جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمله لباس شخصی های مسلح به کروبی

اميد مهدي‎نژاد
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 82315
ساير روايت‎ها
رجانيوز نوشت: «جمعي از طلاب پس از آگاهي از حضور كروبي در قم، به محل اقامت وي مراجعه كرده و مقابل درب آن، دست به اعتراض خاموش زدند.» سايت اعتماد ملي نوشت: «بيش از شصت نفر موتورسوار، جلوي درب محل اقامت آقاي كروبي تجمع كرده و شعارهايي نظير مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولايت فقيه دادند. تجمع‎ كنندگان با دخالت نيروهاي انتظامي و امنيتي، مجبور به ترك محل شدند.» پيش‎بيني مي‎شود بقيه چنين بنويسند:

سايت نيوفولدر نيوز: عده‎اي با هجوم به محل اقامت كروبي روي زنگ در آدامس چسباندند. زنگ به مدت دو دقيقه صدا مي‎كرد تا اين‎كه محافظان كروبي رفتند و آدامس را از روي زنگ كندند. شدت اين فاجعه به حدي بود كه كروبي اظهار داشت: «باز ما اومديم بخوابيم، فتنه درست شد.»

سايت تاج كوروش: يك لشكر از نيروهاي لباس شخصي كه به موشك‎انداز كاتيوشا مسلح بودند، در نيمه‎هاي شب از زمين و هوا به محل اقامت آقاي كروبي حمله كردند. آن‎ها با شكستن در وارد محل اقامت كروبي شدند. اين افراد مسلح كروبي را زير بغل زدند و از محل خارج كردند. تا لحظه مخابره خبر اطلاعي از ايشان به دست نيامده است.

سايت فيلتر دات نت: افراد ناشناس تا بن دندان مسلح كه براي سركوب جنبش از كشورهاي آ‏فريقايي وارد شده‎اند، پس از كشتن آقاي كروبي و همراهانش، آن‎ها را قطعه قطعه كرده، خوردند. آن‎ها پس از خوردن كروبي در حالي‎كه با خلال دندان لاي دندان‎هايشان را پاك مي‎كردند هشدار دادند به‎زودي ميرحسين موسوي و همراهانش را هم خواهند خورد.

تحويل‎دهي در محل

شاخه جوانان و دانشجويان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پاسخ به «عملكرد غيرقانوني و بي‎اعتنايي‎هاي موسوي به اصول بديهي قانون اساسي»، در سالروز تصويب قانون اساسي، يك نسخه از قانون اساسي را تحويل دفتر وي در فرهنگستان هنر دادند.
در پي اين اقدام نمادين، برخي از شاخه‎هاي جوانان و دانشجويان بعضي ديگر از جمعيت‎ها، برنامه‎هاي مشابهي را طراحي كردند كه طي آن قرار است چيزهاي ديگري را در روزهاي آتي به فعالان سياسي تحويل دهند. جزييات اين تحويل‎ها به شرح زير است:

- يك نسخه كتاب «تعبير خواب ابن سيرين» به مهدي كروبي، در نيمه‎هاي شب.

- يك نسخه كتاب «شرح لمعه دمشقيه»، جلد سوم، باب احكام وقف، به دفتر دكتر عبدا... جاسبي، در روز ملي وقف.

- شايان ذكر است قرار بود در راستاي طرح نمادين تحويل‎دهي، شاخه جوانان فراكسيون رايحه خوش خدمت، لايحه هدفمند كردن يارانه‎ها را نيز تحويل دكتر احمدي‎نژاد بدهند كه پس از مخالفت قاطبه نمايندگان، منتفي شد.

تصحيح و پوزش

در مطلب قبلی اینجانب خبري ارايه شد بدين شرح كه دكتر سعيد مرتضوي كه به‎تازگي دوره كارآموزي خود را در رشته مننژيتوبيولوژي به پايان رسانده است، به‎زودي مطب خود را در محل اتاق رياست سازمان تعزيرات حكومتي داير خواهد كرد. مطلع شديم كه خبر فوق‎الذكر صحيح نبوده و مطب روان‎درماني ايشان در «حوزه رياستي بازرسي رياست جمهوري» آغاز به‎كار خواهد کرد. لذا ضمن تصحيح خبر، از جامعه پزشكان كشور علي‎الخصوص دكتر مرتضوي، كمال پوزش را داريم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *