پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعتصاب کارگران راه آهن درسرزمین اشغالی

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 424975
کارکنان بخش حمل و نقل ریلی رژیم صهیونیستی در واکنش به عدم توجه مدیریت به خواسته‌های کارگران اعلام کردند که روز یکشنبه دست به اعتصاب سراسری خواهند زد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از اسرائیل نشنال نیوز خبرداد،: کمیته کارگران خطوط راه‌آهن اسرائیل امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که از روز یکشنبه کلیه فعالیتهای این بخش متوقف خواهد شد و کارگران راه‌آهن وارد اعتصاب می‌شوند.

طبق اطلاعیه این کمیته اعتصاب آتی نتیجه ادامه اقدامات یکجانبه مدیریت و همچنین نقض سیستماتیک توافقات قبلی میان مدیریت و کارگران است.

کمیته کارگران در ادامه اعلام کرد که هرچند از قبل درباره این اعتصاب به مدیران بخش حمل و نقل ریلی اسرائیل هشدار داده شد اما آنها تصمیم گرفتند که به این مسئله توجهی نداشته باشند.

از سوی دیگر مدیریت بخش حمل و نقل ریلی با انتشار بیانیه‌ای اعتصاب کارگران را محکوم کرد و مدعی شد که اتحادیه کارگران با پیشنهادهای مدیریت مخالفت کرده است.

اعتصاب مهرماه سال گذشته کارکنان فرودگاه بن گوریون نیز منجر به اختلال در پروازهای خروجی و ورودی این فرودگاه و معطلی بیش از هزاران مسافر شد.

در اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی سرزمین‌های اشغالی شاهد یک اعتصاب سراسری بود که در نتیجه آن ۶ میلیارد شیکل معادل ۱.۵ میلیارد دلار به اقتصاد این رژیم زیان وارد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *