جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سرمربی تیم فوتبال امید تعیین شد

چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 164451
از سوی فدراسیون فوتبال علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید انتخاب و در نشست خبری فردا از سوی کارلوس کی روش رسما معرفی خواهد شد.
به گزارش مهر، در نشست امروز علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ، ناصر شفق مدیر تیم فوتبال امید و عباس ترابیان سرپرست تیم ملی فوتبال ، علیرضا منصوریان به عنوان گزینه نهایی هدایت تیم فوتبال امید کشورمان از سوی کارلوس کی روش معرفی و وی به سرمربی جدید تیم امید انتخاب شد .

مسئولان فدراسیون فوتبال روز گذشته نیز در نشست با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی موافقت نهایی وی را برای انتخاب علیرضا منصوریان گرفته بودند . قرار است کارلوس کی روش در نشست خبری ظهر فردا پنج شنبه نام علیرضا منصوریان را بطور رسمی به عنوان سرمربی تیم امید معرفی کند.

در نشست امروز علی کفاشیان با مدیر تیم امید همچنین مقرر شد هادی طباطبایی و بیژن طاهری همچنان به عنوان مربی دروازه بانها و مربی تمرین دهنده به عنوان دستیار با تیم امید همکاری کنند ضمن اینکه داود پرهیزکاری همچنان مسئولیت سرپرستی این تیم را عهده دار خواهد بود .

تیم فوتبال امید کشورمان در مرحله دوم و حذفی مسابقات مقدماتی المپیک لندن طی دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیم امید عراق خواهد رفت. این دیدارها طی روزهای ۲۹ خرداد و ۲ تیر در عراق و ایران برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کیروش که داره میره. حالا با موافقت اون سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب میکنند؟