جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

طعنه های دایی به پیشنهاد رویانیان

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 234552
علي دايي با انتقاد از طراحان برگزار نشدن ليگ در ماه رمضان گفت نبايد از شعارهايي استفاده كنيم تا خودمان مطرح شويم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علي دايي در نشست خبري پيش از بازي با نفت تهران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
سرمربي راه آهن در ابتدا درباره وضعيت تيمش توضيح داد: با توجه به شرايطي كه باشگاه داشت و زماني كه مالكان جديد آمدند تمرينات را دير شروع كرديم و تنها يك هفته از تمرينات‌مان را منظم انجام مي‌دهيم به همين دليل از لحاظ بدني و تاكتيكي عقب هستيم كه بايد آن را در طول بازي‌ها جبران كنيم.
 
دايي در ادامه درباره بازي راه آهن با نفت تهران در هفته اول ليگ برتر گفت: نفت از تيم‌هاي خوب ليگ است كه كادر و بازيكنان قوي دارد. سال قبل نيز نشان داد كه جزو تيم‌هاي باكيفيت ليگ است. ابراهيم‌زاده به تازگي به اين تيم پيوسته كه اين مربي استاد من است.
 
وي ادامه داد: ما سعي مي‌كنيم از همان بازي اول براي سه امتياز بجنگيم و با اين ديد فصل را شروع مي‌كنيم. ما نبايد اشتباهات فصل قبل را تكرار كنيم و امتيازات زيادي در نيم فصل از دست دهيم. با بازيكنان صحبت شده و اميدوارم با حمايت مالكان سنگ تمام بگذارند.
 
دايي همچنين با اشاره به اينكه شرايط ليگ برتر از سال قبل دشوارتر شده است اضافه كرد: بايد دو برابر تلاش كنيم تا خواسته مالكان برآورده شود. آن‌ها سرمايه‌گذاري كرده‌اند و به عنوان بخش خصوصي وارد فوتبال شده‌اند تا به هدف‌شان برسند. تا امروز نيز تمام خواسته‌هاي ما را برآورده كرده‌اند. از اين به بعد دست ماست كه جواب محبت‌هايشان را بدهيم.
 
دايي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا پيش از انتخاب ژوزه از جانب باشگاه پرسپوليس مذاكره‌اي با او براي سرمربي‌گري اين تيم شد اذعان كرد: من حتي يك دقيقه هم با پرسپوليسي‌ها جلسه نداشتم. اگر در راه آهن نيز مالكان قبلي مي‌ماندند به هيچ عنوان كار نمي‌كردم. من تنها 20 درصد مشكلات سال قبل راه آهن را بازگو كردم و مردم فهميدند. ما در اين تيم با معضلات زيادي مواجه بوديم كه خدا را شكر مديريت جديد از زماني كه شروع به كار كرده به تمام قول‌هايش عمل كرده است. همين مسائل باعث شد كه من با باشگاه راه آهن دوباره مذاكره كنم و به توافق نيز رسيدم.
 
سرمربي راه آهن همچنين درباره اختلافات فدراسيون فوتبال و صداوسيما پيرامون حق پخش تلويزيوني اظهار كرد: در اين موضوع حق با فدراسيون فوتبال است. همه جاي دنيا باشگاه‌ها از حق پخش تلويزيوني سود مي‌برند. در ايران نيز صداوسيما براي هر دقيقه پول مي‌گيرد تا برنامه اجتماعي توليد كند اما فوتبال يك برنامه اجتماعي پرطرفدار بوده كه حقش بيشتر از اين‌هاست اما تا الان باشگاه‌ها به حق‌شان نرسيده‌اند. اگر ما دم از خصوصي‌سازي مي‌زنيم، يكي از راه‌هايش همين دادن حق پخش تلويزيوني به باشگاه‌هاست.
 
علي دايي همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبني بر اينكه با توجه به موافقت AFC با حذف جام حذفي آيا با آن موافق است تاكيد كرد: حذف جام حذفي به ضرر باشگاه‌هاست. مطمئنا AFC سال‌هاي بعد به راحتي مي‌تواند از ايران امتياز كم كند. فوتبالي كه نتواند دو جام را برگزار كند، حرفه‌اي نيست. ما هميشه سردمدار كارهاي نو و جديديم كه حذف جام حذفي هم يكي از اين‌هاست. اين اتفاق مي‌تواند به فوتبال و مخصوصا تيم‌هايي كه مي‌خواهند از اين طريق به آسيا بروند، ضربه بزند. كشورهاي همسايه همزمان سه، چهار جام برگزار مي‌كنند اما در ايران برگزار نشدن دو جام به صورت همزمان يك نقطه ضعف است.
 
سرمربي راه آهن همچنين درباره برگزاري بازي‌هاي ليگ برتر در ماه مبارك رمضان و انتقادهايي كه اين روزها از سوي برخي مطرح مي‌شود، بيان كرد: من با لغو بازي ليگ در ماه رمضان مخالفم و يك سوال دارم كه تا به حال نتوانسته‌ام جواب آن را بگيرم و آن اين است كه مگر ما ايراني‌ها به تازگي مسلمان شده‌ايم؟ مگر مراجع ما تغيير كرده‌اند؟ بازي‌هاي ليگ در ايران همه سال در ماه رمضان برگزار مي‌شود. پس ما يك شبه مسلمان نشده‌ايم كه بخواهيم امسال بازي‌ها را به تاخير بيندازيم. اصلا اين موضوع شدني نيست چون در صورت تاخير بازي‌ها زماني براي برگزاري ليگ نمي‌ماند. گرچه من به خاطر شرايط تيمم دوست دارم ليگ تعطيل شود تا زمان عقب مانده را جبران كنم. باز هم تاكيد مي‌كنم كه 30 سال است حكومت كشور ما اسلامي شده و ماه رمضان هم امسال نيامده. اگر بازي در ماه رمضان خلاف بوده چرا تا به حال بازي كرده‌ايم؟ به اعتقاد من ما نبايد از شعارهايي استفاده كنيم تا بخواهيم خودمان را مطرح كنيم. شايد من نوعي با تصميم فدراسيون مخالف باشم اما در هر صورت بايد تابع جمع باشيم و قوانيني كه مراجع بالاتر مي‌گذارند را عمل كنيم.
 
دايي همچنين با بيان اينكه ليگ امسال طوري است كه نمي‌توان آن را پيش‌بيني كرد افزود: بايد بازي‌ها شروع شده و حداقل يك سوم از فصل طي شود تا تيم‌ها خودشان را نشان دهند و ما بتوانيم پيش‌بيني درستي از آينده ليگ داشته باشيم.
 
سرمربي راه آهن در پايان با تاكيد بر اينكه در فصل نقل و انتقالات بازيكنان با نظر كادر فني جذب شده‌اند، تاكيد كرد: من بايد از مديريت جديد تشكر كنم كه تمام بازيكناني كه مي‌خواستيم را گرفتند و كاري كه بايد در دو ماه انجام مي‌شد، تنها در سه روز به وقوع پيوست. اين نشان مي‌دهد كه كادر مديريتي باشگاه حمايت‌هاي لازم را از ما دريغ نكرده است و ما با نتيجه‌اي كه مي‌گيريم بايد جواب اعتماد آن‌ها را بدهيم.
https://jahannews.com/vdciw5arrt1apw2.cbct.html
jahannews.com/vdciw5arrt1apw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *