جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱

تشرف یک بهائی به دین اسلام +عکس

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 389173
همزمان با آغاز دهه محرم و ایام گرامیداشت واقعه جانسوز کربلا و شهدای بزرگوار آن، روز پنجشنبه هشتم آبان‌ماه سال جاری، یکی از اعضای فرقه بهائیت،‌ به لطف و عنایت الهی توانست مسیر حق را دریابد و با اعلام برائت از این تشکیلات ضاله به دامان اسلام پناه برد.
به گزارش جهان، آقای "حسین هدایتی" با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان سمنان،‌ حضرت حجت الاسلام و المسلمین "سید محمد شاه‌چراغی" با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

در این مراسم معنوی، نماینده ولی‌فقیه ضمن تبریک به آقای هدایتی و دعا جهت هدایت هرچه بیشتر ایشان، یک جلد کلام‌الله مجید به این ره‌یافته اهدا کردند.


شایان ذکر است، طی سال‌های اخیر بر تعداد افرادی که از فرقه ضاله بهائیت به اسلام مشرف می‌شوند، افزوده شده که این نشان از خلأ معنوی و ناتوانی این مسلک دروغین در ارضای حس معنویت‌خواهی و خداجویی بهائیان است. به‌گونه‌ای که به اذعان بسیاری از ره‌یافتگان، اندکی تأمل – منصفانه و به دور از تعصب - در باب مسائل اعتقادی و اصول این فرقه، بیش از هر چیز دیگری پوشالی بودن آن را آشکار می‌سازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوش اومدی داداش