جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

فیلم/تشریح چگونگی کنترل هواپیمای پیشرفته جاسوسی امریکا بدست نیروهای مسلح

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 198283
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه چگونگی کنترل هواپیمای پیشرفته جاسوسی امریکا بدست نیروهای مسلح ایران را تشریح کرد.
برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید

به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در مصاحبه با واحد مرکزی خبر اعلام کرد: اخیرا با اطلاعات جمع آوری شده و مراقبت های دقیق الکترونیکی مشخص شد این هواپیما قصد نفوذ و جاسوسی بر فراز کشورمان را دارد که پس از ورود این هواپیما به فضای شرق کشور، این هواپیما در کمین گاه الکترونیکی نیروهای مسلح قرار گرفت و با حداقل خسارت در ایران به زمین نشانده شد. 

طول دو بال این هواپیما حدود ۲۶ متر، طول بدنه چهار و نیم متر و ارتفاع آن یک متر و ۸۴ سانتی متر است و دارای سیستم های پیشرفته جمع آوری اطلاعات در ابعاد الکترونیکی، تصویری و مخابراتی و سامانه های راداری مختلف است. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: این هواپیما از جهت نوع ساخت و پوشش، رادار گریز طراحی شده و از حیث فناوری آخرین نمونه هواپیماهای پیشرفته ای است که امریکا مورد استفاده قرار می دهد.
سردار حاجی زاده با بیان این که فناوری به کار رفته در این هواپیما قبلا در هواپیماهای B۲ و F۳۵ نیز استفاده شده است، افزود: هدایت این هواپیما توسط ماهواره و همچنین ایستگاه های زمینی در افغانستان و امریکا صورت می پذیرد. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: کارشناسان و متخصصان نظامی به خوبی واقفند که این هواپیما چه اطلاعات تکنولوژیکی ذی قیمتی با خود دارد.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باسلام
اگر امکان دانلود دلشته باشد بسیار عالی می شود.
باتشکر