جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

داعش درپی اشغال روستاهای‌شیعه لبنان

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 381883
گزارش های رسیده از لبنان حاکی است که گروهک تروریستی داعش به دنبال حمله و اشغال روستاهای شیعه نشین این کشور می باشد.
به گزارش جهان به نقل از ادیان نیوز، گزارش های رسیده از لبنان حاکی است که گروهک تروریستی داعش به دنبال حمله و اشغال روستاهای شیعه نشین این کشور می باشد.

در همین راستا منابع نظامی عالی رتبه در وزارت دفاع انگلستان از طرح دو قسمتی داعش در منطقه خبر داده اند؛ نخست اشغال ۲۶ روستای کردنشین در شمال سوریه و اشغال شهر «عین العرب» که اکثریت ساکنان آن را کردها تشکیل می دهند و دوم اشغال حدود ۱۵ روستای شیعه نشین لبنانی در مرز با سوریه و کوچاندان اهالی این روستاها؛ مانند آنچه که هفته گذشته در روستاهای شرق عین العرب رخ داد.

این منابع در خصوص این هشدارها تاکید کرده اند که اطلاعات متعددی را از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی لبنان،‌ امریکا و عربستان سعودی در این خصوص به دست آورده اند و در این اطلاعات تاکید شده که اختلافات بین ارتش لبنان و گروه های جبهه النصره و داعش در خصوص موضوع نظامیان ربوده شده لبنانی افزایش یافته و به جشنگی حقیقی بین دو طرف تبدیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعيد110
اين داعشي كه ميگن تا حالا كدوم گوري بوده كه تا در اين سي و چند سال پس از انقلاب اسلامي منطقه ارباباشونو از شكستهاي پي در پي نجات دهند؟
ما اقدامات اساسي خود را متوجه اربابان داعش خواهيم نمود تا امنيت بطور اساسي در منطقه بر قرار شود.
اين سگ هاي دست اموز هم اگر با وفا باشند با اربابان خود به گور خواهند رفت.