چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

بهائيت پشتيبان صلح سبز!

يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 76015
جوان: فرقه ضاله بهائيت در راستاي فعاليت‌هاي رسانه‌اي خود، اقدام به پخش برنامه‌هاي مختلف تلويزيوني «آئين بهايي»توسط شبكه ماهواره‌اي «پارس» نموده است.

اين شبكه ماهواره‌اي ضمن حمايت از اغتشاشگران در حوادث اخير به معرفي، تبليغ و ترويج اين فرقه انحرافي پرداخته و با طرح مسائلي چون معرفي تعاليم فرقه، تساوي حقوق زن و مرد، تعليم و تربيت اجباري، ترك تعصبات، تجري حقيقت و ... به «معرفي طاهره قره‌العين» به عنوان نخستين زن پيشگام در جنبش‌هاي فمينيستي مي‌پردازد!

حتي با نسخه پيچي دستورهاي بهائيت براي تربيت فرزندان و زير سؤال بردن احكام و ارزش‌هاي اسلامي، طرح ادعاي پايمال شن حقوق بهائيان و همكاري آنها با نظام به‌رغم تمام تضييعات وارده، قصد دارد با مظلوم نمايي و ارائه جذابيت‌هاي كاذب تعاليم اين فرقه ساختگي را تنها راهگشاي بشريت براي رسيدن به سعادت و صلح جهاني معرفي نمايد.

گفتني است مبلغان بهائيت حتي در زندان نيز به تبليغ مي‌پردازند. در همين راستا فردي به اتهام تبليغ فرقه ضاله بهائيت و تبليغ عليه نظام و اقدام عليه امنيت ملي در يزد به حبس و 3 سال تبعيد در شهر بابك محكوم گرديد. يكي ديگراز اقدامات اين فرقه ضاله اقدام به سفارش انواع ضرب طلا به مضامين بها الله بر روي انواع گردنبند، انگشتر، دستبند و ... است كه اين اقدامات اكثراً در تهران و اصفهان صورت گرفته و فروش اين اشياء يكي از شگردهاي تبليغي اين فرقه است.

فرقه ضاله بهائيت كه از سوي منابع صهيونيستي حمايت مي‌شود، اخيراً براي مظلوم‌نمايي پيروان خود در ايران دست به شگرد تازه‌‌اي زده است.

اين فرقه ضاله همانند برخي سازمان‌ها و نهادهاي مدافع حقوق بشر به صورت مرتب گزارش‌هايي از مجموع وقايع و موارد به اصطلاح نقض حقوق شهروندان بهايي در ايران تهيه و تحت عنوان «روز شمار نقض حقوق شهروندان بهايي» منتشر مي‌نمايد.

هدف از اين اقدام فرقه ضاله بهائيت تمركز افكار عمومي و مجامع بين‌المللي به روند نقض (به اصطلاح) حقوق اقليت‌هاي مذهبي در ايران مي‌باشد. اين در حالي است كه فرقه ضاله بهائيت به هيچ عنوان اقليت مذهبي محسوب نشده و طبق قانون اساسي هيچ جايگاهي در ميان مذاهب ندارد بلكه يك فرقه ضاله و منحرف محسوب مي‌شود كه بايد آن را محدود كرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درین عصر ارتباطات نکند فقط ما باشیم که دست روی دست گذاشته ایم و همچنان مبهوت شگردهای جدید بد خواهانمان باشیم.
Iran, Islamic Republic of
هر چی فرد یا فرقه ضاله میشناسم از این جنبش بلا نسبت سبز حمایت میکنند. راستی چرا؟