جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نیلی همچنان سرپرست دانشگاه تهران است

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 387355
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم درباره وضعیت ریاست دانشگاه تهران گفت: نیلی احمدآبادی فعلاً سرپرست دانشگاه تهران است و در صورت رأی اعتماد مجلس، گزینه مناسبی برای دانشگاه تهران انتخاب می‌کنیم.
به گزارش جهان؛ عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به معرفی محمود نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، درباره وضعیت ریاست دانشگاه تهران گفت: آقای نیلی احمدآبادی فعلاً سرپرست دانشگاه تهران است و در صورت رأی اعتماد مجلس گزینه مناسبی برای ریاست این دانشگاه انتخاب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مسئله مشکلی را در مدیرت دانشگاه تهران ایجاد نمی‌کند، درباره مشورت رئیس‌جمهور با مسئولان وزارت علوم در زمینه معرفی نیلی احمدآبادی افزود: این مسئله از اختیارات رئیس‌جمهور بوده است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم ابراز امیدواری کرد نیلی احمدآبادی از مجلس رأی اعتماد اخذ کند و تصریح کرد: دلیل عدم معرفی نیلی احمدآبادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز این مسئله بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *