جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

اعزام دانشجو به انگلیس لغو شد

شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 197653
مدیرکل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم که چندی پیش اعلام کرده بود خط قرمز اعزام دانشجو به انگلیس برداشته شده است، اکنون پس از تصویب کاهش روابط کشورمان با انگلیس، تکلیف اعزام دانشجو به این کشور را اعلام کرد.

حسن مسلمی نائینی در گفتگو با مهر در این باره گفت: در حال حاضر اعزام دانشجو به انگلیس نداریم و این موضوع تابع سیاست‌های ابلاغی دولت خواهد بود.

مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم در پاسخ به اینکه آیا در روزهای اخیر گزارشی مبنی بر اعمال رفتارهای محدودیت‌آمیز در قبال دانشجویان بورسیه و غیربورسیه ایرانی در انگلیس دریافت کرده است، گفت: گزارشی در این زمینه دریافت نشده است.

وی درباره آمار دانشجویان ایرانی بورسیه در انگلستان گفت: بر اساس اعلام رایزن علمی ایران در انگلیس ۷۰ دانشجوی بورسیه در این کشور داریم که ۲۳ نفر از دانشجویان ایرانی بورسیه در انگلیس، مربوط به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.

به گفته مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم، علیرضا صالحی رایزنی علمی جمهوری اسلامی ایران در انگلیس و ایرلند نیز صبح امروز همراه با دیپلمات‌های ایرانی در انگلیس وارد خاک ایران شد.

مسلمی‌نائینی اضافه کرد: همچنین حدود ۴ هزار و ۷۰۰ دانشجوی ایرانی غیر بورسیه در انگلیس مشغول به تحصیل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی آقا زاده ها هم جزء این دستور قرار می گیرند. یا خط قرمز مسئولین اند
Iran, Islamic Republic of
چند سال است اعزام به انگلیس ممنوع است چه دخلی به تعطیلی سفارت داره؟