پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴۰
۱۰۸
میهمانی زرد زنانه یا انصراف از یارانه؟

شعارهای دولتمردان و اشرافی‌گری همسرانشان

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 356287
اینکه هزینه میهمانی ۳۰۰ نفره «خصوصی» در کاخ سعدآباد از کجا تامین شده است؟ با توجه به دعوت از زنان سفرا و همسران وزرا و حلقه بزرگی از مدیران دولتی با هدایای گزافی همچون «۵ سکه بهار آزادی» به میهمانان که جای بررسی ویژه در صورت تایید دارد، به نظر نمی‌رسد پای جیب شخصی در میان باشد. آیا هزینه این میهمانی نیز همچون ماجرای ساخت سونا و استخر شوهران از «بیت‌المال» تامین شده است؟
شعارهای دولتمردان و اشرافی‌گری همسرانشان
به گزارش جهان، وطن امروز به قلم همسر یک مدیر دولتی نوشته است: درگیری‌های بیهوده حزبی به اندازه‌ای در کشور ما عادی شده که به‌ندرت می‌تواند انگیزه ورود به این عرصه را برای فردی چون نگارنده ایجاد کند اما آنگاه که پای منافع ملی و اصول جمهوری اسلامی به میان می‌آید موظفیم میدان را از مبارز خالی نگذاریم. جشن غیرملی همسران طیفی از مدیران دولت یازدهم در کاخ سعدآباد به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها از منظر بنده دو وجه دارد.

صورت ناخوش اول، برگزاری یک میهمانی پرسر‌و‌صدای زنانه است با همه خصوصیات غیر‌هیجان‌انگیز آن همچون تفاخرورزی شخصی و بریز و بپاش برآمده از ضعف‌های درونی اشخاص در منظر سایرینی که احتمالا پیش از این نیز دمخور یک سفره بوده‌اند. این تیپ از زنان چه همسر یک شخصیت مهم دولتی باشند و چه دختر یک بازاری ثروتمند خوکرده به مشی اشرافی، عادت کرده‌اند «ماهیت وجودی» خویش را نسبت به اندازه صفرهای کارت بانکی پدر یا مقام و منزلت همسر بسنجند اما قصد ما در این وجیزه تحلیل روانشناختی گره‌های درونی که بروز و ظهورشان در بزنگاه‌های مهم برای صاحبان مسؤولیت‌های دولتی، دردسرساز می‌شود، نیست. برای شفای چنین بیماری‌هایی که کم‌و‌بیش همگی تا حدی گرفتار آن هستیم خوب است دعا کنیم. وجه دوم این میهمانی بزرگ که باوجود افشای زودهنگام آن هرگز از جانب رسانه‌های پرتعداد دولتی تکذیب نشد، تقابل با اصول دین مبین اسلام است که اهمیت موضوع را تا اندازه پیگیری توسط مجلس شورای اسلامی و سایر مجاری رسیدگی به امور ملت و روحانیان و علما بالا می‌برد.

اول اینکه هزینه میهمانی ۳۰۰ نفره «خصوصی» در کاخ سعدآباد از کجا تامین شده است؟ با توجه به دعوت از زنان سفرا و همسران وزرا و حلقه بزرگی از مدیران دولتی با هدایای گزافی همچون «۵ سکه بهار آزادی» به میهمانان که جای بررسی ویژه در صورت تایید دارد، به نظر نمی‌رسد پای جیب شخصی در میان باشد. آیا هزینه این میهمانی نیز همچون ماجرای ساخت سونا و استخر شوهران از «بیت‌المال» تامین شده است؟

فرضا هم اگر کل این مراسم دارای اسپانسر شخصی بوده چرا از «کاخ سعدآباد» برای یک میهمانی زنانه بی‌اهمیت استفاده شده است؟ یا اصلا چرا در یک میهمانی غیررسمی از همسران سفرای خارجی دعوت به‌عمل آمده تا اینطور وانمود شود که سلیقه شخصی این افراد منطبق با اصول جمهوری اسلامی است؟ دست چنین مدیری اگر در جیب عمومی مسلمین یافت شود باید با آهن گداخته داغ شود که برای تولد همسر امیرالمومنین(ع) از حق مسلمانان مظلوم سیستانی و سایر ایرانیان هزینه می‌کند. اگر هم غیر از این باشد باید بابت عدم‌رعایت شئون پذیرش مسؤولیت در جمهوری اسلامی و منبع پر‌شدن جیب شخصی از چنین رقم‌های سنگینی، مقابل قاضی‌القضات در این دنیا و آن دنیا پاسخگو باشند.

دوم کیفیت برگزاری این مراسم است. مگر خدای‌ناکرده مراجع عظام و علمای دین در این کشور زندگی نمی‌کنند که عده‌ای بزم حرکات موزون و پایکوبی دخترکان مسلمان را به نام بزرگداشت دین برپا می‌دارند؟! آیا این همان بدلکاری در دین نیست که اوباما با به‌راه‌انداختن مراسم افطار در کاخ سفید اجرایی می‌کند و عبدالله سعودی با رقص شمشیر میان دخترکان وارداتی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم برپا می‌دارد؟! ساده‌زیست اگر نیستید به درک! چرا با مناسبت‌های عزیز اینگونه رفتار می‌کنید؟

سوم مقایسه‌ای است میان رفتار همسران مسؤولان دولت با آنچه در دنیا می‌گذرد. ما در روزگاری شاهد چنین رفتارهای شایسته اشراف تازه به دوران رسیده هستیم که میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور آمریکا پشت کاخ سفید باغچه صیفی‌کاری به راه می‌اندازد و براساس اخبار منتشر شده، هر روز ساعتی را با فرزندان خود در آن به کشاورزی می‌پردازد! همسر اوباما خوب می‌داند در دوران بحران اقتصادی کل سبک زندگی وی زیر ذره‌بین مردم است پس در چندین مراسم رسمی از لباس‌های تکراری استفاده می‌کند تا این کد را به مردم بدهد که حتی همسر رئیس‌جمهور نیز دست‌کم مقابل رسانه‌ها تظاهر به «صرفه‌جویی اقتصادی» می‌کند! ارتباطات برخی افراد موثر این روزها، با نهادهایی همچون اندیشکده‌های وابسته به مشهورترین خانواده پایه‌گذار فراماسونری در جهان به حدی زیاد است که در تصور ملت نمی‌گنجد!

این زنان همزمان با مهندسی منافع و عزت ملی توسط همسر، خود نیز در پروژه تخریب وجهه دین از اصول، به ترویج صوفیسم با عنوان «اسلام‌اعتدالی» بی‌خطر برای مستکبرین، اشتغال داشته و دارند!

کلام آخر با شوهران این زنان است... میلاد حضرت زهرای مرضیه مصادف است با سالگشت به دنیا آمدن حضرت امام خمینی عزیز! حضرت امام ۳۰ سال پیش اینگونه با مسؤولان جمهوری اسلامی سخن گفتند: «اگر بخواهید بى‏خوف و هراس در مقابل باطل بایستید و از حق دفاع کنید و ابرقدرتان و سلاح هاى پیشرفته آنان و شیاطین و توطئه‏هاى آنان در روح شما اثر نگذارد و شما را از میدان به در نکند، خود را به ساده‌زیستن عادت دهید و از تعلق قلب به مال و منال و جاه و مقام بپرهیزید.

مردان بزرگ که خدمت هاى بزرگ براى ملت‌هاى خود کرده‏اند اکثر ساده‌زیست و بى‏علاقه به زخارف دنیا بوده‏اند. آنها که اسیر هواهاى پست نفسانى و حیوانى بوده و هستند براى حفظ یا رسیدن به آن تن به هر ذلت و خوارى مى‏دهند و در مقابل زور و قدرت هاى شیطانى خاضع و نسبت به توده‏هاى ضعیف، ستمکار و زورگو هستند. ولى وارستگان به خلاف آنانند چرا که با زندگانى اشرافى و مصرفى نمى‏توان ارزش‌هاى انسانى- اسلامى را حفظ کرد. جوانان ایران و زنان و مردان که در زمان طاغوت با تربیت طاغوتى بار آمده بودند هرگز نتوانستند با قدرت طاغوتى مقابله کنند.»

حال عقلا با مقایسه میان رفتار برخی دولتمردان در تقابل با ستمکاران جهانی و شیوه زیست همسران‌شان قضاوت می‌کنند. مردم می‌بینند و بیش از پیش به حقانیت خط امام رحمت‌الله علیه ایمان می‌آورند. معجزات این خط همچنان در گوش تاریخ ساری است و جاری!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
کلیدش برای زن هاشون خوب کار کرده
متوسلیان
برادران خودعمارپندار کجان؟!
فکر کنم اینم تقصیر مهندس مشایی بود!!!
Iran, Islamic Republic of
مشايي هم بي تقصير نيست!!
اون چادر مشکی همسر....... که سرش کرده متری 2200000 تومان (دومیلیون و دویست هزار تومان ) قیمتشه!
زهیر
Iran, Islamic Republic of
از کجا جنسشو دیدی
من یه زن 37 ساله ( نسل سوخته )مجرد با پدر مادر از کار افتاده بیکار البته در جستجوی کار با حقوق 700 تومانی برادر که در ارزوی ازدواج است زندگی می کنیم از دولت تدبیر فقط یه شغل می خواهم هر بلایی سر بیت المال میارند بیارند
hedayat
نه آقا. من فکر میکنم کلید زیادی حرکت کرده، داغشون کرده حالا اینجوری دارن می شنگن.
چندتن از بانوان حاضر در مراسم روز زن که شنبه گذشته با حضور همسر رئیس جمهور برگزار شده بود، در گفتگو با «انتخاب» توضیحاتی در مورد اخبار غیرواقعی منتشره ارائه کردند.

این افراد ضمن تکذیب برخی اخبار منتشر شده اظهار داشتند: این میهمانی، یک مراسم مولودی زنانه بود که خانم قمشه ای در آن به سخنرانی پرداخت.

این بانوان در ادامه گفتگو با «انتخاب» بیان داشتند: مطالبی همچون اعطا سکه به تمامی شرکت کنندگان حقیقت ندارد.

آنان اضافه کردند: اخبار منتشر شده در مورد خروج اعتراض آمیز همسر دکتر صالحی از این مجلس و یا استفاده از ارکسترهای خاص نیز صحت ندارد.

براساس این گزارش، همسران مقامات دولتی و سفرای خارجی نیز در مراسم روز زن که شنبه گذشته برگزار شد، حضور داشتند.
مجید مجد
United States
انتخاااااااااااااب؟؟؟
به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم
رسانه برای منبع علیه السلام تر از انتخاب سراغ نداشتی
جهان توروخدا هر نظر صد من یه غاز رو منتشر نکن
همه چی رو رسما تکذیب کردن آخه روشون می شه اینطوری خبر بزنن؟
یعنی همه رسانه ها دروغ می گن انتخاب راست می گه؟جلل الخالق
اشتباهى مثبت زدم
با همسران سفرا مولودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زهی خیال باطل ...
مملی
من هم مطالب جنابعالی را تکذیب می‌کنم.
خوب خیالمان راحت شد بابا اینا واقعا مردمی و دلسوزند ببین چه حرفها براشون در میارن!!!!!!
مثلا به همه سکه ندادن به چن نفر دادن؟ اینو بگو
محسن133
حالا خوبه خزانه دولت خالیه
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این تحلیل جامع و کامل
مهدی
بالاخره باید پول انصراف دهنده های یارانه یه جا خرج بشه دیگه

بعد میگن جرا مردم انصراف نمیدن!

مممم
مهناز
باور کنید کسانی که از یارانه انصراف داده‌اند با شنیدن چنین اخباری از انصراف‌شان پشیمان شده یا می‌شوند.
از اختلاس سه هزار میلیاردی چه خبر اخوی؟
مرتضی
دوست من هیچ وقت زشتیهایمان را پشت بدیهای دیگران مخفی نکنیم. ...
United Kingdom
سه هزار میلیارد را تکرار می کنن تا از اختلاس نزدیک به 300 هزار میلیاردی دانشگاه آزاد که به اسم وقف میخواستن بالا بکشن کسی سراغ نگیره
احمد
دوست عزیز هم باید یقه یقه سفیدهای اختلاس سه میلیاردی گرفت ....
عزيز من دست درازي به بيت المال توسط هركس و در هر زمان دزدي محسوب ميشود البته خداوند گزينشي و سياسي به اين قضايا رسيدگي نميكند
از کرباسچی چه خبر؟!!!!!!!!!!!
از جزایری چه خبر؟!!!!!!!!!!!!
از کرسنت و ...........چه خبر؟!!!!!!!!!!!!!
از واحد اکسفورد چه خبر؟!!!!!!!!!!!!!!!
ازدانشگاه ازاد چه خبر؟!!!!!!!!!!!!!!!
از وزرای میلیاردی و بعضیهایی که خودتون بهتر میشناسیدشون و معروفند به ...شاه که اگه اسمشونا بنویسم جهان سریع سانسور میکنه و حتی حاظر نشدند که میزان داراییهاشون را اعلام کنن چه خبر؟!!!!!!!!!!
از ویژهخواریهایی که دولت راستگویان ظرف چند ماه رکورد زد چه خبر؟!!!!!!!!!!!!!!
از ... وام گیرنده میلیونی چه خبر؟!!!!!!!!!!
از پیامک تبریک سال نو چه خبر؟!!!!!!!!!!!
از استخر وسونا و جکوزی چه خبر؟!!!!!!!!!!!
از هواپیماهای شخصی چه خبر؟!!!!!!!
از باز گرداندن دفتر ریاست جمهوری به کااااااااااخ و بازسازی و کااااااااااخسازی کاخ چه خبر؟!!!!!!!!!!
از جزیره کیش چه خبر؟!!!!!!!!!!!
و
و
و
و
..........!!!!!!!!!!!!!!!
احسنت...
Iran, Islamic Republic of
از 3000 میلیارد چه خبر؟
از خاوری چه خبر
از چاوز چه خبر زنده شد؟؟
:))
بیخیال بابا
تازه هنوز 1 سال نشده . تو 8 سال 2 تا پرونده بلند کردند میزنند تو سر منتقدین . خدا به داد اینها برسه.
همه خوبند و سلام دارند!!!
انصاف
....
چه ربطي داشت نكنه گندي كه زديدي اينجوري ميخواهيد توجيه كنيد
خبر اینکه دادگاهشون برگزار شده و برای متهمین حکم اعدامو حبس و اینا صادر شده ... حالا تو این سوالو جواب بده: از پرونده م ه چ خبر؟
Iran, Islamic Republic of
خبر خیر سلامتی اما از کرسنت خبری نداریم
اختلاس سه هزار میلیاردی اولا برداشت پوله مسقیم نبود و استفاده از اعتبار بوده، مثل همین پیامک مجانی اقای رئیس جمهور! ثانیا حدود یک و نیم میلیاردش وصول شده ظاهرا و بقیش هم تحت نظر دادگاه داره انجام میشه، ولی پرونده دزدی های دانشگاه ازاد هنوز در حال ترجمس!
دوستدار زکانی
می گویند هر چه بگندد نمکش می زنند ولی وای به روزی که بگندد ....
Norway
می گویند هرچه بگندد نمکش میزنند
وای بروزی که بگندد نمکش میزنند
یعنی انجام یک کار عبث و تکراری .
متاسفانه در کویر و پشت به افتاب داریم می دویم تا از سایه خود سبقت بگیریم . هر دولتی هم که می اید امید داریم . چرا ؟ چون به نکات ظریف و اساسی در تذکرات رهبری توجه نمی کنند و نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
عزیز من می بینی که این سه هزار میلیارد برای تخریب دولت دهم مورد استفاده قرار گرفت و تنها کارکرد آن همین بود و لاغیر می بینی که مه آفرید هنوز زندان است. جهرمی بیرون برای خودش می گردد و در دوران انتخابات علیه دولت دهم نطق می کرد و مصاحبه می نمود و دادستان محترم می فرمودند هنوز نوبت رسیدگی به ایشان فرا نرسیده ...
ثابتش کن کار خود یا همسر احمدی نژاد بوده فلک زده!!!
Iran, Islamic Republic of
آن جنجال هم همین جماعت ساختند زیراچند نفرازاین به اصطلاح افشا کننده ها الآن وزیر هستند
300 هزار میلیارد دانشگاه آزاد چطور؟
از همانجایی که در اوج وضعیت بد اقتصادی مردم، جناب احمدی یاد جشن های چند هزار نفری در آزادی می افتادند و آن همه بریز و بپاش ایجاد می کردند تامین می شود.
Iran, Islamic Republic of
آن جشن چند هزار نفری سکه به همهمدعوین دادند؟؟ مدعوین رقص لزگی دیدند؟؟ آیا در آن جشن با ساپورت حضور پیدا کردند؟؟ آیا در آن جشن نام حضرت فاطمه زهرا (س) بر چنین مراسمی نهاده شد یا مراسم تقدیر از فعالان در سفرهای نوروزی بود و هیچ یک از این امور انجام نشد و تنها از فعالان در سفرهای نوروزی تقدیر شد و برخی گفتند این می خواهد تبلیغات انتخاباتی باشد به همین سادگی
صد البته که ریخت و پاش و حیف و میل بیت المال توسط هر که عمل بسیار بد و گناه است اما یکی نیست از شما تندروهای افراطی بپرسه چرا در دولت قبل دایه دلسوزتر از مادر نشده بودید
همون موقع هم سایت های اصول گرااعتراض کردند.
جهان! متشکریم ، وظایف رسانی خودت را بدون چشم داشت وترس انجام داده اید
Iran, Islamic Republic of
آقایان وقتی ساده زیستی رئیس جمهور سابق را مسخره می کردید و آن را دروغ می دانستید و سعی تام تمام می کردید که حتما اختلاس یا دزدی ای را برای آنان به اثبات برسانید و الان نیز همه تلاش اصولگراها و مدعیان ولایتمداری در همین راست می باشد نتیجه اش این می شود که مردم می گویند باید به دنبال کسانی رفت که راستا حسینی می گویند ما نه ساده زیستیم نه به انقلاب و ساده زیستی اعتقادی داریم و برعکس تلاش دارند تا خود را هر چه بیشتر با شعائر انقلاب و ساده زیستی بیگانه نشان دهند تا محبوب القلوب تر شوند. شماها غافلید که هنوز حتی یک سند برای دزدی دولت و مسئولین سابق رو نکرده اید هنوز یک حکم علیه مشائی و احمدی نژآد در قوه قضائیه صادر نکرده اید...
شهاب
300X5X1000000=1,500,000,000 تومان هزینه ی سکه های هدیه داده شده...
اگر حقوقت خوبه که خوش به حالت اما اگه مث من ماهانه 500 تومن حقوق میگیری باید250 سال کار کنی و هیچی هم خرج نکنی تا رقم بالا رو بتونی پس انداز کنی...
البته اگه خوب کار کنی شاید 200 سال هم بشه!...
میترا
واقعا مردمی که یک مشت مرفه بی درد را سر کار آوردند و حالا آنها بیت المال را اینطور حیف و میل می کنند چه احساسی دارند؟
مردم اعتماد کردند
مردم بدون بصریت و با چند وعده وعید تو خالی و پوچ که فقط با کمی فکر میتونستند به کذب بودنش خیلی راحت پی ببرن متاسفانه گول ظواهر و دنیا دوستی را خوردند
Iran, Islamic Republic of
خودشون بدتر از همسرانشونن.
افرین بر شجاعت آقای زاکانی
دقیقاً کدوم شجاعت؟؟؟؟؟؟؟؟ تایید مذاکره با امریکا و افتضاحات دیگه؟؟؟
سرور
گربه هم در راه خدا موش نمی گیرد.اگر پای یک حامی(اسپانسر) در میان باشد که موضوع خیلی بدتر است.
....
ملت انقلاب کردند بهترین و عزیزترین جوانان خود را هدیه این انقلاب و اسلام و قران کردند که مسئله اشرافیت برای همیشه برچیده شود ولی مثل اینکه دولت یازدهم خیلی مایل هستند که اشرافیت را دوباره در ایران زنده کنند در دولت سازندگی 5 و 6 به اشرافیت خیلی بها داده می شد و در این دولت (یازدهم) هم به اشرافیت بها داده می شود این چه معنی دارد که با حقوق بیت المال برای زنانشان سکه آنهم 5 عدد بخرند این سکه ها متعلق به زنانی بود که مادران شهید یک تا چندین شهید است باید تعلق بگیرد که البته این بندگان خدا چه انتظاری از دولتمردان ندارند یا این سکه ها متعلق به زنان عدم سرپرست خانوار که توانستند در پیشرفت و آبادی این کشور تلاش کنند تعلق می گرفت به زنان اشرافی که این 5 سه برایشان به اندازه یک ریال هم ارزش ندارد چون درامد همسرانشان 100 برابر این سکه ها می باشد. بانیان این مراسم و هر کسی که در حق بیت المال جفا نمودند باید در سر پل صراط جوابگوی بیت المال در محضر حق باشند.
حال آدم از این همه شعار وعوام فریبی بد میشه ....
ظهور
Russian Federation
با سلام، نوبت به مردم ميرسد مي گويند يارانه نگيرد .بدين به ما تا جشن هاي آنچناني بگيرم اين هم از دولت تدبير اميد !!!!!!!!!!!!!
عبدالله
اگر تعداد مهمانها 200 نفر باشد و هزینه هر سکه 1 میلیون باشد فقط هزینه سکه ها معادل 1 میلیارد تومن خواهد شد!
Norway
میشود دویست میلیون تومان . البته کم هم نیست . هزینه درمان جند بیمار سرطانی مستضعف است .
Iran, Islamic Republic of
عزیز من هر نفر ۵ سکه می شود یک میلیارد تومان
محسن
یادش به خیر .آقای روحانی در مناظره ها چه چیزهایی میگفت وچه کارهایی میکند !!اگرفقط این دسته ازمسولین یک صدم حقوقشان رابه حساب یارانه بگیران بریزند مشکل بودجه حل میشود
Norway
.... یکی هم توسط اطرافیانش بیانیه می دهد که می خواهند خرابش کنند
Iran, Islamic Republic of
بیاد دست به دست هم بدهیم وکسانی که این گونه بیت المال را چپاول می کنند ودست به این گونه کارهامی زنند .واختلاس می کنند به نام معرفی کنیم .
علی
کارگزاران تو
باید بهتر از کارگزاران قبلی باشند
امیرالمؤمنین علی(ع) خطاب به مالک اشتر استاندار مصر
بدترین وزیران تو، کسی است که پیش از تو وزیر بدکاران بوده، و در گناهان آنان شرکت داشته، پس مبادا چنین افرادی محرم راز تو باشند، زیرا که آنان یاوران گناهکاران، و یاری‌دهندگان ستمکارانند.
تو باید جانشینانی بهتر از آنان داشته باشی که قدرت فکری امثال آنها را داشته، اما گناهان و کردار زشت آنها را نداشته باشند: کسانی که ستمکاری را بر ستمی یاری نکرده، و گناهکاری را در گناهی کمک نرسانده باشند.
هزینه این‌گونه از افراد بر تو سبک‌تر، و یاریشان بهتر، و مهربانیشان بیشتر، و دوستی آنان با غیر تو کمتر است. آنان را از خواص، و دوستان نزدیک، و رازداران خود قرار ده، سپس از میان آنان افرادی را که در حق‌گویی از همه صریح‌ترند، و در آنچه را که خدا برای دوستانش نمی پسندد تو را مددکار نباشند، انتخاب کن، چه خوشایند تو باشد یا ناخوشایند.
نهج‌البلاغه - نامه 53 امام علی (ع) به مالک اشتر
علی
بنده به گمان اینکه پول یارانه خرج سلامت نیازمندان می شود از ثبت نام یارانه انصراف دادم حالا می بینم گول خوردم صرف سکه برای از ما بهتران شده است .حقوق ماهانه اینجانب 12 میلیون ریال وکارمند می باشم
قاسم
Iran, Islamic Republic of
بعد مابريم از يارانه انصرلف بديم تا....
اگه هم انصراف نديم مقصر صدا وسيماست.
انصاف
علي مطهري مدعي العموم كجايي
فقط براي احمدي نژاد شجاعـــــــي
Iran, Islamic Republic of
الآن سبیلش چرب است
United States
آفت نظام اسلامی همین اشرافیگری مسئولان آن است! شعر آقای قزوه را دوباره بخوانید! مولا ویلا نداشت! ..... ..
اونم چه شعارهایی
Mehdi
والا توعكس كه نشاني از تجمل نيست مهموني زنانه را تعريف كنيد
Iran, Islamic Republic of
رحمت به شيري كه اين خانم خورده ...
hamid
Iran, Islamic Republic of
اینا همش یک مشت شایعست ....
بله خزانه خالی!!!!!!!! و پز عالی!!!!!!!!! فقط درسته
ماشاااااااااااااااااااااالا به دولت راستگویانتون!!!!!!!!!!!!!!
اصغر بدلكار
چر شوهرشان داخل تلويزيون مثل آدماي ضعيف به مردم التماس ميكنند تورا خدا بيايد يارانه تون ببخشيد اگر نبخشيد ال و بل ميشود بخدا خسته شديم از اين همه...
ممد
میگن در یک میهمانی رئیس جمهور اسبق چین دانه برنجی که از قاشقش افتاد جلو چشم دیگران برداشت و خورد. وقتی مورد اعتراض قرار گرفت. گفت هر نفر از این کشور هر وعده یک برنج هدر دهند سالیانه چندین تن برنج هدر میشه....
رضا
United States
بحث 3000 میلیارد مقابل بدهی های آقازاده ها هیچه!750هزار میلیارد
ربطی هم به هیچ دولتی نداره
...
طاهر
Iran, Islamic Republic of
سلام
برای آنچه که فکر می کردیم و حالا نتیجه اش را در سالهای اخیر می بینیم، متاسفم. از درآمدها و دستمزدهای آنچنانی شوهرانشان هم خوب بود می نوشتید.
جهان نیوز لطفا سری به شمال شهر تهران و مناطق ییلاقی استان تهران بزند و قدمگاه مسئولینی از این دست را در این مناطق به مردم گزارش تصویری کند آنوقت مشخص خواهد شد پیروان علی و سیره ائمه و خانم زهرا ع چه کسانی هستند.
البته اگر این سایت جرات آنرا داشته باشد!
متشکرم
حمید
....اینگونه غیر منصفانه و مغرضانه..سخن نخواهید گفت
.
بیشتر اندیشه سخیف فمینیسم دراین مراسم زنانه به چشم میخورد این زنگ خطریست برای همسران این زنان که ممکن است اندیشه فمینسیم که درسر مپرورانند سرانهارا نیز به باد دهد
دلخسته
خدایا ظهور آقامون صاحب الزمان رو برسون خسته شدیم از این همه نفاق و دورویی .
بازجوئی مرد فقیر:
از کجا اورده ای این وصله شلوار را
از کجا اورده ای این نصفه سیگار را
بچه ات کرده عبور ازکوچه یک مزرعه
از کجا اورده ای سرمایه این کار را
هادي شهري
Iran, Islamic Republic of
خزانه خالي است....
پروانه
Iran, Islamic Republic of
فقط ميتونم بگم متأسفم كه دوباره اين مرفهين بي‌درد كه ذره‌اي درد مردم ندارن سركار اومدن!
شهروند
چرا ندونسته حرفي ميزنيد؟
مثلا با اوردن عدد ٥ در كنار سكه ميخاييد خواننده هاي بيشتري كسب كنيد؟ لطفاً اگر دم از اسلام ميزنيد اسلامي هم رفتار كنيد و تا از چيزي آگاهي نداريد ب زبان نياريد
Iran, Islamic Republic of
همسر محترم یک مدیر،امام حرفهای زیادی گفته بودن جنابعالی کدام را عمل میکنی؟مسلمأ حرفهای که به نفع خودت باشد بیشتر می پسندی مثل کسی که خیلی از شرعیات فقط برای تخریب دیگران استفاده می کند وخود را در آن شرعیات نمی بیند .حرفها زیاد است اما زبان ....
یه نفر...
Iran, Islamic Republic of
گفته بود کلید داره ها! باورتون نمیشد. حالا دیدی کلید و انداخت و در بیت المال....
بچه شهید کربلای پنج
آقا یه سوال برام پیش اومد . احتمالاً این جور حرکات به خاطر سوء مدیریت در دولتهای نهم و دهم نبوده و احتمالاً دست جریان انحرافی در اینجا در کار نیست....
Iran, Islamic Republic of
به زعم جهان میتوان دست های پنهان انحرافیون علی الخصوص لیدر آن را کمی تا قسمتی مشاهده کرد.
امیدوار
من به احمدی نژاد کاری ندارم اما یکی از نزدیکان آقای نیکزاد بودم. بارها پیشهاد برگزاری مراسم یا حتی همایش مدیران وزارت راه رسید اما آقای نیکزاد یکبار هم زیر بار نرفت و هزینه آنها را برای امور خیریه فرستاد. تا کنون مدیری مانند او ندیده ام. یادش گرامی
Iran, Islamic Republic of
وراهش پر ره رو......
نور... بباره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
او نوقت الان از كجا اوردن در عراق دارن سرمايه گذاري مي كنند.؟؟؟؟
سبزوار
نیکزاد آدم خاصیه...........

ای کاش بشه روی ریاست جمهوریش حساب باز کرد........................

از این جور مدیرها خیلییییی کم گیر میاد کاری ، پرتلاش، مومن و خدا ترس و خاکی
عمار
دولت اگر اسراف و بذل و بخشش نکند نیازی به التماس مردم ندارد.
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش دیری نمی پاید که با آهن جهنم گداخته خواهند شد
افرین جهان بازهم خوب کار کردی ادامه بده نذار روحیه اشرافی گیری مارا بدبخت کند
ممد
United Kingdom
فکر کنم این عکس را جهانیوز از گردهمایی زنان کشورهای اسلامی که در برج میلاد برگزار شده بود خودش هم نشون داده بود اورده
ایمنی
Russian Federation
دست شخ حسن درد نکند خوب تدبیری است حداقل بنام حضرت زهرا س چرا ا
Iran, Islamic Republic of
پشت هر مرد موفقی یه زن هست . حالا در مورد اینا نمی دونم !
خدا نکند که گدا معتبر شود
گر معتبر شود زخدا بی خبر شود
آقايي كه از روز اول راه كاخ را در پيش بگيريد واي به حال آخرش
حسن
کجا بودید شما در زمان احمدی نجاد که این مقاله ها را بنویسید
غریبه
چقدر بد !!!!!!!!!!!
به كوري چشم پايداري ها هر روز از اين جشن ها برگزار كنيد
عبد الله ترابی
قبلا هم دو سه باری این تذکر را دادم که : یک خبر تایید نشده را سایت یا روز نامه ای درج می کنه بعد هم شیر پاک خورده های چشماشونو می بندن و تحلیل می کنند ،خدا می دونه توی این تحلیلها که برخی از اینها از روی اغراض شخصی و حزبی و از روی کینه است ، چقدرمطالب خلاف واقع و نسبت دروغ و خلاف و توهین به یکدیگر در آن وجود دارد که به نظر قاصر کسانی که اصل خبر را بدون تایید یا تکذیب پخش می کنند در این تحلیلها شریک هستند
محسن
United States
آقای جهانگیری که فرمودند میهمانی 150 نفره!!! تازه به طفلکی خانمشون فقط یک ذره پیتزا و سمبوسه رسیده!!!
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که سینه سپر می کردن حقشونه
از ماست که بر ماست
سوگند
این پول اگه مال بیت المال باید به بیت المال برگرده.
باید پس گرفته بشه.
دكتر باهنر جوابتان را داد.
اين خبر گل به خودي خوبي بود.
خداوند توفيق دهد