پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

کمیته انضباطی باید با تماشاگران حریف برخورد کند

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 126787
مهدی تارتار مربی پرسپولیس از نمایش تیمش در بازی هفته اول رضایت دارد. او معتقد است پرسپولیس برای شروع بازی قابل قبولی ارائه و نتیجه خوبی کسب کرد.
 فوتبال ایران – تارتار در خصوص این بازی به خبرگزاری فوتبال ایران می‌گوید: «برای شروع انصافا بازی خوبی بود. منطقی و با برنامه بازی کردیم. هیچ موقعیت گلی در اختیار حریف قرار ندادیم. باتوجه به اینکه هفته اول بود کادر فنی از عملکرد تیم راضی است. چرا که بازی فکورانه‌ای را در زمین به اجرا گذاشتند. البته هنوز با آمادگی مورد نظر ما فاصله دارند.»

او مدعی است تراکتور مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت: «تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان خوبی را هم در اختیار دارد اما دیدید که در بازی دیروز مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت. ما برای قهرمانی لیگ را شروع کردیم و در اولین گام تیم خوب تراکتور سازی را به راحتی شکست دادیم. »

او از عملکرد بازیکنان جدید تیم ابراز رضایت می‌کند: «نفرات جدید ما انصافا خوب کار کرده‌اند و از عملکرد آنها رضایت داریم. جدا از این قدیمی‌های ما هم خوب بوده‌اند و خواسته‌های ما را در زمین پیاده کرده‌اند. در مجموع دیروز تیم ما که متشکل از جدید‌ها و قدیمی‌ها بود عملکرد خوبی داشت.» تارتار امیدوار است تا پرسپولیس به روند صعودی خود در هفته دوم لیگ برتر ادامه دهد اما او بابت پیروزی تیمش هیچ تضمینی نمی‌دهد: «ما برای قهرمانی پا به لیگ برتر گذاشتیم. در هر مسابقه برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد اما برای هیچ بازی‌ای قول برد نمی‌دهیم. چرا که در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست. »

تارتار از کمیته انضباطی می‌خواهد تا به تخلف تماشاگران تبریزی که در بازی دیروز رخ داد به صورت جدی رسیدگی کنند: «متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد که هواداران تراکتورسازی آن کارها را انجام دادند. با احترام بسیار زیادی که برای مردم تبریز قائل هستم از کمیته انضباطی می‌خواهم برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث به صورت جدی با خاطیان و تماشاگرانی که جو ورزشگاه را به هم ریختند برخورد کنند.»

مربی پرسپولیس معتقد است در هفته اول تنها چهار تیم در حد و اندازه قهرمانی نشان داده‌اند و جالب اینکه سپاهان در میان آنها نیست: «باتوجه به نتایج هفته اول غیر از تیم ما استقلال، ذوب‌آهن و استیل‌آذین تیم‌های خوبی نشان داده‌اند. با این حال هنوز هم معتقدم تا هفته چهارم باید صبر کرد. نمی‌شود روی یک بازی و نتیجه‌ای که در آن رقم خورده روی تیم‌ها قضاوت کرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اقای شریفی که میخواد با صحبت و مهربانی همه کار ها رو درست کنه.
Iran, Islamic Republic of
بخشنامه جدید فدراسیون فوتبال جهت حفظ فضای سالم !!؟؟؟ و پاک فوتبال :
هرگونه شعار و فحش نژادی علیه ترک ها آزاد و مشمول تشویق تیم ها و هواداران و گزارشگران با ادب و نجیب!! می باشد . لازم به ذکر است کتک کاری و تخریب اموال عمومی از طرف هواداران فوتبالی!!! پایتختی و خودی!! مورد تشویق مضاعف قرار خواهد گرفت (به علت نهایت استفاده فدراسیون در جهت تنبیه و ارشاد هواداران بیگانه !!( ترک !!)! و زهر چشم گرفتن از این عده !!

2- هرگونه شعار و تشویق تیم های اذربایجانی به زبان بیگانه !!! ترکی!! ناسزا به حساب امده ، ممنوع و مشمول جریمه و باعث توهین ، تنبیه هواداران ، بازیکنان و تیم آذری خواهد شد ....

3- حمل هرگونه پرچم و دست نوشته و بنر به زبان بیگانه !!! ترکی ممنوع می باشد ...

4- با تکرار موارد مشابه و غیر قابل پیش بینی فدارسیون حق انحلال تیم های آذربایجانی و یا سقوط به دسته پایین تر و یا مصادره انها و کلا" ممنوعیت فوتبال و هر موردی که باعث شنیدن صدای بیش از دو نفر به زبان ترکی باشد را دارد !!!!

حالا فهمیدید چرا فدراسیون بازی های اول لیگ رو اینجوری ارنج کرد .