جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۹

فرمانده سپاه: دوست نداریم قدرت بی‌نظیر ایران را به نمایش بگذاریم اما...

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 409459
فرمانده کل سپاه گفت: قدرت بی‌نظیری ایجاد شده که ما دلمان نمی‌خواهد آن را به امتحان واقعی بگذاریم ولی اگر خدای نکرده چنین روزی پیش بیاید، قطعا دریای عمان و تنگه هرمز و خلیج فارس در تسلط کامل نیروهای دریایی ایران است.
فرمانده سپاه: دوست نداریم قدرت بی‌نظیر ایران را به نمایش بگذاریم اما...
به گزارش جهان، سرلشکر محمد جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقیقی پیش طی سخنانی در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم ۹، گفت: تا این لحظه، این رزمایشی که با قدرت ایمان و فناوری توسط برادران عزیز ما در نیروی دریایی و هوافضای سپاه حاصل شده است، برای تمرکز روی شناورهای دشمن انجام گرفته، همه به نتیجه رسیده است.

وی افزود: به حمدالله رزمایش، تمامی اهداف و موشک‌های شلیک شده به هدف اصابت کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این بخشی از رزمایش است و قسمت‌های بعدی هنوز ادامه دارد؛ اقداماتی باید در تاکتیک‌های دیگر انجام شود. فردا رزمایش زمینی در این قسمت آغاز می‌شود.

سرلشکر جعفری ادامه داد: به همه دنیا قبلا هم اعلام کردیم که این توانمندی‌ها برای برقراری امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است. این نکته مهمی است که بازدارنده است که دشمنان ما قصدی برای به هم زدن یا اعمال قدرت و ایجاد ناامنی در منطقه نداشته باشند، چون این احتمال وجود دارد. برقراری امنیت شناورهایی مانند نفتکش و تجاری در منطقه تنگه هرمز و خلیج فارس در دستور کار است. انشاءالله تا مرحله آخر رزمایش به همین صورت با موفقیت پیش برود.

وی افزود: قطعا پیام رزمایش، پیام اقتدار جمهوری اسلامی و پیام امنیت و صلح منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و به همه کشورهای خلیج فارس این پیام را می دهیم؛ ما برادریمان را ثابت کرده‌ایم، مشکل ما دشمنان فرامنطقه‌ای است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انشالله روزی برسد که وحدت و انسجام کشورهای منطقه از امروز بیشتر شده و دشمنان ما منطقه را ترک کرده و این منطقه با امنیت کامل برقرار شود، تأکید کرد: امروز نقطه برجسته‌ای که متمرکز شدیم، یعنی ناو هواپیمابر، سلاح‌ها و تاکتیک‌های مختلفی که نمایش داده شد، برگرفته از تجربیات بعد از جنگ تاکنون است.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: دشمن در پایان جنگ تحمیلی ضرب شستی از نیروی دریایی ما خورد و امروز توانمندی ما اصلا قابل مقایسه با آن روز نیست. قدرت بی‌نظیری ایجاد شده که ما دلمان نمی‌خواهد آن را به امتحان واقعی بگذاریم ولی اگر خدای نکرده چنین روزی پیش بیاید، قطعا دریای عمان و تنگه هرمز و خلیج فارس در تسلط کامل نیروهای دریایی ایران است. این مناطق در تسلط برد موشک‌ها، شناورها و مین ریزهای سپاه هستند.

به گزارش تسنیم،وی خاطر نشان کرد: اینها همه با هدف تامین امنیت در برابر دشمنان فرامنطقه‌ای ما صورت می‌گیرد. ما خود را مدافع امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس می‌دانیم و این را به دنیا ثابت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
خداوند بشما توفیق خدمت به اسلام داده. خوشا به سعداتتان
اجر شما با خانم حضرت زهرا(س)
داود
United States
همیشه سلامت و موفق و پیروز باشید سردار
سلام هزاران در استانهای مختلف معلم 3روز است کلاس نمی روند اما هیچ انعکاسی در رسانه ها دیده نمی شود
10 اسفند تجهع فرهنگیان در مجلس
ای رسانه های آزاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساغر
سرلشکر جعفری عزیز دوستت داریم و از شما درخواست میکنیم که تنگه هرمز را ببندید تا آل سعودو امریکا را گوشمالی دهیم
دلیران تنگستان
خدا قوت
انتظار
وقتی فرمانده کل سپاه و امثال ایشان صحبت میکنند مسلمانان احساس عزت میکنند و ما ایرانیان به خود میبالیم و کار درست هم همین هست ....ولی متاسفانه وقتی بعضی ها صحبت میکنند فقط احساس سرافکندگی و حقارت....
حسن طاهری
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که فرزندان حقیقی امام زنده اند. بدون شک سخن امام که فرمودند: اگر سپاه نبود ملت نبود؛ امروز به عین دیده می شود. سپاه و بسیج معجزه امام در عصر غیبت هستند و تا این دو بال با حیات معنوی زنده باشند انقلاب و تشیع آسیبی نمی بیند. تمام تلاش عزیزان پاسدار باید این باشد که به آسیب های دیگر مراکز امنیتی دچار نشوند که بزرگترین آسیب ها هم دوری از اخلاق و تقواست.
فرج
دست خدا یارتان...
خدا قوت به تمامی سربازان و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران
حجت الله جوادی
محضر سردار جعفری حفظه الله
باسلام .آرزوی ما اینست که انشاءا... در آینده نزدیک ضرب العجلی تعیین کنیدکه
نیروی دریایی امریکا خلیج فارس را ترک کند.