جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۶
گزارش جهان نیوز از کم توجهی به قهرمان المپیک و جهان

ارزش قهرمان المپیک کمتر از فوتبالیست نیمکت نشین است !؟

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 440850
باور کنید این قهرمانان نباید دغدغه مالی داشته باشند تا بدون دغدغه مالی همچنان برای میهن عزیزمان افتخارآفرینی کنند.
ارزش قهرمان المپیک کمتر از فوتبالیست نیمکت نشین است !؟
سرویس ورزشی جهان– مسعود پاشنا: بهداد سلیمی قهرمان المپیک لندن برای وزنه زدن در لیگ برتر ۱۵۰ میلیون تومان به تیم ذوب آهن پیشنهاد داده است، اما ظاهرا با درخواست قهرمان جهان موافقت نمی‌شود!؟ به همین جهت سلیمی اظهار داشت که اگر با این مبلغ پیشنهاد دیگری نداشته باشم قطعا در لیگ برتر شرکت نمی‌کنم.

خودتان قضاوت کنید دلاوری که پرارزش ترین مدال المپیک لندن (کسب مدال طلای سنگین وزن برای خیلی از کشورها مهم است) را برای کشورمان به دست آورده است و رهبر معظم انقلاب به همین جهت برای مردم پیام تبریک فرستاد، به اندازه دستمزد فوتباليستهای نیمکت نشین و حتی دسته اولی هم ارزش ندارد.

فراموش نکنیم خیلی از کشورهای بزرگ دنیا در حسرت داشتن چنین پهلوانانی بسر می برند، بنابراین باید قدر این بزرگان ورزش را بیشتر بدانیم.

بهداد سلیمی وزنه‌بردار ایرانی دستهٔ فوق سنگین و دارندهٔ رکورد یک ضرب جهان در این وزن با ۲۱۴ کیلوگرم و دارندهٔ مدال طلای المپیک لندن در مجموع با ۴۵۵ کیلوگرم است.

در المپیک لندن ۴ مدال طلاي ايران در دو رشته كشتي فرنگي و وزنه‌برداري توسط بهداد سليمي، حميد سوريان، قاسم رضايي و اميد نوروزي به دست آمد. ضمنا بهداد سلیمی، در بازیهای آسیایی هم تنها طلایی وزنه برداری ایران بود

شایسته است مسئولان بلندپایه ورزش به سلیمی و امثال وی توجه ویژه ای داشته باشند . مگر ما چند قهرمان جهان و المپیک داریم . باور کنید این قهرمانان نباید دغدغه مالی داشته باشند تا بدون دغدغه مالی همچنان برای میهن عزیزمان افتخارآفرینی کنند .

به هر روی در آمد قهرمانان جهان و المپیک با فوتبالیستها و هنرمندان اصلا قابل قیاس نیست . به همین جهت امیدواریم مسئولان به این عزیزان توجه بیشتری داشته باشند و در حفظ سرمایه های ملی بیشتر کوشا باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرش
Iran, Islamic Republic of
فوتبالستهای مفت..کچا بهدادسلیمی کجا
نادر
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید قدر این قهرمانان بزرگ رو بدونیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بهداد جان تو قلب مردم جای داری لیاقت شما خیلی بیشتر این حرفاست
بی نام
آدم میره جایی که ارزش و احترام براش قائل باشن
مهدی
ای بابا تو این .... چی درسته که این دومیش باشه
این فوتبال بنجول را صدا سیما خیلی بزرگ و ر اب تاب کرده و گرنه ارز ش تمام فوتبال ایران به اندازه بهداد نیست