پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

علي آبادي به همراه خانواده به ايتاليا سفر نکرده است

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 54235
به دنبال انتشار نامه اي مبني بر سفر محمد علي‏آبادي به همراه خانواده به کشورايتاليا ، ستاد بازيهاي همبستگي کشورهاي اسلامي ضمن تکذيب اين سفر جوابيه اي براي روشن شدن اذهان عمومي منتشر کرد.
به گزارش  ايرنا، محورهاي مهم جوابيه ستاد بازيهاي همبستگي کشورهاي اسلامي در مورد مطلب "خواص سفر به کشور چکمه‏اي" خطاب به مدير مسئول سايت خبري تابناک به قرار زير است:
- شرکت تکنو جيم به عنوان حامي مسابقات کشورهاي اسلامي انتخاب شده است و اين شرکت در اسفندماه سال 1387 طي نامه‏اي به دبيرخانه ستاد از رئيس ستاد بازيهاي همبستگي و خانواده براي بازديد از شرکت مذکور دعوت کرد.
- دبيرخانه ستاد بازيهاي همبستگي طبق روال اداري اقدام به پيگيري جهت اخذ ويزا براي کليه دعوت‏شدگان کرد اما وقتي موضوع به اطلاع رئيس سازمان تربيت بدني رسانده شد، ضمن جلوگيري از روند اين کار، نه تنها اجازه سفر به خانواده را ندادند، بلکه خودشان هم از اين سفر انصراف دادند.
- بار ديگر تاکيد مي شود هيچ گونه سفري توسط علي‏آبادي يا خانواده‏‏شان به ايتاليا انجام نشده و براي بازديد فقط حسن ميرزا آقابيک دبير ستاد بازيهاي همبستگي در 9 فروردين سال جاري عازم ايتاليا شد.
https://jahannews.com/vdciwraw.t1a5p2bcct.html
jahannews.com/vdciwraw.t1a5p2bcct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *