جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پولی شدن شابک در حد یک پیشنهاد است

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 372081
مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی وزارت ارشاد پولی شدن شابک را در حد یک پیشنهاد مطرح کرد و گفت: نیازمند بررسی‌های بیشتری هستیم.
به گزارش جهان، همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با فارس درباره پولی شدن شابک اظهار داشت: معتقدم باید راه‌هایی برای رفع مشکلات و موانع مالی برای موسسات پیدا شود، یکی از سیاست‌های ابلاغ شده معاونت فرهنگی که در جلسات مطرح شده، اینکه ما به دنبال شناساسیی و احصاء منابع درآمدی باشیم.

وی افزود: اینکه شابک می‌تواند در این مجموعه قرار بگیرد یا نه، نیازمند بررسی‌های تخصصی به خصوص نظرخواهی از اتحادیه‌ها و صنوف مختلف است تا در یک نگاه تکاملی به مباحث درآمدزایی نه تنها در خانه کتاب بلکه در سایر بخش‌ها بپردازیم و به نتیجه برسیم، این موضوع به عنوان ایده مطرح شده و باید به مفاد و مضار آن توجه داشته باشیم، یقینا با رویکرد دوطرفه می‌توان به نتیجه رسید اما نیازمند بررسی‌های بیشتری هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *