شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۲
در دانشگاه تهران صورت گرفت:

عکسهای کشته شده خیالی در دستان دانشجویان سیاسی!

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 81415
عکسهای کشته شده خیالی در دستان دانشجویان سیاسی!
در حالیکه انتظار می رفت، دانشجویانی که در تجمعات اعتراضی شرکت می کنند، سطح مطالعه اشان حداقل از مردم عادی بالاتر باشد، با کمال تعجب اقداماتی از سوی برخی از این دانشجویان صورت می گیرد که ماهیت دانشجویی آنها را نیز زیر سوال می برد.

به گزارش جهان، در تجمعات دیروز و امروز دانشجویان دانشگاه تهران که روزگاری به عنوان سمبل دانشگاههای سیاسی کشور مطرح بود، برخی دانشجویان هوادار موسوی عکسهایی از ترانه موسوی و مرحوم ندا آقاسلطان را به همراه داشتند و برای آنها عزاداری کردند.

بنابراین گزارش، عزاداری برای ترانه موسوی در حالی صورت می گیرد که نامبرده زنده بوده و اصلاً در زمان اغتشاشات در کشور نبوده است.

پیش از این نیز میرحسین موسوی با برگزاری و شرکت در مراسنم ختم سعیده پورآقایی برای وی عزاداری نمود که بعداً مشخص شد وی زنده بوده است.

گفتنی است این جریان برای تحریک افکار عمومی با توجه به عکس یک خانم جوان مدعی شده بود، نیروهای امنیتی پس از بازداشت و تجاوز به ترانه موسوی وی را به قتل رساندند و سپس جنازه وی را سوزاندند و در مکانی نا معلوم به خاک سپردند.

لازم به ذکر است پس از مشخص شدن دروغهای هیجان آور این جریان، دروغ سازان مدعی شدند داستان ترانه موسوی یک فریب اطلاعاتی بوده است و آن را در روزنامه ها و سایتهای خود منتشر نمودند.

با این حال مطالعه سطحی این جراید هم کافی بود تا چنین گاف بزرگی توسط دانشجویان سیاسی ترین دانشگاه کشور اتفاق نیفتد.

البته ناگفته نماند که انتقاد و اعتراض به وضعیت موجود بخشی از قاعده دموکراسی است، به شرط آنکه معترضین حداقل بدانند به چه چیزی اعتراض دارند. 

