شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

توقف فولاد ده نفره مقابل السد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 409576
فولاد خوزستان در حالی که از دقیقه ۷۰ ده نفره شده بود مقابل السد قطر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فولاد خوزستان و السد قطر در اولین بازی از گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان بازی، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در دقیقه ۶۹ این مسابقه مهدی بدرلو با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و فولاد ۲۰ دقیقه، ده نفره مسابقه را ادامه داد. محسن مسلمان و ماتیاس چاگو دیگر بازیکنان فولاد بودند که کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه اول این دیدار سرخپوشان خوزستان بازی را هجومی آغاز کردند و هر چه از زمان بازی می‌گذشت فولاد خطرناک‌تر ظاهر می‌شد ولی با وجود فرصت هایی خوبی که نصیبشان شد، در رسیدن به به گل ناکام بودند. نیمه دوم این بازی در حالی پیگیری شد که هیچ کدام از دو تیم برتری بر یکدیگر نداشتند.

نیمه نخست

در دقیقه هفتم این بازی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه السد فرصتی را برای تیم فولاد ایجاد کرد که محسن مسلمان با ضربه‌ای خطرناک دروازه السد را تهدید کرد.

در دقیقه ۲۵ هم آلویز نانگ با یک ضربه پای راست از درون محوطه جریمه به شدت دروازه تیم السد را تهدید کرد.

این دیدار در سایر دقایق بازی در میانه میدان دنبال شد هرچند از سرعت بالایی برخوردار بود و تیم‌ها موقعیت‌های نه چندان خطرناکی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد می‌کردند.

نیمه دوم

اولین حمله از سوی السد انجام شد ودر دقیقه ۴۸ ضربه ایستگاهی ابراهیم ماجد با ضربه سر از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

السدی‌ها که بازی را هجومی شروع کرده بودند در دقیقه ۵۶ ضربه عبدالکریم حسن مدافع پیش تاخته این تیم با برخورد به بازیکنان فولاد توپ به کرنر رفت.

فولادی ها در پاسخ به حملات السد، دردقیقه ۵۹ با ضربه نانگ که از کنار دروازه السد به بیرون رفت، خطرناک ظاهر شدند.

در دقیقه ۶۱ حرکت چاگو در درون زمین السد با حرکت زیبا و پاس او به شریفات ادامه یافت که پاس استثنایی شریفات به نانگ، با ضربه کم دقت وی مواجه شد که از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دردقیقه ۶۶ حمله بازیکنان السد روی دروازه فولاد، موقعیت خطرناکی را برای این تیم بوجود آورد که ضربه بازیکنان السد از روی دروازه فولاد به بیرون رفت.

مهمترین اتفاق نیمه دوم اخراج مهدی بدرلو در دقیقه ۶۹ بود که با دریافت کارت زرد دوم فولاد را ده نفره کرد.

فولاد در این دیدار بر اساس تصمیم دراگان اسکوچیچ با ترکیب یازده نفره علی سلیمی، احمد آل‌نعمه، مساریچ، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، ساسان انصاری، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، آلویز نانگ و اسماعیل شریفات به میدان رفته است.

برای السد در این بازی سعدالدوساری، عبدالکریم حسن، خلفان ابراهیم، حسن الهیدوس، ابراهیم ماجد، یوسف احمد، جاسر یحیی، بلحاج، مسعب خدر، لی دونگ سو، علی اسداله به مربی گری حسین عموته به میدان رفتند.

دو تیم دیگر این گروه الهلال و لوکوموتیو تاشکند هستند که از ساعت ۱۹:۱۵ به میدان می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *