جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

طالب‌لو: بازیکن استقلال کم‌کاری نمی‌کند

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 419656
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت:در نتایجی که در این هفته‌ها گرفتیم کاملا به هواداران حق می‌دهم اما به جرات می‌گویم بازیکن استقلال کم‌کاری نمی‌کند.
به گزارش جهان، وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین شرایط خود و تیمش و اتفاقاتی که بعد از دیدار با پدیده مشهد رخ داده است صحبت‌های زیر را انجام داد.

- استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، نظر تو چیست؟

با حرف شما موافق هستم. همه تحت فشار هستند و می‌دانم که همه از این وضعیت اصلاً راضی نیستند. فکر می‌کنم همه چیز دست به دست هم داده تا ما چنین روزهایی را تجربه کنیم ولی ۳ بازی در پیش داریم که باید به خاطر هوادارانمان از این ۳ بازی برنده بیرون بیاییم.

- البته به نظر می‌رسد تو با این شرایط بیگانه نباشی و در سال‌های گذشته چنین روزهایی را تجربه کرده‌ای.

من سالیان زیادی در استقلال حضور داشتم و از این روزها زیاد دیده‌ام، فقط حرف من این است ما می‌توانیم در ۳ بازی آینده کاری کنیم که هوادارانمان خوشحال باشند، ما باید فصل را خوب تمام کنیم و در این بین هم می‌دانم که طرفداران ما از نتایج ناراضی هستند و من حق را به آنها می‌دهم.

- اینکه هواداران معتقدند بازیکنان کم‌کاری می‌کنند را قبول داری؟

اصلاً؛ به جرأت می‌توانم بگویم هیچ بازیکنی از ما کم‌کاری نمی‌کند و اصلاً چنین حرفی معنا ندارد، خیلی از مسائل باعث شده که تیم نتیجه نگیرد و نمی‌خواهم الان درخصوص چنین مسائلی صحبت کنم چون همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم همه چیز دست به دست هم داده تا این روزها چنین شرایطی را تجربه کنیم.

- به نظر تو بازیکنان استقلال کم‌کاری می‌کنند که طرفداران می‌گویند بی‌غیرت؟

واقعاً چنین موضوعی نیست، من گفتم که حق را به طرفداران استقلال می‌دهم چون آنها هیچوقت ذینفع نیستند و دوست دارند تیم محبوبشان همیشه برنده باشد، این ما هستیم که باید به خواسته آنها جامه عمل بپوشانیم و با همه مشکلات، نتیجه بگیریم.بعضی مواقع نتیجه حاصل شده و مشکلات کمرنگ‌تر به چشم آمده است، بعضی مواقع هم نتیجه نمی‌گیریم و مشکلات بیشتر به چشم‌ می‌آید، با نتایجی که روز گذشته اتفاق افتاد حالا باید فقط به کسب سهمیه فکر کنیم و امیدوارم که این اتفاق برای استقلال بیفتد تا هواداران ما خوشحال باشند. البته این را هم بگویم که ما یک بازی بسیار مهم در پایان فصل داریم که به اندازه یک قهرمانی برای هواداران ارزش دارد؛ البته زود است از حالا بخواهیم درباره بازی استقلال و پرسپولیس صحبت کنیم ولی مطمئناً با توجه به وضعیت هردوتیم این مسابقه خیلی مهم است.

- این روزها باشگاه استقلال مشکلات مالی دارد و بازیکنان معتقدند این مسئله روی آنها تاثیر منفی گذاشته است.

قطعاً این موضوع نمی‌تواند بی‌تاثیر باشد، وقتی یک بازیکن از لحاظ اقتصادی یا حتی خانوادگی فکرش مشغول باشد در طول هفته نمی‌تواند خوب تمرین کند، هرچقدر هم روز قبل از بازی در اردو در شرایط مسابقه قرار بگیرد ولی عدم تمرکز در تمرینات هفته گذشته تاثیر خود را گذاشته است و مطمئناً روی عملکرد بازیکن هم تاثیر منفی دارد.

- آیا خودت پولی از باشگاه گرفته‌ای؟

می‌دانید که وقتی می‌خواستم به استقلال بیایم تمام پولم را به راه‌آهن بخشیدم، ۲۰۰ میلیون تومان از راه‌آهن طلب‌کار بودم و یک موضوعی که طی سالهای اخیر برای خودش داستانی شده است این است که نزدیک به ۴ سال است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم. وقتی هم نیم‌فصل دوم به این تیم آمدم تنها ۱۰ درصد پولم را گرفتم و ۳ بازی دیگر هم بیشتر باقی نمانده است. با این شرایط کار خیلی سخت است ولی با توجه به اینکه ما استقلال را دوست داریم صحبتی انجام ندادیم و این هم یکی از مشکلاتی است که برایتان توضیح دادم، امیدوارم این مسئله به زودی مرتفع شود تا حداقل در ۳ بازی آینده روحیه خوبی داشته باشیم.

- شرایط خودت از لحاظ آمادگی بدنی چطور است؟

خیلی آماده هستم و خوب هم تمرین می‌کنم. در هفته هم ۲-۳ جلسه تمرینات انفرادی دارم و هر لحظه که کادر فنی تصمیم بگیرد در خدمت استقلال خواهم بود.

- اینکه بازی نمی‌کنی در روحیه‌ات تاثیری ندارد؟

من سعی کردم بازی نکردنم را در تمرینات تخلیه کنم. بیشتر تمرین می‌کنم و یک لحظه عقب نمی‌کشم، کادر فنی حتی اگر یک دقیقه هم به من نیاز داشته باشد در خدمت آنها خواهم بود. به قول معروف فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد و فوتبالیست با یک مسابقه می‌تواند به اوج برود و محبوب همه شود و با یک بازی هم ممکن است از چشم‌ها بیفتد، من تلاشم را می‌کنم و بقیه‌اش دست خدا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *