شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۱۰

خرازی: نظرسنجی کاهش محبوبیت روحانی را باید جدی گرفت

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 428782
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در واکنش به نظرسنجی یک هفته نامه مبنی بر کاهش محبوبیت حسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم گفت: در عین حالی که معتقدم این گونه نظر سنجی‌ها را باید جدی گرفت، ولی آن را ملاک ارزیابی قرار نمی‌دهم.
خرازی: نظرسنجی کاهش محبوبیت روحانی را باید جدی گرفت
به گزارش جهان، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با تسنیم، در پاسخ به این پرسش که با توجه به نظرسنجی یک هفته نامه اطلاح طلب و انتشار کاهش محبوبیت رئیس جمهور در این هفته نامه ارزیابی شما چیست، اظهار داشت: بنده نمی دانم که این نظر سنجی ها چگونه است، نظرسنجی نقطه به نقطه، ماه به ماه، فصل به فصل یا سال به سال است.

وی ادامه داد: نظرسنجی ها هر کدام دارای متدلوژی است که ابتدا باید آن متدلوژی را گرفت و هجی کرد؛ اگر بخواهیم به صورت فصلی و موضوعی افراد را بسنجیم، طبیعی است که هر فرآیند اجتماعی و زمانی می تواند تأثیرات خود را در باورهای مردم داشته باشد. ولی این ها مغایر با دید کلان مردم در حمایت شان از دولت نمی شود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: البته به صورت مقطعی می شود که مردم نسبت به موضوعی انتقاد داشته باشند ولی وقتی مردم می خواهند در مورد کلان تصمیم بگیرند، کاملاً متفاوت می شود.

خرازی تأکید کرد: در عین حالی که من معتقدم این گونه نظر سنجی ها را باید جدی گرفت، ولی آن را ملاک ارزیابی قرار نمی دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ملاك قراربديد ؟
Iran, Islamic Republic of
از الان میتونید روحانی بازنده فرض کنید
مثل اینکه این اقا محبوبیت را با تورم اشتباه گرفته .خدابه داداین مردم برسه.
Iran, Islamic Republic of
اون تورم آقاي کارشناس سياسي نه نظرسنجي
عین سین
Iran, Islamic Republic of
موضوع جدی است، هجی شد؟!
Iran, Islamic Republic of
با 250هزار رای رئیس شدن که هنر نیست 40میلیون رای بیاری هنره ومحبوبیت آور.....
روحانی از اول هم بین مردم محبوبیتی نداشت یک عده رای خاکستری از لج اصولگرایان به ایشان تعلق گرفت وگرنه هیچ کس از اول به تدبیر ایشان ایمانی نداشت
Iran, Islamic Republic of
خرداد 96 درس بزرگی که ملت بزرگ ایران به سیاستمداران خواهند داد!
آرش
Iran, Islamic Republic of
من در کامنتهای مختلف در همین سایت بارها اعلام کرده ام؛ در انتخابات قبلی به روحانی رای دادم، ولی عمرا به وی رای نخواهم داد. بنده به عنوان نمونه ای از کسانی هستم که ثابت میکند محبوبیت رئیس جمهور کم شده است.
نیماراسخ
باید دید اصلا محبوبیتی بوده که کاهش یابد؟