اگرچه تبلیغات مسموم شبکه ماهواره ای فرصت مطالعه و تفکر را از برخی جوانان این مرز و بوم گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين قبيل دانشجويان نميتوانند راهنما ي مردم باشند و خود فكر نكردند چرا مردم همراهي شان نميكنند . بدانند بايد اينها از مردم تبعيت كنند. دنيا فهميد اينها همچنان خود را به ناداني ميزنند. واقعا نميفهمند
Iran, Islamic Republic of
از طرفداران خاتمی انتظار فهم بیشتری دارید؟!
واقعا شما از طرفداران این آقا انتظار منطق دارید؟؟ به نظر من ساده لوحی است، چون اون ها اغراضی در سر دارند که از هر وسیله و روش ماکیاولیستی حاضر هستند عمل کنند
Iran, Islamic Republic of
روزگار عجیبی است. کسی که با پول بیگانگان و هزارو یک شانتاژ نتوانست رای ملت را بدست آورد امروز طلبکار شده و عده ای بظاهر روشنفکر ازش طرفداری می کنند.!!!!! دروغگوها از دروغ می نالند! عمال بیگانگان از استقلال حرف می زنند! اراذل و اوباش از گفتمان دم می زنند!! دشمنان امام نگران اندیشه امام هستند!!! کسانی که ابزارشان هو کردن است از تضارب آرا دم می زنند!!! و عجیب تر پیروان نادانی که در روز روشن زیر آفتاب سوزان شعار می دهند که شب است و دیگران را که باور به روز روشن دارند متهم به نفهمی می کنند!!!!
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم ترانه موسوی زنده است یا مرده.اما دروغ پست و نفرت انگیزی که بخش خبری بیست و سی پخش کرد چه؟ چرا آن دروغ را در بوق و کرنا نکردید؟
وقتی مامور اداره ثبت احوال گفت در تمام کشور فقط سه نفر ترانه موسوی داریم چرا نگفتید دروغ است؟
Iran, Islamic Republic of
اگر ترانه موسوي در ايران بوده و بازداشت شده و به او تجاوز كرده اند و كشه اند و..
ايشان از كجا اينها را فهميده اند لابد خودشان اينكارها را ...
كافر همه را به كيش خود پندارد
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز عزيز!
لطفا يه ذره منطقي باشين.
آخه مگه سبزها كارت ويژه مراسم عيد غدير داشتند كه وارد دانشگاه بشن. اينا دانشجو هستند.
اگه در دانشجو بودن اون عزيزان بسيجي كه از شهرهاي اطراف جمع آوري شدند و متوسط سنشون 30 سال بود تشكيك ميكردين منطقي تر به نظر ميرسيد.
بسييجي هميشه مظلوم بوده و هست.
Kuwait
غنيان و اعرابي و ندا و ....نكند خودشان ، خودشان را كشته اند!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
راستي كجا تقلب شده؟!
آمار تك تك صندوق ها را هم كه داريد؟!
حرف مفت زدن كاري نداره
لابد شوراي نگهبان تقلب كرده؟!
يا حسين(عليه السلام) يا ميرحسين
Iran, Islamic Republic of
راستی چرا اینها عکس ناموس مردم را به دست گرفتند و برای انسانی که زنده است این طور عزاداری می کنند مگر آقای موسوی ناموس دوست نیست مگر ان شبی که سند افتضاح همسرش توسط رقیبش رو شددر سیما یک عکس سیاه سفید از فاصله دور چطور این آقا غوغا کرد و گفت موضوع ناموسی شده حالا شما و طرفدارانتان چطور به خود اجازه دادید برای بی گناهی خود مسائل جنسی دختران بی گناه را عنوان کردید که به سر آنها چه آمده و یا برای دختری که زنده است مجلس ترحیم گرفتید و بدتر از آن خود در ان محفل شیطانی شرکت نمودید آیا شما مانند آن شخصی نیستید که وقتی موقعیتی را از دست بدهد دیگر برای او فرقی نمی کند دست به هر خرابکاریی می زند و به قول خو به درک حال که من به جایی نرسیدم هرچه پیش آید خوش آید جناب آقای موسوی تحریک کردن تعدادی دانشجوی مملو از احساس کار سختی نیست بیانیه پشت هم دادن از هر فردی ساخته است اما استوار ماندن در را انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره معمار انقلاب حضرت امام و پیروی از ولی فقیه حاضر کار مهمتر برای همه است
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم
تا سران اين فتنه به سزاي اعمال نگين خود نرسند اين وضع بهتر نمي‌شود. مماشات با اين فرقه ضاله آن‌ها را محق جلوه مي‌دهد و متأسفانه نيروي انتظامي و قوه قضائيه اقدام قاطعي براي ريشه كن كردن اوليائي كفر و نفاق( رسماً جاني، موسوي ...) تا بحال انجام نداده است . نامبرده، ...جاني هر روز با مصاحبه‌هاي مختلف و به ظاهر براي يرقراري وحدت بر آتش نفاق و دو دستگي در جامعه دامن مي‌زند و در زير چتر عناوين رسمي و شبكه وسيع فساد اقتصادي و رانت خوري خود را پنهان نموده تا كسي به او تعرض نكند .اولين اقدام سلب عناوين رسمي وي و در مرحله بعد پيگيري فعاليت‌هاي زير زميني و مفاسد اقتصادي خود و خانواده‌اش مي‌باشد.
Iran, Islamic Republic of
خیالی بودنشو میشه آقای طائب توضیح بده