جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نظارت آنلاین مسیرهای پرتردد در نوروز

شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 101982
رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک مسیرهای ارتباطی پرتردد کشور در ایام نوروز به صورت برخط (آنلاین) کنترل می شود.


به گزارش واحد مرکزی خبر، مسعود طبیبی افزود: این اقدام نخستین بار در جاده های کشور اجرا می شود و هدف از آن نیز کنترل لحظه به لحظه ترافیک در این مسیرها،‌ مدیریت ترافیک و ارتباط بیشتر واحدهای ستادی و استانی است.

وی گفت: این طرح نوروز 89 در مسیرهای ارتباطی تهران، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان،‌ اصفهان،‌ شیراز، سمنان و خراسان رضوی اجرا می شود.

طبیبی افزود: تلاش داریم این طرح از سال آینده در همه مسیرهای ارتباطی کشور اجرا شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده اطلاعات دستگاه های ترافیک شمار نصب شده در جاده ها نیز به صورت آنلاین در اختیار این مرکز قرار می گیرد.

طبیبی افزود: پیش از این ، اطلاعات یاد شده با دو ماه تاخیر در اختیار مرکز قرار داده می شد و برای مدیریت ترافیک استفاده نمی شد.

وی گفت: از دیگر اقدامات این مرکز اجرای طرح راهیار است که در آن برای آگاهی از مسائل و مشکلات جاده ای از 300 راننده اتوبوس و مینی بوس در کشور استفاده می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور افزود: رانندگان در این طرح مسائل و مشکلات موجود در جاده های کشور را به این مرکز گزارش می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *