شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱۴

حمله کاربران ایرانی به صفحه‌های شخصی گروزر

پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 380857
صفحه شخصی بازیکن شماره ۹ تیم ملی والیبال آلمان در شبکه های اجتماعی مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفت.
حمله کاربران ایرانی به صفحه‌های شخصی گروزر
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در دیدار برابر نخست خود در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۳ بر صفر (۲۵ - ۱۵، ۲۵ - ۲۱، ۲۵ - ۱۹) مغلوب آلمان شد. در پایان این مسابقه گروزو، بازیکن شماره ۹ ژرمن‌ها که عملکرد فوق‌العاده‌ای در دیدار برابر ایران داشت توانست به تنهایی ۲۲ امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیمش برابر ایران را به خود اختصاص دهد.

در پایان این مسابقه برخی کاربران ایرانی بازهم دست به اقدام ناپسندی زدند و به مراجعه به صفحه شخصی گروزر، بازیکن شماره ۹ آلمان مطالب نامتعارفی را در این صفحه منتشر کردند. پیش از این هم چندین بار این اتفاق برای ورزشکاران و سایر افراد سرشناس رخ داده بود که از آن جمله می توان به لیونل مسی اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیشه
Iran, Islamic Republic of
این طور موقع هایی است که از ایرانی بودن خودم بدم می اید.
واقعا فرهنگ و انصاف در ایران به قهقرا رفته
میلاد
من نمی دونم درباره این گروه چی باید گفت؟اینها فلسفه ورزش و رقابت رو نمی فهمن.شما جای این بازیکن خارجی, با رفتار این گروه و با اونهمه تبلیغات علیه کشومون,چه قضاوتی در مورد ایران می کردین؟!
این بازیکن واسه کشورش زحمت کشیدی مثه بازیکنهای ما.
واقعا بعضی ها باکارهاشون مایه ابروریزی ملت هستند .
توفیقی از قزوین
پاسدار فرهنگ بااصالت ایران اسلامی باشیم
نیما
یعنی انتظار دارین بازیکن اونها بد بازی کنه!!!چهره ی کل ایرانی هارو مخدوش می کنن.
Iran, Islamic Republic of
فعالین شبکه های فیسبوک و غیره در ایران بیشتر از این افسادطلبان که خوب حرجی برشون نیست، کلن سطل اشغال اتیش زنن، شما خودتو ناراحت نکن
پیروز
اگر فرهنگ داشته باشیم، باید از گروز متشکر هم باشیم بابت اینکه فقط در یک ست (دست!!!) همه فقر دفاع عقب زمین ما رو نشونمون داد.
زینب
این کارا چیه می کنید رسانه های غربی به اندازه کافی دارن ما رو آدمای وحشی وعقب افتاده نشون میدن شما هم با این کاراتون مهر تأیید به کاراشون می زنید
جهانمرد
چه کار زشتی..بازیکن توانمند و قابل احترامی است..ما باید تلاش کنیم و با درس گرفتن ار شیوه کار او دو تا مثل اونو توتیم خودمون داشته باشیم...
مجتبی
Estonia
واقعا قشنگ بود کار گروزر ولی کاش مقابل ما اینجور خوب بازی نمیکرد
تا همه بفهمند چجوری همه جوانان ما بیکارند و خسته از پارتی بازی و تبانی و رانت خواری که تمام دلخوشیشان یک احساس برد در بازی هست. شاید گروز میدونست چقدر ثواب داره دل ما شاد باشه باور کنید میباختن!
Iran, Islamic Republic of
چرا اصرار داریم بگیم خیلی بافرهنگیم؟!!! متاسفانه خیلی از کاربران اینترنت اینطوری هستن و با این کاراشون دنیا رو نسبت به همه ایرانی ها بدبین میکنن.
Germany
شماها هم مختون كلّا تعطيله ها!!!!
بابا جمعا دوتا ايراني لات فيسبوكي يك غلطي كردند اينهارو به حساب ايرانيان ميگذاري؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
كار شماها كه بدتره !!! مفت مفت داري براي دوتا لات بيشعور تبليغ ميكني آنهم به اسم ايرانيان