جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رایانه آرشیو اطلاعات کلینتون گم شد

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 51625
در این کامپیوتر یک تترا بایت اطلاعات وجود داشت است، این در حالی است که گم شدن آن توسط بارزس کمیته آرشیو اطلاعات آمریکا اعلام شده است.
رایانه آرشیو اطلاعات کلینتون گم شد
یکی از کامپیوترهای کمیته آرشیو اطلاعات آمریکا گم شده است. 

به گزارش سرویس بین الملل "جهان" به نقل از فاکس نیوز، پلیس فدرال آمریکا،(اف بی آی) تحقیقاتی را در مورد گم شدن یک کامپیوتر از آرشیو ملی این کشور آغاز کرده است، این در حالی است که در این کامپیوتر اطلاعاتی از دولت بیل کلینتون رییس جمهور سابق آمریکا وجود داشته است. 

در ادامه این گزارش آمده است: در این کامپیوتر اطلاعات بسیار حساسی از جمله شماره نیروهای امنیتی، نشانی ها و اطلاعات مخفی در مورد روش های عملکرد کاخ سفید وجود داشته است. علاوه بر این شماره تلفن تعدادی از افراد خانواده ال گور معاون کلینتون نیز در این کامپیوتر وجود داشته است. 

در این کامپیوتر یک تترا بایت اطلاعات وجود داشت است، این در حالی است که گم شدن آن توسط بارزس کمیته آرشیو اطلاعات آمریکا اعلام شده است. 

ادولفوس تاونز، یکی از اعضای جمهوری خواه این کمیته در این باره اظهار داشت: ما علاوه بر این در این مورد تحقیقات خود را انجام خواهیم داد، تمام تلاش خود را برای این که استقلال اف بی آی مورد آسیب قرار نگیرد، انجام خواهیم داد. 

وی در ادامه با اشاره به این که هارد این کامپیوتر از یک نهاد امنیتی گم شده است، تصریح کرد: این هاردها در جای مناسبی نگهداری نمی شدند. 

در پایان این گزارش آمده است: اف بی آی در حال حاضر در حال تحقیق در مورد احتمال وقوع جرم در این زمینه است.
https://jahannews.com/vdciwqaw.t1azr2bcct.html
jahannews.com/vdciwqaw.t1azr2bcct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *