جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۳۵

کشف حجاب دخترمدیر ایرانی +تصاویر

شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 166350

رادیو و تلویزیون ملی آمریکا در برنامه‌ای اقدام به نمایش کشف حجاب تعدادی از دختران مسلمان می‌کند که در میان آنها دختر یکی از مدیران دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن نیز دیده می‌شود.

به گزارش جهان به نقل از مشرق، رادیو و تلویزیون ملی آمریکا (NPR) طی برنامه‌ای به نمایش ۱۲ دختر مسلمان می‌پردازد که ابتدا حجاب بر سر دارند و سپس در برابر دوربین این شبکه، حجاب خود را برداشته و شروع به لبخند زدن می‌کنند .



تصویر یکی از شرکت کنندگان در برنامه کشف حجاب

در این میان حرکت خانمی ایرانی به نام صبری جعفرزاده بسیار جالب است که حتی حاضر نشده تا برای لحظاتی در این برنامه کشف حجاب حتی برای نمایش ظاهری روسری بر سر کند.

صبری جعفرزاده، دختر کارمند دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا که حتی حاضر نشد بطور نمایشی حجاب بر سر کند

بر اساس این گزارش، یکی از دختران حاضر شده در این برنامه ضد اسلامی، "صبری جعفرزاده" دختر منوچهر جعفر زاده از کارمندان دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن است.

صبری جعفرزاده هم اکنون در مرکز مطالعاتی وزارت امنیت داخلی در دانشگاه مریلند مشغول به کار است اما در کنار شغل اصلی خود پروژه هایی را به سفارش دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن انجام می دهد.

قابل ذکر است خواهر وی خانم سعاد جعفرزاده قبلا در مرکز آمریکایی صلح USI مشغول بکار بوده که اکنون در مرکز صلح و شبکه توسعه کار می کند و در زمان انتخابات ریاست جمهوری علیه نظام ، بسیج ، شورای نگهبان ، احمدی نژاد و ... همراه با خانم باربارا اسلوین چندین مقاله و گزارش در رسانه های آمریکا منتشر کرده است.


منوچهر جعفرزاده و دخترش صبری

منوچهر جعفرزاده پدر سعاد و صبری از جمله دوستان نزدیک سرکرده گروه انحرافی و محمد خزاعی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل است.

منوچهر جعفرزاده علی رغم تلاش برخی نهاد های نظارتی مبنی بر پایان ماموریتش در واشنگتن با حمایت‌ محمد خزاعی به کار خود در دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن ادامه می‌دهد و تاکنون تلاش‌ها برای برکناری وی بی‌فایده بوده است.
به گزارش مشرق، صبری جعفرزاده که اینک ۲۷ سال سن دارد و گفته خودش از ۹ سالگی آزادنه حجاب بر سر می‌کرده اما در ۲۳ سالگی از داشتن حجاب پشیمان شده دلیل برداشتن حجابش را اینگونه در برنامه کشف حجاب رادیو و تلویزیون ملی آمریکا توضیح می‌دهد: در جامعه ایرانیان آمریکایی، حجاب یک نماد سیاسی، به معنای تائید رژیم اسلامی حاکم بر ایران است.
تحصیلات دانشگاهی جعفرزاده در رشته حقوق بوده و وی به عنوان تحلیل‌گر سیاسی و قانونی "مرکز سلامت و امنیت داخلی" آمریکا نیز فعالیت می‌کند.

لازم به ذکر است حدود یک میلیون زن مسلمان در آمریکا زندگی می‌کنند که بر اساس گزارش "مرکز تحقیقات پیو" ۴۳ درصد از آن‌ها همواره با حجاب در انظار عمومی ظاهر می‌شوند.
جالب اینجاست که آقای منوچهر جعفرزاده تحت حمایت آقای خزایی در مناسبتهایی که رییس جمهور به آمریکا می آید وی را مسؤول دعوت ایرانیان مقیم آمریکا کرده و در حقیقت یکی ازگردانندگان اصلی مراسم رئیس جمهور بوده است.
نکته جالب اینکه این خانم با گرایشات شدید ضددولتی و حمایت علنی از جریان فتنه در برنامه های سال گذشته رییس جمهور در نیویورک در حالی که حجاب مصلحتی بر سر داشت، با جدیت در کنار دوستان خاص رییس جمهوری مشغول انجام وظایف محوله بود! وی در پایان سفر نیز از بودجه دولتی که بارها علیه اش قلم زده و سخن گفته به مدد تیم جریان انحرافی حق الزحمه ناچیز! خود را دریافت کرد.

صبری جعفرزاده در حال حاضر از همکاران و مرتبطین ویژه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور می باشد.

حال باید با صدای بلند از وزارت خارجه پرسید؛ در دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن چه خبر است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kuwait
واقعا چه خبره ؟ ما چرا تيشه به ريشه خودمون مي زنيم. پس عرق ملي مون كجا رفته؟
Iran, Islamic Republic of
بابا عرق ملی کیلویی چنده؟

اهانت به اسلامه!
فقط آه آه آه . . .
فقط یاد گزارش صرفا جهت اطلاع افتادم . به یا عزیزانی که برای این مرز و بوم جانبازی کردند و خانواده این عزیزان باید در مترو و امثال آن جهت خرج دوا و دارو کارگری کنند.
Iran, Islamic Republic of
خدا نكند كه شما با بالاترين معدل ها در رشته هاي روابط بين الملل و علوم سياسي و تسلط به چند زبان خارجي ، براي استخدام يا انتقال به وزارت خارجه اقدام كنيد. بيچاره تان مي كنند . هزار و يك دليل و بهانه مي آورند كه آنجا نرويد.

آن وقت در همين يكي دو ساله ببينيد چقدر از اين به اصطلاح ديپلماتهاي ما يا پناهنده شدند يا خانواده شان با اين طرز فجيع .....

آن وقت شماها بگرديد يك عكس كراواتي از يك ديپلمات ابله سابق بزنيد، چرا كه در دوره سياه اصلاحاتچي ها بوده.
Iran, Islamic Republic of
خدایا به داد این کشور و مردم برس
Iran, Islamic Republic of
بابا این آقای خزاعی اصلا اصلاح طلبه و رابطه اش با جریان انحرافی چیه معلوم نیست. تورو خدا زودتر به این آدم احضاریه بدین تا بیشتر از این خراب نشه
Iran, Islamic Republic of
مبارک باشه این هم ازمسئولینمون !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
داداش من این چیزها توی وزارت خارجه کم نیست . مطلبی که میگم شنیده هام نیست بلکه دیده هامه . تا وقتی که فامیل بازی و آشنا بازی تو وزارت خارجه رواج داشته باشه در واقع داریم چوب حراج به آبرومون جلوی خارجی ها می زنیم .
Iran, Islamic Republic of
چقدم زشته
Iran, Islamic Republic of
متاسفيم از بابت اينكه يك عده با اگاهي كامل به اينجور آدم‌نماها ميدان مي دهندتاراحت خون شهدا وجانبازان و آزادگان راپايمال كنند
Iran, Islamic Republic of
عزیز یکه از عرق ملی صحبت کرده عزیزم حجاب عرق ملی نیست دینی است.
روسری واسه این با اون قیافش نعمتیه، حداقل زشتیش رو پنهان میکنه
مشکل دارترین و در عین حال غیرقابل نفوذترین وزارت است.
به جای سروصدا برای مسائل حاشیه ای، به اینها توجه کنید.
هر کس بیشتر از این نظام خورد بیشتر علیه نظام کار کرد. برعکس، فقرا و مستضعفین همواره مدافع نظام بوده اند. عجب زمانه ی غریبی‌ست. هر کس بیشتر با پارتی و بدون شایسته سالاری بالار فت بیشتر علیه نظام عمل نمود.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به یکی از نظردهنده ها: حجاب برای اینه که زییباییها رو پنهان کنه نه زشتیها رو جناب!!!
United States
متاسفم واقعا. چه حافظاني ايران داره نميدونستيم!
Latvia
چون نگران بود اگر چادر به سر كند بيش از حد شبيه مردان شود زيرا كمتر شباهت به زن دارد!
Iran, Islamic Republic of
این مشکلات فرقة انحرافی رو جهان تازه امروز فهمیده؟ یا مصلحت و ... از 6 سال پیش باعث شده همه چی پنهان بمونه!

وضعیت حجاب در داخل کشورمون در دورة رئیس جمهور اصولگرا که خیلی بهتر شده.
Iran, Islamic Republic of
جدا" جای بسی تاسف است!!!!!.
بحث اساسی این است افرادی که مسئولبت نظام را دارند و در هر جایی خدمت میکنند خود و خانواده اشان بایستی در درجه اول متعهد به نظام جمهوری اسلامی باشند و در مرحله بعد تخصص آنها مورد نظر باشد. اشخاصی که مقید به قانون و نظام نمی باشند نمی توانند از نظام دفاع کنند.
بنابراین بایستی مسئولین یک ویرایش کلی در سیستم انجام دهند آنوقت خواهیم دید که به میزان زیادی هزینه های سیاسی و فرهنگی و غیره کاهش خواهد یافت و منافع نظام در داخل و خارج حفظ خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
حجاب كمترين چيزي كه داشت اين بود كه بد قيافه بودنشان را نشان نمي داد.
Iran, Islamic Republic of
کاش میدونست که حجابش چقد از بی ریختیهاشو پوشونده!!
United States
به نظر من که هیچ جرمی مرتکب نشده.
بی دلیل بلوا نکنید. ممکنه عکاس محرمش بوده یا جایی بوده که بقیه محرمش بودن.
زود قضاوت نکنید.آبروی مردم محترمه
Lebanon
اول بايد پرسيد در كنار رياست جمهوري چه خبره وزارت خونه ها پيشكش!
Iran, Islamic Republic of
ساختمون پاستور رو ول کردید چسبیدید به دفتر حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده فخیمه آمریکا علیه و علی آبائه لعنت و العذاب
زیاد دور نرو همین نزدیکی ها خبرای زیادی هست ...
عزیزم
این مرده یا زنه؟
بدون حجاب چقدر بی ریخت وبد قواره است.
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی توی اون عکس که با روسری هست چقدر جذاب‌تر هست. هر چی بیشتر کشف حجاب کرده وحشتناک تر شده.
Sweden
این مشکل در سفارتخانهای ایران در اروپا هم وجود دارد. این جریان از ‍۲۰ سال پیش موفق شد که در این مراکز رخنه کند
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنند همین الان در خانواده های وزارت خارحه در ایران وضع بهتر از این است ؟؟ گزیش افراد برای ماموریت ها کم رنگ شده و ارزشها بسیار کم شده و با مدیریت ضعیف معاون اداری و مالی که نقش اساسی برای اعزام ها دارد و زیر مجموعه اش اداری و غیره باید انتظار این وضع و یا پناهنده شدن و یا اختلاس در بخش کنسولی را داشت هیچکس هم نظارت نمی کند
Iran, Islamic Republic of
بعدشم كه چيزي ميگيم ازمون شكايت ميشه....
مگه سعيد حداديان از همين موارد نميگفت؟؟؟
به خدا از احمدي نژاد بعيده....
Iran, Islamic Republic of
خدایا فقط خودت میتونی کشور را از دست منحرفین نجات بدی کما اینکه در طول تاریخ خودت پشتیبان این مردم مظلوم بودی
من که توی عکس بدون حجابش هیچ جزابیتی ندیدم
ار هم برای مخالفت با نظام حاکم ایران این کار رو کرده پس همون بهتر که هفت پشت اجنبی و خاک بر سر باشه

از این منافقها هر چی بگی بر میاد.
ملت حزب الله هرکاری میکنه باید جواب پس بده اما اینا هر غلطی میکنن تازه مدال هم میگیرند
خدا لعنت کنه باعث و بانی اونی که این بساط ها رو برای عیاشی یه عده از خدا بی خبر محیا کرد
Iran, Islamic Republic of
امثال این خانم و پدرش فرصت طلبانی بودند که خود را وارد جریان انقلاب کردند حالا پرده ها را دریده اند وخود را نشان می دهند و یا انقدر خوردند که حالا باید اونطرفها جایی برای ترکیدن خود بیابند و یا حزب بادند وهر طرف منفعتشان ایجاب کند می چرخند حتی وفادار به انطرفیها هم نیستند.
Iran, Islamic Republic of
خب فرزندان برخی از دیپلمات ها اعتقادی به مسایل حجاب و غیره ندارند.خیلی از ایرانیانی که در خارج هستند این اشخاص را از نزدیک دیده اند و جالب اینکه انها بدون هیچ مخفی کاری و خیلی راحت ظاهر می شوند.
البته چون وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تو آمریکا قدرت زیادی نداره و مجبوره به یک دفتر مثلا حفاظت منافع، اون هم تو سفارت پاکستان اکتفا کنه، بدیهیه همیشه امثال این آقایان که مقیم آمریکا هم هستند و معمولا هم برای قطع نشدن مستمری شون نون رو به نرخ روز می خورن قدرت پیدا می کنن و بچه حزب اللهی ها هم کنار می رن. اینو مقایسه کنین با عملکرد دولت آمریکا که وقتی میگه بزرگترین دشمن منافعش تو منطقه ایرانه، میاد همه امکانات و بهترین نیروهاش رو تو سفرتخانه هاش در کشورهای نزدیک ایران مستقر می کنه و حتی از سفارتخانه های کشورهای دوستش تو ایران کمک می گیره و جریاناتی مثل فتنه 88 و غیره رو تو ایران بوجود می آره!
ای کاش دلسوزی پیدا می شد و بجای حرفهای صد من یک غاز، یک کمی هم عمل می کرد! آقایان، فقط با شعار نمیشه با آمریکا مبارزه کرد! کجایند آن عیونی در زمان مولا علی (ع) بر عملکرد والیان نظارت داشتند؟ امروزه از آن چشمهای ناظر خبری نیست یا با مسکنهای عافیت طلبی و دنیا پرستی به خواب ناز رفته اند ؟! فاین تذهبون؟!