شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جايزه ضد دوپينگ سال به شوراي المپيك آسيا رسيد

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 77465
جايزه ضد دوپينگ كميته بين‌المللي المپيك در سال 2009 به "تسان " از شوراي المپيك آسيا رسيد.
به گزارش فارس ، هيأت اجرايي شوراي المپيك مالزي اعلام كرد كه دكتر "جگا تسان " جايزه ورزش و مبارزه عليه دوپينگ در سال 2009 را براي خدماتي كه در طول زندگي خود بر ضد دوپينگ انجام داده بود از سوي كميته بين‌المللي المپيك دريافت كرد. 

نشست هيأت اجرايي شوراي المپيك مالزي در ماه نوامبر برگزار شد و دكتر "چگا تسان " كه رئيس كميته پزشكي و ضد دوپينگ شوراي المپيك آسياست و آخرين نشست سالانه اين كميسيون هفته گذشته در گوانگجگو چين و همزمان با سمينار سرپرستان كاروان شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي 2010 برگزار شد.

* امكانات ويژه مركز خبري المپيك لندن براي 20 هزار گزارشگر
با احداث ساختماني جديد كه در محل المپيك لندن انجام شده، امكانات ويژه مركز خبري براي 20 هزار گزارشگر،خبرنگار و عكاس فراهم شد.
مركز خبري اصلي المپيك لندن امكانات ويژه‌اي را در اختيار حدود 20 هزار گوينده راديو و تلويزيون، عكاس و خبرنگار در طول اين بازي‌ها قرار مي‌دهد.
بعد از پايان بازي‌هاي المپيك 2012 اين مكان و امكانات آن به يك فضاي تجاري با قابليت ايجاد هزاران شغل تبدليل مي‌شود.
اين ساختمان توسط يك تيم از شركت‌هاي مختلف در انگلستان ساخته مي‌شود. پي ريزي اين ساختمان به 4500 تن بتن نياز دارد و در حال حاضر با توجه به فعاليت مداوم و تلاش شركت‌هاي انگليسي اين ساختمان طبق برنامه پيش رفته و در حال آماده شدن است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *