سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۷

استقلالی ها به دنبال تبرئه بازیکن اعدامی

چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 135552
چند تن از استقلالی های سابق به دنبال تبرئه بازیکن محكوم به اعدام هستند.
به گزارش فردا تعدادی از بازیکنان سابق استقلال و همبازی های فرد مذکور در اقدامی جوانمردانه برای گرفتن حکم تبرئه از اعدام وی وارد عمل شده اند.

محمدعلی مؤمنی، ستار همدانی، اصغر حاجیلو، سیروس دین محمدی، مهدي فنوني زاده و چند تن از همبازی های سابق علی اکبریان قرار است در جلسه دادگاه این بازیکن حاضر شده و برای وی از قاضی پرونده تقاضای عفو یا تخفیف مجازات داشته باشند.

ماجراي مهاجم دهه ۷۰ استقلال و پرسپوليس از اين قرار است كه ماه گذشته نيروي انتظامي موتور سيكلتي را توقيف مي‌كند و در بازجويي از فرد موتورسوار مشخص مي‌شود كه موتورسيكلت دزدي است.

در ادامه باز جويي فرد مذكور مدعي مي‌شود موتور را از فردي به نام علي اكبريان كه سابقه بازي كردن دراستقلال و پرسپوليس را دارد خريده است.

ماموران نيروي انتظامي پس از ادعاي اين فرد به منزل اين بازيكن معروف رفته و در تفتيش از منزل او مقدار زيادي ماده مخدر شيشه را كشف و ضبط مي‌كنند. علي اكبريان براي اينكه ساير هم دستانش در توليد اين مواد را لو ندهد ادعا مي‌كند كه تمام اين مواد را خودش توليد كرده است،غافل از اينكه توليد و همراه داشتن بيش از ۳۰ گرم ماده مخدر شيشه حكم اعدام را دارد.

مهاجم سال‌هاي دور سرخابي به همين سادگي به اعدام محكوم مي‌شود و اكنون پس از تحمل حدود يك‌ماه حبس در انتظار اجراي حكم به‌سر مي‌برد. در همين قاب از گوشه و كنار خبر مي‌رسد سرخابي‌هاي پايتخت براي كمك به علي اكبريان وخانواده‌اش دست به‌كار شده‌اند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يعني فوتباليست بودن مصونيت مياره
Iran, Islamic Republic of
او یک مجرم است و حکمش طبق قانون اعدام است
اقدام چند نفر آدم سرشناس جهت جلوگیری از اجرای قانون و قانون شکنی، سوء استفاده از شهرت است....
Latvia
توليد كننده و پخش كننده مواد مخدر را اعدام كنيد - بدون ترحم - هر كسي كه مي خواد باشه -
ترحم بر پلنگ تيز دندان ستمكاري بود ...
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی
از یک قاچاقچی مواد مخدر حمایت می کنید
حالا می خواهد فوتبالیست باشد و هر چیز دیگه
متوجه هستید کنه دارید این آدم های لاابالی را مثل آقازاده ها می کنید....
Iran, Islamic Republic of
"علي اكبريان براي اينكه ساير هم دستانش در توليد اين مواد را لو ندهد ادعا مي‌كند كه...." واقعا كار دنيا برعكس شده است،همه افتاده اند دنبال تبرئه يك نفر كه توليدكننده مواد مخدر است فقط به خاطر اينكه طرف فوتباليست است!!!!.هرچه مي كشيم از دست همين فوتبال وفوتباليستها است كه اخلاق،مروت ، غيرت و... اين مملكت را به باد داده اند.
Iran, Islamic Republic of
فوتبالیست بودن= در اجرای هر نوع جرم و جنایت آزاد
Iran, Islamic Republic of
هر چی میکشیم از این ریش سفیدی هاست که البته برای افراد خاصی انجام میشه در واقع ما داریم برعکس منطق و کل دنیا عمل میکنیم چون منطق میگه باید با چنین افرادی که تنها دلیل کار های خلافشون پول و لذت بیشتر هست و همین طور الگو نادرست جوان ها هستند پس باید با قاطعیت و بیشترین شدت برخورد کرد نه اینکه به خاطر این که معروف هستند ازشون بگذریم چون در این صورت به من جوان القا می شود که با پولدار شدن میشه همه قوانین رو زیر پا گذاشت اگر به جای این فرد کسی دیگری بود که به خاطر وضع معیشتی نا بسامان و تنها برای زنه ماندن دست به این کار میزد بدون هیچ وساطتی گشته شده بود .