جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مصارف یارانه‌های‌انصرافی به مردم گفته‌شود

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 355486
دبیر اجرایی کمپین نه به یارانه نقدی، ضمن تشکر از همه کسانی که از کمپین نه به یارانه حمایت کرده‌اند، از تشکیل کارگروهی برای اطلاع رسانی در خصوص مصارف یارانه‌های انصرافی خبر داد.
به گزارش جهان، مجتبی حسین خانی - دبیر اجرایی کمپین نه به یارانه نقدی - در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که مساله انصراف از یارانه به عنوان نقطه مشترک و موضوعی برای قرارگرفتن همه گروه‌های علاقمند به پیشرفت کشور اعم از مراجع تقلید، اقشار، نخبگان و دانشجویان در کنار دولت شده است.

وی با بیان اینکه کمپین نه به یارانه با کمترین امکانات و بدون حمایت هیچ ارگان دولتی کار خود را در آذرماه ١٣٩٢ شروع کرد، اظهار کرد: در این راه افراد بسیاری به کمپین کمک کردند که لازم می‌دانیم از همه این افراد به خصوص گروه‌های سیاسی، دانشگاهیان، هنرمندان، ورزشکاران، اتحادیه‌ها و گروه های صنفی، شورای مشورتی اصلاح طلبان مراجع تقلید و نمایندگان مجلسی که همراه ما شدند و همچنین کسانی که در شهرستانها به ما کمک کردند قدردان باشیم.

دبیر اجرایی کمپین نه به یارانه نقدی با بیان اینکه قطعا در آینده باید مصارف انصراف یارانه نقدی از طرف دولت برای مردم و به خصوص کسانی که از دریافت یارانه انصراف داده‌اند شفاف تر شود، افزود: بنا داریم کارگروهی را متشکل از مردم و دولت راه اندازی کنیم تا مصارف انصراف یارانه‌ها اطلاع رسانی شود.

حسین خانی ضمن تاکید بر اینکه این کمپین بدون هیچ چشمداشت و حمایتی از سوی دولت و یا گروه‌های دیگر راه اندازی شده است، حمایت های مردمی را تجلی همدلی و اشتراک دولت و ملت دانست و گفت: تنها هدف ما نجات اقتصاد کشور از غول یارانه‌های نقدی و ارتقای سطح رفاه و رشد اقتصاد کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *