پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعلام علت تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج

دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 414859
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: عدم کنترل یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه و خروج از جاده منجر به تصادف زنجیره ای بین ۴۰ دستگاه خودرو در محور کرج - قزوین شد.
به گزارش جهان، سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با مهر، درباره حادثه تصادف زنجیره ای بعد از ظهر امروز در محور کرج – قزوین و وضعیت ترافیک این محور پرتردد گفت: هم اکنون خودروهای تصادفی به حاشیه جاده منتقل شده و ترافیک به حالت عادی بازگشته است.

وی افزود: در این سانحه حدود ۴۰ دستگاه خودرو به صورت زنجیره ای با یکدیگر تصادف کردند که سبب کندی حرکت و ترافیک سنگین در این محدوده شدند اما با انتقال خودروها به کنار جاده ترافیک به صورت نیمه سنگین و روان است.

سرهنگ اکبری عدم رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی را علت این تصادف زنجیره ای اعلام کرد و افزود: تصادف نخست این حادثه به علت عدم تعادل و کنترل راننده یک دستگاه کامیون و خروج از جاده این وسیله که بار هندوانه داشت، رخ داد.

رئیس پلیس راه البرز همچنین بارش باران و لغزندگی جاده را در ایجاد این تصادف تاثیر گذار خواند.

اکبری همچنین گفت: هم اکنون تمام مصدومان این حادثه که به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) هشتگرد منتقل شده بودند، پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شده اند و تنها دو نفر برای ادامه درمان در بیمارستان مانده اند.

به گزارش مهر، اخبار اولیه این حادثه از تصادف زنجیره ای ۶۵ خودرو در این محور حکایت داشت اما به گفته پلیس راه استان البرز حدود ۴۰ خودرو در این تصادف زنجیره ای نقش داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *