جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
بنیامین نتانیاهو:

فردا درباره ایران در کنگره سخنرانی می کنم

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۵
کد مطلب: 410484
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست ایپک گفت : فردا در کنگره درباره تهدیدهای ایران سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از سی ان ان گفت: اسراییل و آمریکا درباره اینکه ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد توافق اما در شیوه اقدام اختلاف نظر دارند.

وی با بیان این ادعا که ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است افزود: ایران تروریست ها را در هر پنج قاهره آموزش می دهد و عامل ایجاد وحشت در همه جهان است.

ایران بدون سلاح هسته ای این کارها را انجام می دهد و اگر به سلاح هسته ای دست پیدا کند چه کارهایی انجام خواهد داد. ایران تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است و سلاحی که می تواند با آن اسرائیل را نابود کند سلاح هسته ای است و ما نباید اجازه دستیابی این کشور به سلاح هسته ای را بدهیم.

نتانیاهو در ادامه با قدردانی ازحمایتهای اوباما از اسرائیل گفت شایعاتی که درباره تیره شدن و تضعیف مناسبات اسراییل و آمریکا منتشر شده است نه تنها خام بلکه اشتباه است.

وی افزود: ما مانند یک خانواده هستیم و بروز اختلاف بین اعضای یک خانواده مسئله ای طبیعی است. ما ارزشهای مشترکی داریم.

نتانیاهو گفت: ائتلاف و دوستی ما قدرتمند است و این ائتلاف در آینده قدرتمندتر خواهد شد. آمریکا قویترین کشور در جهان است. اسرائیل هم قدرتمند است، اما این قدرت شکننده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت : اسراییل در زمان مناخیم بگین به دستور وی تاسیسات هسته ای اوسیراک عراق را نابود کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *