جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بازداشت شد

شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 216480
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در دیدار برابر ملوان فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده بود به خاطر شکایتی که چهار سال قبل از وی صورت گرفته بود، عصر امروز شنبه توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حدود 4 سال پیش زمانی که حسن اشجاری بازیکن تیم ذوب آهن بود پس از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پگاه گیلان در ورزشگاه عضدی رشت با یکی از ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی درگیری فیزیکی پیدا کرد که این درگیری منجر به شکسته شدن دست مامور یگان ویژه شده و باعث شد که اشجاری به طور موقت بازداشت شود.

با وساطت مسئولان باشگاه ذوب آهن اشجاری از بازداشت خارج شد اما ماموری که دستش آسیب دیده بود به طور رسمی از این بازیکن به دادگستری شکایت کرد و متعاقب این شکایت احضاریه هایی توسط دادگاه برای حضور اشجاری در دادگاه برایش فرستاده شد.

به گفته یکی از مسئولان یگان ویژه استان گیلان حتی اخیرا این احضاریه ها به باشگاه سپاهان نیز ارسال شد که با بی توجهی مسئولان سپاهان را در پی داشت و خود اشجاری نیز از حضور در دادگاه مربوطه امتناع کرد.

همین موضوع باعث شد زمانی که در دیدار تیمهای سپاهان با ملوان ماموران نیروی انتظامی که حکم جلب وی را در اختیار داشتند وی را بازداشت کرده و در انزلی به کلانتری منتقل کنند. این درحالی است که اشجاری به دلیل سه کارته بودن در جریان بازی بین تماشاگران حضور پیدا کرده بود و زمانی که بین دو نیمه به رختکن سپاهان می رفت توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *