جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پیام ایت الله سیستانی به مردم قطیف

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 424470
آیت‌الله العظمی سیدعلی سیستانی برای حادثه تروریستی حمله انتحاری به مسجد جامع امام علی(ع) شهر القدیح منطقه قطیف عربستان پیامی صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، منابع خبری عراقی از پیام آیت‌الله سیستانی برای حادثه تروریستی حمله انتحاری به مسجد جامع امام علی(ع) شهر القدیح منطقه قطیف عربستان خبر دادند.

بنابر این گزارش این منابع اعلام کردند که آیت‌الله سیستانی در پیامی که برای مردم این منطقه ارسال کرده، نوشته است: با نعایت تاسف و تاثر خبر حمله به برادر نمازگزار مسجد امام علی(ع) شهر القدیح را که موجب شهادت عده‌ای و مجروحیت عده‌ای دیگر شد دریافت کردیم؛ کسانی که خون‌های پاک آنها هزینه ولاء و تبعیت آنها از ائمه اطهار و اهل‌بیت(ع) شد.

این مرجع عالیقدر شیعه آورده است: ما به شما و به‌ویژه افرادی که دوستداران خود را در این مصیبت عظیم از دست داده‌اند تسلیت می‌گوییم و معتقدیم که این افراد پایانی خوب و خوش داشته‌اند و ارواح طاهرین‌شان در حال نماز و در روز شریفی چون میلاد امام حسین(ع) به آسمان عروج کردند و امیدواریم با مولود آن روز عزیز محشور شوند و خداوند به بستگان آنها صبر و به مجروحین حادثه شفای عاجل و عافیت کامل عنایت فرماید که او سمیع و مجیب است و نیرویی جز نیروی او نیست.

به گزارش فارس، پایان هفته گذشته در عملیاتی انتحاری که داعش مسئولیت آن را پذیرفته است، در مسجد و حسینیه امام علی(ع) شهر القدیح منطقه قطیف در شرق عربستان ۲۱ نفر شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *