از به شهادت رسیدن ۴ مامور نیروی انتظامی توسط گروه‌های معاند و دستگیری تعدادی از عاملان این حادثه در شهرستان سراوان خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در ساعت ۲ نیمه شب گذشته به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان سراوان مبنی بر ایجاد مزاحمت عده‌ای افغانی برای چند خانواده در روستا‌های سراوان، بلافاصله یک تیم فوریت‌های پلیسی برای ارائه خدمت به مردم و رسیدگی به تماس تلفنی به محل اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: ماموران تیم گشتی در مسیر انجام ماموریت به کمین اشرار و گروه‌های معاند برخورد و مورد حمله قرار گرفتند و تعداد سه تن از همکاران به نام‌های ستوان سوم آیت خانعلی‌‌پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمدرضا نظریان به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه با تشدید فعالیت‌های انتظامی و اجرای طرح‌های مهار و کنترل مرزها و مسیر تردد اشرار را بسته که اشرار در مسیر فرار با یکی دیگر از پاسگاه‌ها درگیر شدند.

رحیمی گفت: ماموران انتظامی در ادامه عملیات به دنبال حضور و همکاری گسترده مرز با نیروی انتظامی تعدادی از عوامل وابسته به اشرار را شناسایی و طی یک عملیات هدفمند و ضربتی آنان را دستگیر کردند که اشرار در تلافی این اقدام با موشک و راکت پاسگاه آسپیچ سراوان را مورد هدف قرار دادند که یک نفر از همکاران ما به شهادت رسید و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: اشرار بدانند که نیروی انتظامی با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در این استان با این افراد بطور قاطع برخورد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط یاد گرفتیم خودنمایی سیاسی از خودمان نشان دهیم و گرنه شهادت چند نظامی آن هم در مدت زمان کوتاه نشان دهنده عدم آمادگی تاکتیکی و عدم به کارگیری اصول علمی نظامی در علمیات های ما را نشان می دهد. نمونه بارز آن می توان به خوابیدن افسر و سربازان مرزی در چادر اشاره کرد که باعث خجالت نیروهای نظامی در ایران شد و بدتر از آن مرز داری به سبک عهد عتیق نشان دهنده فاجعه در عدم بکارگیری از فناوری و تکنولوژی در سیستم نظامی است. حالا شما باز شعار بدهید!!! با تشکر
كوروش
United Kingdom
خب تاحدودي بنده با اين نظر موافق هستم ،ضمن اينكه به نظر ميرسد تماس با 110 يك دام بوده كه اين بزرگواران را در دام اشرار گرفتار ساخته است ،كه فرماندهان ارشد اين نيروي زحمتكش ميبايست در اين خصوص چاره انديشي نمايند
بدون شرح "این رئبس جمهور در هر چیزی که متخصص نباشد لااقل در امنیت ملی متخصص است"!!!
افشین
ایشان در درجه اول حقوق دان است
م
البته گفتند که وظیفه دولت بهشتی کردن مردم نیست اما متاسفانه این چند مورد از دستشان در رفت و دولت باعث بهشتی شدنشان شد.
سعید
United States
بدون شرح یا بدون شک ؟
راست گفتی والله این دولت از پاکستانی که نمی تونه بینی شو بالا بکشه میترسه خوب اعتدال در منطق اینا یعنی ترس.
یه مادر ایرانی عصبانی ولی منطقی
Iran, Islamic Republic of
در محل جنایت دارشان بزنید و جنازه ی کثیفشان تا سال ها بماند تا خوراک حیوانات وحشی شود و عبرتی برای بن لادن های پرورده ی پاکستان و امارات
محسن
چطوری جنازشون تا سالها بمونه اونوقت؟؟؟؟
الان دیگه سیاست خنده کار رو به جایی رسونده که اشتون کثافت و بقیه همدستاش به کار میشن که یه وقت این تروریست ها اعدام نشن
سیاست دولت یازدهم خنده در برابر توهین و تحقیر و طمع ورزی
اقای روحانی این ره که میروی به ترکستان است
بی نام
مظلومیت پرسنل ناجا در هفته ی ناجا