پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۴

کلاهی برای از بین رفتن طاسی +عکس

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 382954
کلاهی به بازار عرضه شده است که طاسی را به طور کامل از بین می‌برد و باعث رشد مجدد موها می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک شرکت آمریکایی به نام «ترادوم» توسط «تمیم حمید» یکی از مهندسین سابق ناسا کلاهی به بازار عرضه کرده است که طاسی را از بین می‌برد و فرد طاس پس از ۶ ماه به طور کامل مو خواهد داشت؛ سازندگان این کلاه رشد مو، از سال ۲۰۰۸ در حال توسعه آن بوده‌اند.

این کلاه برای افرادی که ریزش موی شدید دارند یا مقداری از موی خود را از دست داده‌اند و افراد طاس ساخته شده است؛ در واقع این کلاه توسط فناوری لیزر باعث تحریک و تولید میتوکندری در فولیکول‌های مو می‌شود و پروتئین‌ در مو تولید می‌کند.


این کلاه ریزش را محدود می‌کند و باعث رشد مجدد مو می‌شود؛ ضمن اینکه بیش از ۸۰ لیزر دارد و تقریباً تمام سر را پوشش می‌دهد؛ موقعی که روی سر گذاشته می‌شود حدود یک درجه سانتی‌گراد تولید گرما می‌کند که هیچ مانعی ندارد.


کاربر می‌تواند در حین تماشای تلویزیون، کار کردن با کامپیوتر، کتاب خواندن یا آشپزی کردن، چند دقیقه کلاه را روی سر بگذارد.


باید دو بار در هفته و هر جلسه به مدت ۲۰ دقیقه از کلاه استفاده شود؛ اولین نتیجه پس از ۱۸ هفته ظاهر خواهد شد و بعد از گذشت ۵۰ هفته، موی سر تا حد زیادی رشد کرده است.


این کلاه هیچ گونه عوارضی ندارد و به قیمت ۶۹۵ دلار فروخته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آدرس فروشگاه؟؟!!
کی گفته طاسی زشته؟!
طاس نگران
آیا این کلاه ها در ایران هم هست ؟ چگونه می توان آن را تهیه کرد ؟
جانا سخن از مشكل ما مي گويي
حالا مطمئيند كلاه سرمان نمي گذارن و راست مي گن؟؟