جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳۹
۱۲۳

دلایل حمله دیکتاتورهای فضای مجازی به حامد زمانی

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 340356
حامد زمانی خواننده جوانی است که عمده فعالیتش را معطوف به خواندن آهنگ های انقلابی کرده و همین باعث شده در شبکه های اجتماعی هجمه زیادی علیه او صورت گیرد.
دلایل حمله دیکتاتورهای فضای مجازی به حامد زمانی
به گزارش جهان به نقل از تبیان، تازه ترین فعالیت او در این زمینه به رونمایی از آهنگ «گزینه های روی میز» برمی گردد که ۱۵ دی ماه در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار به صورت زنده اجرا کرد.او پیش تر با انتشار آهنگ«مرگ بر آمریکا » مورد هجمه عده ای قرار گرفته بود.

حامد زمانی، خواننده پاپ اما در عین حال بچه مذهبی است. او یک پیچ تاریخی را در زندگی‌اش گذرانده و آن هنگامی بود که صدایش را همه می‌شنیدند حتی آنهایی که مخالف عقیده‌هایش بودند و از اعتقاداتش خبر نداشتند. خیلی از دوستان ارزشی سابق در این پیچ تاریخی محافظه‌کاری کردند و آن چه که دیگران دوست داشتند را خواندند و می‌خوانند نه آن چه دوست دارند. به همین علت وارد مرداب موسیقی کلیشه‌ای شدند اما حامد زمانی اعتقادات سیاسی و مذهبی خود را آشکار کرد و این مساله موجب ریزش شدید دوستداران و مخاطبانش شد. صدای حامد زمانی شش‌دانگ است و کمتر کسی می‌تواند آن را دوست نداشته باشد اما خیلی‌ها تصمیم گرفتند چون او برای دل خود و خانواده شهدا می‌خواند، صدایش را نشنوند. بدتر این که هجمه ای ناجوانمردانه علیه اودر فضای مجازی شکل گرفت. برای این هجمه‌ که هیچ منطقی پشت آن نیست چند نکته را باید متذکر بشویم:

۱. حامد زمانی نشان داده جوانی است که انقلاب اسلامی (که در زمان وقوعش به دنیا نیامده) را دوست دارد؛ شهدایی که از وطنش دفاع کرده اند - تا وقتی به دنیا می آید یک وجب از خاک آن در دست دشمن نباشد- را قهرمانان واقعی می داند و آبروی خود را برای تجلیل همیشگی از آنها وسط گذاشته؛ اعتقادات شیعه را اعتقادات خود می داند و حاضر است برای این اعتقادات کشته شود آیا باید او را با این اتهامات از جامعه هنری طرد کرد؟

۲. در بسیاری از محافل غیر رسمی شنیده شده حامد زمانی یک کاسب و "نان به نرخ روزخور" است و می خواهد از طریق انقلاب و اشعار انقلابی خودش را مطرح کند و از این طریق برای خود کیسه ای بدوزد. فرض کنیم این سخن درست است. حامد زمانی دغدغه دین و انقلاب و شهدا را ندارد و اصلا بچه هیاتی هم نبود و هیچ وقت در زندگی اش قاری قرآن نبوده است. خب آیا اگر واقعا کسی این دغدغه را داشته باشد و دارای صدای خوبی هم باشد پیدا شود و بخواهد از طریق آواز صدا و اعتقادات خود را عرضه کند (غیر از حامد زمانی) جامعه هنری ما به او انگ کاسبی نمی زند؟ آیا او را طرد نمی کنند؟ آیا به او به چشم یک خواننده ای که متفاوت و اشعار متفاوت می خواند نگاه می کنند یا به چشم کسی که قصد دارد به هر طریقی به شهرت برسد؟

اتفاق دیر هضمی است که چطور افکار عمومی قدرت اول جهان در راستای منافع ملی اش بسیج می شود اما در کشور ما تا قدمی برداشته می شود، دچار خودزنی می شویم.

۳. برخی هنرمندان که معتقدند هنر مرزی نمی شناسد و آن را بی حد و مرز و بدون خط قرمز می دانند حاضر هستند برای پسند خارج نشین ها به وطن شان پشت کنند و حتی بدون رعایت مناسبات تثبیت شده داخلی روی فرش های قرمز راه روند. برای این عده شیوه فعالیت امثال حامد زمانی وطن فروشی است!

۴.این روزها بحث ایران هراسی در فیلم و سریال های آمریکایی داغ است؛ نمونه اش سریال «هوملند». همه طیف های فکری وطنی هم به چگونگی نشان دادن تصویر ایران در این سریال واکنش نشان داده اند. اما در آمریکا چه خبر است؟ آن ها تمام توان خود را برای حمایت از سازندگان این اثر و بهتر دیده شدن آن در دنیا صرف می کنند. همانطور که برای «آرگو» کردند و حتی معتبرترین جایزه سینمایی را به آن دادند ؛ آن هم از وسط ساختمان قدرت آمریکا و توسط میشل اوباما. اتفاق دیر هضمی است که چطور افکار عمومی قدرت اول جهان در راستای منافع ملی اش بسیج می شود اما در کشور ما تا قدمی برداشته می شود، دچار خودزنی می شویم.

۵.حامد زمانی با این صدای شش دانگ می توانست بعد از مشهور شدن مانند خیلی ها راه خود را کج کند و اشعاری را بخواند که دیگران هم خوششان بیاید. اتفاقا در آن طرف پول خوبی هم هست اما او این کار را نکرد. وقتی او می گوید که "امیدوارم تا این نفس هست، وقف جریان انقلاب شود؛ وقف حرف اسلام شود و به زلفی که همیشه جاودانه است؛ به زلف اباعبدالله الحسین (ع)، ائمه اطهار (ع)، شهدا و به زلف انقلاب گره بخورد که هیچ‏وقت از بین نمی‌رود." خیلی ها را می رنجاند چون آنها عرصه هنر منحصر به جریان خود می دانند و نمی توانند کسی را ببینند که با پرچم ائمه و انقلاب وارد حلقه هنری آنها شده است. وقتی زمانی می گوید " من عزت و آبرویم را از این راه به دست آورده‌ام و روزی خود را هم از راه درستش به دست می‌آورم و اصلاً از کسی شکایت ندارم؛ چراکه خدا را شکر، به لطف وجود حضرت زهرا (س) کارها پیش می‌رود و حمایت می‌شود و نه تهیه‏کننده‌ای، نه مدیر برنامه‌ای و نه اسپانسری وجود دارد، بلکه کارها به لطف ائمه اطهار (ع) جلو می‌رود" آن حلقه هنری که هنر را بدون مرز می دانستند نمی تواند بپذیرد که یک نفر می تواند اعتقادات خود را بخواند و به گوش دیگران بسپارد.

۶.حامد زمانی از اینکه نشان دهد فرد معتقدی است ترسی ندارد و به گفته خودش اگر اعتقادات سیاسی و مذهبی خود را آشکار نمی‌کرد می‌توانست از هر طیفی هوادار داشته باشد. یا حمله به زمانی به خاطر همین موضوع است؟ متاسفانه در کشور ما پدیده عجیبی در حال رشد است و آن دیکتاتوری و خودرایی عامه است. ویژگی بارز این پدیده این است: روشن‌فکری آن است که من می‌گویم؛ بهترین اعتقاد آن است که من می‌گویم؛ آینده خوب آن است که من ترسیم می‌کنم؛ خواننده خوب آن است که من دوستش دارم؛ موسیقی خوب آن است که من گوش می‌دهم؛ دم بد آن است که با من نیست؛ دم خوب آن است که با من است... دیکتاتوری فردی از فضای مجازی شروع شده و دیکتاتورهای مجازی سوار موج می‌شوند و فرد را تخریب می‌کنند و از اینکه به فرد مورد نظر فحاشی کنند و هر نسبت ناروایی را متوجه او کنند ابایی ندارند.

۷. خواننده‌ای پیدا شده که جدای از اعتقاداتش وقتی می‌خواند دل خانواده شهدا تسکین می‌یابد، وقتی می‌خواند شور انقلابی برخی از طیف جوانان را فرا می‌گیرد، وقتی حماسی می‌خواند احساس غرور می‌کنیم، وقتی درباره امام رضا (ع)می‌خواند دلمان را به مشهد می‌برد. این کارها جای کدام خواننده و هنرمند را تنگ کرده است؟ اصلا همین هجمه های بدخواهان نشان می دهد او راه مستقیمی درپیش گرفته است. حامد زمانی همان توصیه رهبری را همواره آویزه گوش خود خواهد کرد، آنجایی که حامد زمانی درباره اجرای قطعه "مرگ بر آمریکا" از مقام معظم رهبری شنید:" ترانه مرگ بر آمریکای شما، مرگ بر آمریکای سال ۹۲ بود؛ شنیدم که به این کار زیاد حمله کردند، بگذار حمله بکنند که اگر حمله نمی‌کردند باید عزا می‌گرفتید؛ شما هم دلسرد نشوید و یکی دیگر هم بسازید." و بعد از این توصیه بود که واز «گزینه‌های روی میز» ساخته شد و قرار است "مرگ بر آمریکا" و "گزینه های روی میز" های دیگر ساخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همه ما ساندیس خور و نون به نرخ روز خوریم، چون اینده از آنه انقلاب اسلامیست، و به همه ساندویچ خورها توصیه می کنیم نون به نرخ روز شوند و در راستای اهداف انقلاب و اسلام گام بردارند نه برعکس
کیان
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا و انبیا و اولیا وفرشتگان بر همه مجاهدان راه خدا به ویژه حامدزمانی عزیز...
حامد زمانی یکی از میلیون ها عمار سرافراز حضرت امام خامنه ای روحی فداه است.
امیدوارم حنجره اش همیشه شمشیری باشه بر علیه ظلم و استکبار.

درضمن بااین جمله "ریزش مخاطبان" موافق نیستم.بگذارید زمان کنسرتشون اعلام بشه و آن وقت بیایید و "مخاطبان " روببینیدآن هم چه مخاطبانی.........
من الان گزینه های روی میز و امام رضا(ع) رو دانلود کردم. واقعا ترکونده و صداش هم عالیه..
فکر میکردم مثل این خواننده هایی هست که برای چاپ آلبوم یه آهنگ میبندن به دین و انقلاب ولی در مورد ایشون اشتباه میکردم.
م.ص
من خودم زمان وقوع انقلاب 6 سال داشتم ولی الان آنقدر بینش سیاسی واجتماعی پیدا کردم خوب رو از بد تشخیص بدم . گاهی اوقات این ساندویج خور های فتنه گر موهایشان را در آسیاب دشمن سفید کرده اند .من زمانی و همه انقلابیون را که یک تکه نون می خورن و ولی تن به زیر بار ذلت دشمن نمی دهند را دوست دارم .
به درک
هر کی هر چی دوست داره بگه
من صدای هر خواننده ای تو تاکسی میشنوم حالم بد میشه و هر جوری شده ضبط تاکسی خفه میکنم
اما واقعا هم شعرها و هم صدای حامد زمانی واقعا عالیه
هر دفعه هم کاراش از قبلی بهتر میشه
خواننده حزب الله و بسیجیا :
حامد زمانی
Iran, Islamic Republic of
حامد زمانی بسیار زیبا میخونه.من به عنوان یک جوون عاش صداشم...رمز محبوبیت ایشون وفاداری به ولایت فقیه است...خدا حفظش کنه...
Iran, Islamic Republic of
اگر این جماعت دین گریز غیر از این رفتار می‌کردند باید به حامد زمانی شک می‌کردیم....
موسوی - اصفهان
Iran, Islamic Republic of
خدا اجرت دهد و با شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی محشور شوی
اسد
Iran, Islamic Republic of
اونایی که با هاش بد هستن مثل شاهیبن نجفی بی ریشه هستن. اگه برای خوش خدمتی اجنبی میخوند مثل نجفی بدبخت ادم خوبه بود ولی چون برای وطنش برای جوونهایی که شهید شدن خونده ادم بده شده . ادم بده اقلیت وطنفروش
چون با دیدگاه آقای زمانی آشنایی دارم تذکر می دهم خدمت تون که به کسی توهین نکنید. شما حرف حق را زیبا بگویید.
یادت باشه برای مبارزه با تاریکی باید شمع روشن کنی؛ نور راه خودش رو پیدا می کنه؛ اگر هم چشمی اصلا استعداد دیدن نداشته باشه در محضر خورشید هم نخواهد دید؛ پس شما با رعایت ادب و احترام حرفتان را زیبا بیان کنید.
سعید
اینو ولش کن، سبد کالا چی شد ...؟؟؟؟
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد؟
پرداختن به این سوال اصولا دارای اشکال است ...
علی
Iran, Islamic Republic of
حامد جان مچکریم
متشکریم
Iran, Islamic Republic of
با نظر شما مبنی بر ریزش طرفدارانش اصلا موافق نیستم .حامد زمانی طرفدارانی داردکه هیچکدام از خواننده ها ندارند .
تفاوت طرفداران حامد زمانی با دیگران این است که ما به دنبال صدا و سیمای ایشان حرکت نکردیم. ایشان برای ما صدای رسای ارزش هایی است که همه سعی می کردند ساکت اش کنند و سالها روی آن هزینه کرده اند. بعد ایشان به شایسته ترین شکل زبان گویای آرمان ها و ارزش ها شده است.
ایشان برای ما یک سردار است که دفاع از او را به قیمت جان عزیز می داریم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بنده باهاشون تماس گرفتم مدیر برنامه هاش گفت برای اومدن به یکی از دانشگاه های شهرستانی 6 میلیون تومان (فقط پلی بک) و 13 میلیون تومان (اجرای زنده) میگره. به نرخ روز نیست ولی به نرخ انقلاب هم نیست. لطفا این قدر بزرگش نکنید.
مگه توقع داشتی مجانی بخونه؟!!!
بلاخره اینام باید پول زحماتشونو در بیارن.
از مراکز دولتی که نباید پول بگیرن از نظر شماها تا نون به نرخ روز خور لقب نگیرن، از مردمم نباید پول بگیرن تا انگ بهشون نچسبه! پس بفرمایید باد هوا می خورن دیگه!
دست بردارید از این عوام بازیا
France
عیب شما ها اینه که از همه طلبکارید و فکر می کنید سایرینو خدا برای نوکری بی جیره و مواجب شماها افریده
نه خیر جناب ایشون خوانندگیشو می کنه از این راه هم پول در میاره و در عین حال اعتقاداتشو با اعتماد به نفس در دفاع از انقلاب و نظام فریاد می زنه و هرکس هم که خواهان شنیدن صداش هست باید هزینه اش رو هم بده. مثل این می مونه یه کارگردان دلسوز برا انقلاب فیلم بسازه بعد چهارتا مثل جنابعالی بیان بگن حالا فیلمتو مجانی اکران کن و بی خیال هزینه ای که کردی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بخشی از مصاحبه آقای زمانی:
در آن جلسه، دوستان خدمت حضرت آقا گفتند که آقای زمانی تنها هستند و نیاز به حمایت دارند و من همان‏جا عرض کردم که نه من تنها نیستم، بلکه خدا را شکر این قضیه دارد هدایت می‌شود.
من عزت و آبرویم را از این راه به دست آورده‌ام و


روزی خود را هم از راه درستش به دست می‌آورم و اصلاً از کسی شکایت ندارم؛ چراکه خدا را شکر، به لطف وجود حضرت زهرا (س) کارها پیش می‌رود و حمایت می‌شود و نه تهیه‏کننده‌ای، نه مدیر برنامه‌ای و نه اسپانسری وجود دارد، بلکه کارها به لطف ائمه اطهار (ع) جلو می‌رود.
نوش جونش گواراي وجودش .اون هايي كه اين پول رو بهش ميدن با رضا ورغبت مي دن .زير ميزي و يواشكي كه نگرفته ، رانت خواري كه نكرده ، اختلاس و دزدي كه نكرده .هر كي ناراضيه دعوتش نكنه .خلاص
من نمی دونم چرا شما ها فکر می کنید همه چی باید جهادی و فی سبیل الله باشه . به قول دوستمون خرج داره. مسئولین که حمایت نمی کنند ، بنده خدا اسپانسر هم که نداره ، اونوقت شما توقع داری طرف بیاد دانشگاه شما بخونه. اخرش هم باید خرج سفر خودشو بده بعد شما بگی طرف عجب ادم مخلصی بود.!
البته ایشان جهادی کار می کند ولی جهادی کار کردن به معنای هیچ چیز دریافت نکردن نیست. ولی خوب جاهایی هم پیش میاد که آدم بدون هیچ دریافتی حتی خودش هزینه هم می کند لازم باشد از جانش هم می گذرد تا یک حرکت ارزشی بکند.
موقعیت ها متفاوت است.
مگه بقیه خواننده ها چیزی دریافت نمی کنن؟
زحمت می کشه نوش جانش.
بقیه هم بیان ارزشی بخونن پولش رو هم بگیرن.
قیمتی که گفته اند خیلی پایینه چون همین آقای سالار عقیلی که خیلی هم وطنی و زیبا میخونه برای 1 برنامه معمولی 50 میلیون میگیره.معلومه نرخ اصلا دستت نیست.تازه افرادی مثل حامد زمانی را خیلی ها حمایت مالی نمیکنند همین بچه مذهبی ها و طرفدارانش باید به لحاظ مادی هم کمکش کنند.
امیدوارم خدا امثال این جوان جهادگر و انقلابی را زیاد کنه و عزتشون رو هم زیاد کنه.
Iran, Islamic Republic of
لطفا با مدیر برنامه های دیگر خواننده ها هم تماس بگیر تا با رقم ها نجومی آشنا شوی
ضمنا با دل و جان برای ایشان و صدای انقلاب خرج میکنیم از جیبمون
دروغگو!!!!!!
اگه واقعیت داشته باشه، به حامد عزیز می گم که چرا اینقدر کم میگیری. با این اعداد و ارقام ناچیز، ارزش کارتو پایین میاری. الآن خواننده ها و گروههای موسیقی سطح پایین، چند برابر این رقمها رو می گیرن.
بیخیال
اگر تهمت ها یی که بهش میزنند یک هزارم درصد هم درست بود رهبری به حضور نمی پذیرفتش
ولایی فکر باید کردو بعد حرف بزنیم و عملی را انجام دهیم
عابد اسماعيل زاده
با سلام من ارادت خاصي به حامد عزيز دارم اين حرفهايي هم كه كنار گوشه ميزنند همش از روي حسادته خدا حامد رو حفظش كنه خيلي دوستش دارم خيلي .
من در مورد ایشان دقیق تحقیق کرده ام. از تمامی حرف ها مطلع هستم. تمام دست نوشته های ایشان را هم خوانده ام. و با اینکه در تأیید اشخاص بسیار سخت گیرم ولی ایشان تحسین مرا برانگیخت. و از اینکه این جوان هم سن فرزند من است ولی در بسیاری از مسائل می بینم چقدر زیبا، روان و دقیق می اندیشد لذت می برم.
ميثم
Iran, Islamic Republic of
دعاي خير امام زمان پشتيبانت حامد عزيز!
بی کارید نمی دونید در باره ی چی خبر بذارید آخه کی صدای این انکر الاصوات رو گوش می ده
کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث هستم
من گوش میدم، همانطور که رهبرم گوش می دهد.
سالهاست در زمینه های مختلفی کار تحقیقی داشتم. خصوصا در مورد موسیقی و اینکه چرا اسلام با آن موافق نیست و نقاط آسیب آن کجاست و اینکه آیا می شود موسیقی ارزشی داشت که مورد تأیید اسلام باشه یا نه؟
من به ایشان ارادت دارم و حاضرم با جانم از ایشان حمایت کنم.
Iran, Islamic Republic of
كافر همه را به كيش خود پندارد
اگر به آقای زمانی ارادت دارید به توهین کننده های به ایشان توهین نکنید. مکتب ما قوی تر از اونیه که به حربه آدم های حقیر متوسل بشیم و توهین کنیم.
پيامك
Iran, Islamic Republic of
وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ... واى بر هر عيبجوى طعنه زننده
Iran, Islamic Republic of
لابد دلت مشکل داره که انکر الااصوات میشنوی..
و لابد صدای گوگوش رو صدای قناری میدونی
غیر از دروغگویی ، بی ادب هم هستی
...
واقعا متاسفم براتون...
ایران
... شما بروع شاهین نجسی حرامزاده رو گوش کن
یه پیام بالا بود منم تکرارش کردم.
اگر به آقای زمانی ارادت دارید به توهین کننده های به ایشان توهین نکنید. مکتب ما قوی تر از اونیه که به حربه آدم های حقیر متوسل بشیم و توهین کنیم. لطفا با بیان زیبا استدلال کنید. توهین فقط ایجاد عناد می کند و این درست نیست. من خیلی مایل بودم حکم قتل شاهین صادر می شد تا با دستای خودم خفه اش کنم ولی اهانت ممنوع!
نه تو خوبی !!!!!
Iran, Islamic Republic of
هر چی این پسر تقدیر بشه کمه
من که هر روز گزینه های روی میز را چند بار گوش می کنم.
چه شعری داره به اعماق وجودت می شینه
خدا حفظش کنه
خدا حفظش کند... دعای امام زمان، خانواده شهدا و ایثارگران و همه مسلمانان انقلابی کشور پشت سرش باشد،انشاءالله...
این دو سرود جدید انقلابی (البته از نوع جوان پسند) عجیب به دل مینشینند... باید تشکر ویژه ای از شاعر آنها هم داشته باشیم(آقای سیار) که نقش ویژه ای برای اثربخشی سرودها داشته اند...
ازارادتمندان حامد زمانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حامد زمانی !
دوستتان داریم به خاطر ارادتتان به اهل بیت علیهم السلام،انقلاب،امام(ره)، شهدا،نظام و رهبری.قدر خودرا بدانید که این تخریبها نشانه موفقیت شما در راهی است که به مدد توکل به خداوند وتوسل به اهل بیت کسب کرده اید.شما ماجورید نزد پرورگار ونزد ارباب بی کفنتان حسین بن علی (ع).
ای کاش به جای شما بودم واین همه تخریب و هجمه علیه من انجام می شد ومثل شما سینه سپر کرده ،ثابت قدم واستوار می ماندم.ازشما برادر عزیز و بزرگوار و هنرمند واقعی ومتعهد التماس دعا داریم.خوشا به حالتان وزهی سعادت درجای شما بودن.
اللهم ثبت اقدامنا بالاسلام.
خدا وقتی بنده اش رو دوست داره اینجوری میشه دیگه؛
اول توانایی اون بنده صرف کار شایسته میشه؛
بعد هم با تهمت و افترا و غیبت هایی که به او زده می شود نامه اعمالش از هر کاری که سهوی صورت گرفته است هم پاک می شود.
حامد زمانی نمونه یه آدم کاملا کار درسته
عمار
Iran, Islamic Republic of
"مرگ بر آمریکا" و "گزینه های روی میز"
عالی بودند عالی .
همینطور "شناسنامه" و "پرواز" و...
زنده باشی دلاور
متاسفانه فقط تو ایرانه که به هنر سیاسی نگاه میکنیم
فکر می کنی برخی خواننده های خارجی که برای شیطان پرستان می خوانند هنری نگاه می کنند؟!
عزیز به نوشته خودت نگاه کن؛ آیا همین جوری نوشتی یا فکر کردی؟ مطمئنم همین جوری ننوشتی چون انسان ذاتا متفکر است. ممکن است در محاسبات اشتباه کند ولی اصل قضیه غیر قابل انکار است. پس فکر کردی. فکر هم یعنی محاسبات درست و غلط یک موضوع با معیار باورها ایدئولوژیک یک فرد، این همان سیاست ماست. البته قدری تفاوتش با دیگر تعاریف متفاوت است.
خداوند می فرماید با تمام قوا در مقابل دشمن مجهز شوید و در مقابل او با استقامت بایستید و این شامل عرصه هنر هم می شود. سیاست در دل دستورات الهی است.
Iran, Islamic Republic of
چرادرمورد چیزی که نمی دانید اظهارنظر میکنید؟
مصاحبه کارگزدان فیلم 24 با هفته نامه پنجره را بخوانید تا از اوضاع واحوال جهان واطراف خود مطلع شوید
Iran, Islamic Republic of
نه این فرهنگی سیاسیه
محمد رهنما
راست میگه
نمیبینید هالیوود اصلا کار سیاسی نمیکنه نه در مورد اسلام نه هلوکاست نه ایران نه جمهوری اسلامی نه فلسطین نه جمهوریخواه و دمکرات نه هیچ چیز سیاسی دیگری از هنر هفتم استفاده نمیکنه یا اصلا تا الان دیدید یک نشان یا درجه هنری به ادم بی هنر بدهند اصلا یک مورد هم وجود ندارد که مثلا به فیلم یا موسیقی اسکار یا نوبل مثل اینها بدهند انهم توسط همسر اوباما !!!!!
این حرکات فقط در ایران هست همش حامد زمانی واقییت را شعر میکنه از اقتدار و شهدا و کشور دفاع میکنه
خب هنر را در سیاست نبرید مثل گروه های رپ هنر سکولار را ترویج دهید هنر لاییک را دریابید تا از چشم بعضی نیافتید و صداتونم دلنشین بشه واسه همون بعضی ها  !!!
Iran, Islamic Republic of
حضرات سبزي كه فكر مي كنند مملكت فقط متعلق به اوناست و هيچ فكر ديگه اي رو قبول ندارن بدونن ما تا آخرين قطره ي خونمون پاي انقلاب و اسلام و شهدا مي مونيم و مي خونيم براشون و اصلا هم برامون اهميتي نداره كه اونا و امثال اونا ما رو دوست دارن يا نه - براي ما چيزاي ديگه اي مهمه كه براي اونا اصلا مهم نيست ديدار ما به قيامت .....
حامد زماني و امثال ايشون عزيزان ماهستند- تا كور شود هر آنكه نتواند ديد ....
حامد جان دوستت داريم
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
همین که بهش انگ می زنند یعنی کارش درسته. یعنی مورد توجه دشمن ایران اسلامی هم قرار گرفته و حرف داره برای گفتن و گرنه از صبح تا شب ترانه دختر و پسری و عاشقانه الکی بخوانی، کسی بهت انگ نمی زنه. در ضمن نکته مهمتر اینست که چون خواننده و ترانه مشابه هم آنقدر زیاد شده که وقتی حامد اثر جدیدی ارائه می کند بدون نیاز به تبلیغات گسترده، جای خودش را باز می کند البته ما خوانندگان متعهد زیادی داریم و انصافا" کارهای خوبی هم ارائه کرده اند چه در عرصه موسیقی سنتی و چه پاپ. بنابراین جدا کردن ایشان از گروه خوانندگان متعهد به انقلاب اسلامی و تشکیل تیم یک نفره، آسیب جدی برای حامد خواهد بود. قطعه مربوط به سالروز ازدواج مولا علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ایشان واقعا" شنیدنی است.
1
Iran, Islamic Republic of
"حامد زمانی اعتقادات سیاسی و مذهبی خود را آشکار کرد و این مساله موجب ریزش شدید دوستداران و مخاطبانش شد. "
با این جمله موافق نیستم.
چرا که اولاً بر فرض اگر هم ریزش شدید مخاطب بوده باشه، ولی بعد از آشکار کردن این اعتقادات، مخاطبین بسیار بسیار زیادی هم از قشر مذهبی، انقلابی، هیئتی و حتی وطن دوست و آزاده به سمت ایشون گرایش پیدا کردند.
ثانیاً اون قشری که شما می گی ریزش پیدا کردن تعداد قابل توجهی نیستند چرا که اونائی که به خاطر اعتقادات مذهبی و حتی ملی ایشون، رو برگردون شدن، مشخصه که آدمهائی هستند که فقط مخالف دین و نظام اسلامی هستن نه چیز دیگه. بخاطر اینکه متون و مضامین اشعار ایشون علاوه بر مسائل مذهبی، و انقلابی، مفاهیمی هم مثل دفاع از کشور در مقابل دشمن داره. یعنی اگر آدم آزاده و منصفی که سرنوشت کشورش براش مهمه وجود داره نباید از این آهنگها ناراحت بشه.
کسی که برای خدا کار می کند هرگز منزوی نمی شود. مشکل آدم ها این است که خدا را در نظر نمی گیرند و متمرکز روی اهل دنیا می شوند و به هر قیمتی سعی می کنند مطرح بمانند برای همین هم عملا در محضر خداوند روز به روز سقوط می کنند. شهرت آنان تاخت و تازی ناپایدار است و دولت رهروان راه حق پایدار
سروش
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران همه قهرمانان خود را قدر می داند حامد زمانی قهرمان عرصه موسیقی امروز ایران است اوست که شهامت یک بسیجی را در میدان دفاع نرم به نمایش گذاشته است. او امروز الگوی هنرمند بصیر و ولایت مدار است این مشخصات برای شهادت کافی است
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
بگذار جوجه دیکتاتورهای غربزاده و غرب زده هر چه می‌خواهند جیغ بنفش بکشند.
حامد زمانی حنجره‌اش را وقف امام حسین علیه السلام و راه انسان‌ساز او کرده است، از سوت و هلهله شیاطین سبز اموی چه باک.
زنده و سعادتمند باشی حامد زمانی عزیز.
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظش کند. خاری است در چشم هنر بی تعهد غربزده.
سرور
همانهایی که به ایشان حمله میکنند بعضا حامی شاهین نجفی هستند
پيامك
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ابولهب ، مرگ بر يزيد و شمر و ابن سعد ، مرگ بر زاده زياد ، بگو بلند بيش باد .
مرگ بر قطعنامه هاي بستن فرات ، قحط آب ، مرگ بر تير مانده در گلوي كودك رباب
مرگ بر قطع خنده هاي روشن عليرضا ، مرگ بر گلوله اي كه خط كشيد روي خاطرات آرميتا ، يه كلام مرگ بر آمريكا
صالح
United States
من خودم طرفدار صد در صدی حامد زمانی ام چون کسی که رهبرم ازش حمایت کنه من عددی نیستم که ازش حمایت نکنم
ما باید یاد بگیریم مطیع کامل رهبری باشیم باید با جون و دلمون ولی مطلقه فقیه و قبول داشته باشیم
پس باید همه یک صدا از خواننده خودمون حمایت کنیم
من با اینکه وقت بسیار کمی دارم و پیوسته با چندین جلد کتاب در کنار سیتمم هستم و یا در کتابخانه ها مشغول بررسی و تحقیق و مطالعه و به شدت مخالف حمایت هایی از این دست بوده ام ولی در سایت رسمی حامد زمان عضو شدم.
قیمت این جوان بیشتر از این است که بخواهم نگران وقتی باشم که برای ایشان صرف می کنم.
لازم باشد سپر تهدیدها نسبت به ایشان هم خواهم شد.
حامد عزیز به اندازه برادر شهیدم دوستت دارم.
خدا حفظت کنه
رضا
اتفاقا حامد زمانی عزیز طرفداران زیادی دارد ولی طرفداران ایشون هم مثل خود اقای زمانی عزیز با وقار هستند واهل هیاهو نیستند فقط موقعی که حامد عزیز دستش را بعنوان نماد مادر شهید روی سینه میذاره ومیگه ای تموم بچه هام فدای تو یا حسین (ع) طرفداراش اشک شوق میریزن
مجید
Iran, Islamic Republic of
از حامد زمانی ممنونم

امیدوارم در مقابل توهین ها هم صبور باشه تا اجرشو از خدا و اولیا بگیره.
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما مي گويي
من هم اينچنين فكر مي كنم حامد زماني خاري شده در چشم به اصطلاح هنرمنداني كه اسلام را به سخره گرفته اند در اصطلاح اين هنرمندان هرچه لامذهب تر و لاابالي تر باشي هنرمندتري اما كافيست كمي معتقد به ارزشهاي ناب اسلامي باشي آنوقت هر برچسبي كه لايق خودشان است به تو مي زنند
عزت فقط براي خداست واگر خدا بخواهد كسي را عزيز كند اگر همه عالم دست به دست هم دهند نمي توانند او را خوار كنن
Iran, Islamic Republic of
عالیه عالی واقعا متشکریم آقای زمانی خدا قوت اجرکم عندالله توفیقیه قدرشو بدون
Iran, Islamic Republic of
دوستان این رابدانیدانقلابی بودن هزینه دارد
هزینه هایی سنگین
انقلابی بودن مهم نیست
انقلابی ماندن مهم است
انشاالله همیشه انقلابی بمونی حامد زمانی عزیز
اکبر
به حامد غبطه می خورم
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
البته در مقایسه با خواننده های تازه به دوران رسیده میشه بهش گفت خواننده اما در مقایسه با بزرگان عرصه خوانندگی خیلی مانده تا خواننده بشه.
فاطمه
تا تعریف شما از بزرگان عرصه خوانندگی کی باشه!
کدوم یکی از این بزرگانی که می فرمایید تا حالا اینقدر واضح و بلند عقیده اشون رو توی موسیقی هاشون بیان کردند؟
بزرگی به چند دنگ بودن صدا نیست
البته هر کاری رو میشه ارتقا بخشید و پیامبر می فرمایند که مسلمان نباید دو روزش مانند هم باشد.
به این معنا که همه ما باید در هر کاری هستیم پیوسته در حال رشد باشیم. هم من و هم شما رضای عزیز و هم آقا حامد گل مون.
ولی به این نکته هم توجه بفرمایید که بر روی محور اعدا هر چه یک عدد از نظر تعداد بزرگتر باشد بستگی به جهت حرکتش کوچک و بزرگ می شود. اعتبار پیدا می کند یا سقوط می کند مثلا عدد منفی 2 از عدد 1 کوچک تر می شود یا عدد منفی 88 از عدد منفی 2 به مراتب کوچک تر است. آدم ها هم بنا به جهت شان در مسیر حق و باطل کوچک و بزرگ می شوند. بسیارند به ظاهر بزرگانی که بسیار حقیر و کوچک اند و آدم هایی که در خم کوچه ها گم اند ولی فخر عالم بشریت اند.
دست حق یارت
محمد جواد - تهران
Iran, Islamic Republic of
فقط ميتونم بگم حامد خيلي خيلي دوستت داريم
سلامتي و موفقيت اين سرباز رهبري در عرصه موسيقي و هنر صلوات مي فرستيم
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
كي بود كه گفت هنرمند ارزشي و غير ارزشي نداريم. راستي منظورش چي بود؟!
United States
چه خوب است انسان مورد هجمه اينگونه افراد قرار بگيرد اين يعني موفقيت و مقبوليت در نزد پروردگار و مهجوريت نزد افراد فاسد و فاسق و بي دين . تازه اگر اين كاسبي باشد كه نيست چون اگر تمايل به اين افراد داشت بيشتر نانش در روغن بود خوش به حالش كه از خدا ، اوليا خدا و شهدا طلب روزي مي كند و كسب و كارش با آنان است .
اشعارش درباره حضرت زهرا عاليه
آرش
باسلام
لطفا سازمان تبلیغات اسلامی بفرماید با این همه بودجه و خدم و هشم و دانشگاه عریض و طویل سوره چندتا جوون هنرمند مثل آقای زمانی تحویل جامعه داه ؟
تربیت انسان با بودجه مهیا نمی شود یه جو غیرت می خواهد و درایت، درست مانند زمانی که حضرت امام یک ملت را تربیت کرد.
ر
Iran, Islamic Republic of
حامد جان تو یک ایرانی وطن پرست هستی
پرستش فقط شایسته خداوند است و بس؛ اجازه بدهید عبارت شما را تصحیح کنم:
حامد جان تو یک ایرانی وطن دوست و یک موحد واقعی هستی.
Iran, Islamic Republic of
حمله دیکتاتورها وضددینها به اثبات رساننده9 حقانیت آقا حامد است زنده باد حامد عزیز
خود این حملات نشانه ی تاثیرگزاری حامد زمانی هستش
حامد جان ضد انفلاب به غیر از فحش و توهین کاری از دستشون بر نمیاد. با تمام قوا ادامه بده
احسان
در کل ما مخلص هر چی بچه با مرام و انقلابی و حزب اللهی و متدین و نوکر اهل بیت.ع. هستیم

در بست تا کربلا

حامد جان اصلا نگران نباش عمده کسایی که فحش و بد بیراه می گن یا کلا دین ندارن و یا ولایت مشکل دارن و نمی تونن حرف شونو مستقیما بزن، اینجوری دغ دلی خودشونو خالی می کنن....

این ها اصلا ارزش شنیدن ندارن چه برسه به اینکه حرفشون بخواد برامون مهم باشه

تا بوده از زمان حضرت آدم تا خاتم انبیاء و از امیر المومنین.ع تا بقیه الله همیشه حق و حقیقت و محب واقعی اهل بیت.ع مورد بغض دشمنان خدا و نا اهلان و بی مغزان قرار گرفته ....

پس محکم و استوار به راهت ادامه بده که راه انیباء و اولیاء و صلحاء است و با افتخار حرکت کن
سید حمزه
باسلام اینجانب از جانبازان جنگ تحمیلی هستم کارهای باارزش آقای زمانی کم ارزش تر از کارما در دفاع از دین ووطن نیست امروز یکی از عرصهای مهم دفاع عرصه هنر است که سخت نیاز به تقویت دارد من دست وزبان این سرباز اسلام را خالصانه میبوسم وبرایش از خداوند طلب توفیق بیشتر دارم
ایول به همه سربازان بانام وگمنام آقا امام عصر(ع)
همچین هم برخلاف بقیه حرکت نکرده.. ..
رضا از همدان
زنده باد حامد زمانی عزیز
وقتی نغمه های شورانگیز این خواننده نسل سومی رو می شنوم به یاد اشارات امام خامنه ای در مورد رویشهای انقلاب می افتم.امیدوارم شاهد رویشهای بیشتری باشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
خنجر حنجره ات تکه تکه کند گلوی آمریکا و یارانش
دست مریزاد و نفس گرم
sohrab
بخوای به حرف مردم گوش بدی اصلا نمیشه زندگی کرد . راه حامد زمانی درسته . حالا هر افراطی هم ممکنه یه انگی بهش بزنه . آهنگ گزینه های روی میزش هم خیلی قشنگه .
مجید
درود خدا بر این جوان پاک سرشت
Iran, Islamic Republic of
شیــــــــــــــــــــــــــــــــــــر حامد زمانی
واقعا از شنیدن سرودهای انقلابی با صدای ایشون لذت می برم
مصطفی
حامد دوستت داریم
خدا حفظت کنه رفیق
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما میخواید که بخاطر ابراز عقاید دینی اش، مردم از او فاصله گرفتند!!! از شما بعیده جهان جان
حامد جان خدانگهدارت. اميدوارم كه روز بروز پيشرفت كني و خاري باشي در چشم دشمنان اسلام وانقلاب
امين
Iran, Islamic Republic of
با امدن حامد زمانی خیلی ها باید دم و دستگاه خود را جمع کنند و برند . چون حامد نون شان را قطع کرده .
فکر نمی کنم آقا حامد با این روش فکری موافق باشه؛ اون اصلا این جوری فکر نمی کنه.
بیایید به فکر ارزش هایمان باشیم نه گیر دادن به دیگران؛ ایشان مشعلی افروخته این راه رهرو خودش را دارد و همیشه هم کسانی هستند که سد راه باشند.
بیایید به راه بی اندیشیم.
مهدی افشاری
حامد عزیز دوستت دارم..من یک پزشک این مملکتم.خودم وهمسرم بسیار مشتاق شنیدن صدای شما هستیم وهمسرم صدای شما را از اینترنت مرتب search میکند.دوستت دارم رویش واقعی انقلاب
خالد
حامد جان مردی بخدا محکم برو جلو وقلب دشمن راهدف بگیر
داش حامد گل; حنجرتو عشقه
ایول داری حامد آقا
آسمونی که پر از نوای ربناس
به نام مدیر برنامه هایش
این مخالفت ها با موسیقی حامد زمانی تنها مخالفت با جریان موسیقی هست که تا لان بی صدا بوده ولی با صدای حامد زمانی شنیده شد.
حرف من حرف آقاست"شمادلسرد نشوید و یکی دیگر بسازید"
این صدا دشمن هراسی داشته به هیچ وجه ریزش مخاطب نداشته و مخاطبانش به لطف ائمه بیشتر هم شده
ما دوستت داریم
شما کارت رو بکن
ما هم حمایت می کنیم
جهان لطفا اطلاع رسانی کن در مورد کارهای ایشون
صبح این جمعه از ساعت 8 تا 12 صبح توی یکی از تالارهای صدا و سیما اجرای زنده داره؛
Netherlands
اما به هر حال باید به این برادر متعهد و عزیزمان عرض کنیم ای کاش هنر دیگری به جز موسیقی را برای دفاع از اندیش های والایتان انتخاب می کردید ....
Iran, Islamic Republic of
هر کسی را بهر کاری ساختن
محمد
اگر تایید هم نمی کنید لا اقل خودت بخوان . خوشحالیم که خواننده انقلابی داریم آواز انقلابی می خواند ! ببیند کار به کجا رسیده است که مرگ بر آمریکا باید آواز باشد تا ملت اآن هم حزب اللهی ها خوششان بیاید....
مگر زمان حضرت امام مرگ بر آمریکا نمی خواندند؟!
مگر سرود ای مجاهد شهید مطهر خوانده نشد؟!
مگر سرود ای ایران و خمینی ای امام خوانده نشد؟!
من اسلام را با خمینی شناختم؛ اسلام ناب محمدی را و به واسطه عشق زیبایی که حامد زمانی از آن می خواند؛ عشقی که در قلب شهدا بود و می خواستند فراموش شود؛ به او احترام می گذارم.
جهاد از فروع دین ماست و جهاد و مبارزه در هر عرصه ای آداب خودش را دارد. ایشان به نظر من سردار بزرگی است که دشمن داخل و خارج بر علیه او بسیج شده اند و او تنها ایستاده است؛ و من به ایشان چون برادر شهیدم ارادت دارم.
Iran, Islamic Republic of
درود بر حامد زمانی
United States
برای ما ارزشی با غیر ارزشی خیلی فرق داره!
فاصله هنرمند ارزشی و ضد ارزشی فاصله حق و باطل است. یکی دعوت به خدا می کند و یکی زبان شیطان می شود. یکی رهنمون به نور می شود و یکی تاریکی؛ زاویه این دو 180 درجه است.
احمد
خدا امواتت را بیامرزد
دمت گرم داداش
ما تا اخ باهاتیم حامد جان
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
کور شود چشم دشمنان شیعه
حمزه
مزه ایستادن پای ولایت به همین چیزاست حامد عزیز
موفق باشی
خوش بحالت که از استعدادی که خدا بهت داده داری به نحو احسن استفاده میکنی
زمانی مچکریم
درود بر این جوان بسیجی
حامد جان باز هم بخوان مردم دوستت دارند
مبارز
Iran, Islamic Republic of
وجدانا طرفدارای حامد زمانی یه چیز دیگن
خدایی میارزه به اون میلیونیاشون
هاجر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت دلاور هم خودت هم صداتو و هم سروده هاتو دوست داریم خدا از شر شیاطین حفظت کند .