جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هشدار بیمه مرکزی به ترفندهای سودجویان

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 372252
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره ترفندهای فریبنده کلاهبرداران و سودجویان در حوزه صنعت بیمه هشدار داد.
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی خبر داد، برخی سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام "بیمه مرکزی" با شماره های تلفن شهروندان ارتباط برقرار می کنند و مدعی می شوند که از سوی بیمه مرکزی برنده کارت خفیف خرید بیمه نامه شده اند یا می توانند از تسهیلات متنوع و چشمگیری استفاده کنند.

بیمه مرکزی تصریح کرده است : همه امور مربوط به بیمه گذاران و بیمه گران از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی می شود و ادعاهایی نظیر استخدام و برگزاری دوره آموزشی نیز از دیگر ترفندهایی است که متخلفان استفاده می کنند.

بیمه مرکزی به عنوان یک نهاد حاکمیتی، هدایتی و نظارتی با قاطعیت اعلام می کند که هیچ یک از کارشناسان و کارکنان این مجموعه تحت هیچ شرایطی با شهروندان ارتباط تلفنی نداشته و نخواهند داشت و تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به این صنعت از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی www.centinsur.ir در اختیار شهروندان گرامی قرار می گیرد. بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نه تنها هیچ محصولی برای فروش ندارد بلکه به هیچ عنوان محصولاتی نظیر کیت کاهنده مصرف سوخت، کیت کاهنده مصرف برق، کارت تخفیف بیمه نامه امدادخودرو مورد تایید این نهاد نیست و به همین خاطر حق پیگیری حقوقی و قضایی را از اشخاص متخلف و شرکت های سودجو محفوظ می داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *