جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

گسترش فولاد از سد سپاهان گذشت

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 458455
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز موفق شد در خانه‌اش شاگردان استیماچ را شکست دهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سپاهان امروز (یکشنبه) و در روز نخست هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی تیم گسترش فولاد تبریز (بنیان دیزل) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان کمالوند به پایان رسید. تک گل تیم گسترش را در این بازی شهرام گودرزی در دقیقه 15 به ثمر رساند.
 
گسترش فولاد تبریز با این برد 20 امتیازی شد و موقتاً در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. سپاهان 20 امتیازی هم به رده ششم جدول سقوط کرد.
 
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی مغلوب گسترش فولاد تبریز شد که سه‌شنبه هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی مغلوب ذوب‌آهن شده و از راهیابی به فینال این رقابت‌ها بازمانده بود.
 
این سومین بازی سپاهان با هدایت ایگور استیماچ کروات بود. تیم او در دو بازی گذشته یک پیروزی (مقابل نفت تهران در لیگ برتر) و یک شکست (مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی) را متحمل شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *