سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

شرط جالب دایی برای دستیاری باقری

پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 295285
گفته می شود در این جلسه با همه شروط باقری موافقت شده اما در مقابل دایی از باقری درخواست کرده تنها در صورتی با حضور او موافقت می کند که آقاکریم تنبلی را کنار گذاشته و حضوری مرتب و منظم در تمرینات و بازی ها داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان حضور کریم باقری در کادر فنی این باشگاه مسجل شد و شماره ۶ سابق سرخ ها به عنوان دستیار دایی به مدت یک فصل با سرخپوشان قرارداد امضا کرد تا کادر فنی دایی پر و پیمان تر شود.

این در حالی بود که باقری تا پیش از اردوی رامسر مشخص شدن وضعیت همکاری اش با پرسپولیس را منوط به جلسه مشترک با رویانیان و دایی می دانست که پس از برگزاری این جلسه قرارداد و همکاری او قطعی شد.

گفته می شود در جلسه فوق با همه شروط باقری موافقت شده اما در مقابل دایی از باقری درخواست کرده تنها در صورتی با حضور او موافقت می کند که آقاکریم تنبلی را کنار گذاشته و حضوری مرتب و منظم در تمرینات و بازی ها داشته باشد. شرطی که با استقبال شدید رویانیان روبرو شده و البته به سابقه نسبتا خراب باقری باز می گردد.

فصل گذشته باقری در نیم فصل دوم به عنوان کمک گل محمدی انتخاب شد اما هر زمان که دوست داشت سر تمرین می رفت و هر زمان که دلش می خواست غیبت می کرد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *