جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۳
۱۴۰
در سايه مديريت بدون راهبرد صداوسيما؛

حاشیه‌های یک بازیگر سینما از اتفاقات تأسف‌بار در برزیل تا فرار از پوشيدن "چادر"

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 386383
عملکرد ایشان پس از به شهرت رسیدن و حجم حاشیه های اطراف ایشان این شائبه را ایجاد می کند ظاهرا بر اساس یک اتفاق به شهرت رسیده اند.هر چند کارنامه حاشیه ای این بازیگر تلویزیون حکایت از آن دارد که درگیر "ظواهر شهرت" شدن از سوی ایشان بدلیل ناپختگی اوست و به نظر می رسد این گونه رفتارها می تواند خطر استفاده ابزاری از شهرت را برای ایشان یشتر هم بکند.
حاشیه‌های یک بازیگر سینما از اتفاقات تأسف‌بار در برزیل تا فرار از پوشيدن "چادر"
سرويس فرهنگي جهان نيوز - زهره مرادزاده: حاشیه‌های بازیگران سینما و تلویزیون همواره از فعالیت اصلی آنها در شغل خود، پررنگ‌تر و بیشتر است. البته این حاشیه‌ها در کم تجربه ‌ها بیشتر و در پیشکسوتان نزدیک به صفر كمتر است.

در سينماي ایران حاشیه‌ها زمانی اسف‌بارتر می شود که هنرپیشه های جوان و تازه کاري كه با پول بیت المال در نظام جمهوری اسلامی چهره شدند و نان و نامي پیدا كردند؛ سر بزنگاه آنچه که نباید انجام بدهند را انجام می‌دهند!

حاشیه‌های مسافران فوتبالدوست(!) و سيگاري برزیل

از وایبر و فیس بوک و... که بگذریم در طی چند ماه اخیر يكي از هنرپیشه‌هاي تلويزيوني، بیش از استاندارد جهانی حاشیه دار شده؛ از سفر برزیل هنرپیشه‌ها گرفته تا سیگار کشیدن یکی از این هنرپیشه های خانم که صدقه سری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حالا کلی هم برای خود طرفدار پیدا کرده، ضمن اینکه عکس اسف بار این خانم با یکی از هنرپیشه های آقا در برزیل را هم باید به آن اضافه کرد که البته در نهایت گفتند همه این عکس‌ها فتوشاپ بوده و ما در برزیل فقط داشتیم فوتبال می‌دیدم!

سه نما از خانم بازيگر در برزيل؛‌سفري با بودجه ...
ماجرای برخورد تلویزیون و کیک تولد!

البته بعد از آن هم حاشیه ‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه تلویزیون قرار است با این عزیزکرده‌ها برخورد ویژه ای داشته باشد تا حساب کار دستشان بیاید... تا اینکه ماه رمضان شد و برنامه جشن رمضان شبکه تهران برای یکی از هنرپیشه ها روی آنتن زنده تلویزیون جشن تولد گرفت تا حسابی هم ایشان و هم مخاطبان به وجد بیایند.

ضمن اینکه تک تک این افراد به نوعی مورد توجه قرار گرفتند تا شایعه ها از بین برود و خدای نکرده این افراد دلخور نشوند... یکی هم به برنامه شبکه یک سیما که البته در عید قربان از شیراز پخش شد، دعوت شد تا از ماجرای استخر رفتن‌شان در برزیل تعریف كند!

القصه؛ این حاشیه ها تمام نشد تا اینکه اتفاق دیگری آن هم از سوی همان هنرپیشه حاشیه ساز (البته تکذیب شده در برزیل) اتفاق افتاد!

ماجرا از چه قرار بود

یکی از رسانه ها درباره حضور یکی از بازیگران سینما و تلویزیون این گونه نوشت: "مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زرین‌دشت استان فارس، به خاطر قهر مهمان اصلی به بر هم ریختن سالن توسط حاضران منتهی شد.

"انصاف نیوز" در ادامه خبر داد: این مراسم که سه‌شنبه با بلیط‌فروشی و استقبال گسترده مردم در سالن ورزشی ۲۲ بهمن حاجی‌آباد برگزار شد، به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به هم خورد. در بیلبوردهای تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود، نوشته شده بود که برنامه با حضور «نرگس محمدی» بازیگر نقش «ستایش» برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علی‌رغم حضور این بازیگر در سالن، وی به روی سن نرفت.

در ابتدای مراسم، امام‌جمعه زرین‌دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام کرد که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد، اما نرگس محمدی پس از اطلاع یافتن از این سخنان، گفت که حجابش کامل است و با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزارکنندگان نیز تاثیری در تصمیم او نمی‌گذارد و این مساله باعث قهر این بازیگر از سالن می‌شود.

جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی متوجه شدند که قرار نیست ستایش به روی سن بیاید، شروع به اعتراض کردند که در این میان اعتراضات بالا گرفت و باعث زد و خورد و آسیب رساندن به وسایل سالن شد."


اما درباره این اتفاق تاسف بار ذکر چند نکته ضروری است:

نکته اول درباره عملکرد امام جمعه محترم شهرستان مذکور

اینکه ایشان تاکید بر امر استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر را دارند اقدامی قابل تقدیر است اما نه به اجبار؛ که این اقدام تا مرز بی حرمتی به حجاب پیش می رود و این بیشتر ضد تبلیغ است تا تبلیغ. می‌توان به حجاب نامتناسب ایراد گرفت، تذکر داد و حتی مانع حضور در صحنه مراسم نيز شد اما نمی توانیم آن را شرط قرار دهیم؛ هرچند از فحوای سخنان امام جمعه محترم اینگونه بر می‌آید که ایشان فقط یک پیشنهاد داده اند و اطرافیان از آن به عنوان اجبار استفاده کرده اند و به قول خودمان پیازداغ را زیاد کرده‌اند!

نکته دوم درباره هنرپیشه حاشیه‌ساز

عملکرد ایشان پس از به شهرت رسیدن و حجم حاشی‌های اطراف ایشان این شائبه را ایجاد می‌کند كه ظاهرا بر اساس یک اتفاق به شهرت رسیده اند. هر چند کارنامه حاشیه‌ای این بازیگر تلویزیون حکایت از آن دارد که درگیر "ظواهر شهرت" شدن از سوی ایشان بدلیل ناپختگی اوست و به نظر می‌رسد این گونه رفتارها می‌تواند خطر استفاده ابزاری از شهرت را برای ایشان بیشتر هم بکند.

قطعا استفاده از چادر اجباری نیست، اما آیا شایسته‌تر نبود که ایشان به حرمت امام جمعه و حجاب برتر رفتار دیگری از خود نشان می‌داد؟ آیا استفاده از چادر برای یک بازیگر تا این اندازه دردآور است که سالن مراسم را ترک کند؟ آیا این هنرپیشه خانم در قبال هزینه ای که از سوی بیت المال كشور برای ایشان شده تا ایشان به شهرت برسند (که اتفاقا با همین چادر هم به شهرت رسیده) نمی‌توانست برخورد مناسب‌تری با چادر به عنوان حجاب برتر انجام دهند؟! هر چند ایراد اولیه با شخص امام جمعه است و پیشنهاد به یک فرد ناپخته دادن در جمع کثیر مردم موجب بروز چنین بی حرمتی شده است!

نکته سوم درباره صدا و سیما

در اين روزهاي پاياني عمر مديریت فعلي صداوسيما، آقای ضرغامی و ساير مديران رسانه ملي که روزهاي آخرين سکانداري تلویزیون را تجربه مي كنند، در مدت مدیریت خود چند هنرپیشه حزب اللهی به کشور معرفی کردند و چند فرد ناپخته مانند امثال ایشان را به شهرت رساندند؟ آيا اساسا راه برای ورود چنین افرادی باز است یا حزب اللهی‌ها؟ از آنها که گذشت، به اميد آنكه شاید نفر بعد در این زمینه و موارد مشابه حساب شده تر عمل کند...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عکس اولی سمت چپ فتوشاپه
خير... متاسفانه اين عكس فوتوشاپ نيست...
من به شخصه از اقای شریفی نیا و این خانم خوشم نمیاد ولی این عکس به نظرم معادل اتهام شرعی است و قاعدتا خد دارد ضمن این که گردن هر دو نفر در عکس گواه فتوشاپ بودنه
آرزو
تابلوس که عکس نرگس محمدی فوتوشاپه .
اخه اون هیکل چاقالو کجا؟؟؟این هیکل لاغر کجا؟؟؟؟ این کجا وان کجا!!!!
امید
ها ها ها
یعنی شما دقت نکردید قضیه چیه؟
این یک تابلوی برجسته هست که جای صورتش خالیه و این دو نفر رفتن پشت تابلو و جای صورت عکس گرفتند.
چرا ما دقتمون از شما بیشتره. برای همین میگیم گذاشتن عکس صورت افراد پشت عکس اون ماکت کار راحتی است. حتی سر شما.
بچه محل
دکتر وقتی عکسها از زمان برزیل توسط خود همین دوستان در صفحات خودشون آپ شده دیگه به نظرم لازم نیست هی پتوشات کنید مگر اینکه خودشون خواسته باشن کلاس بیان.
یکم دقت بد نیستا!
بابا اینا رفتن پشت یک ماکت وایستادن
اون ماکت هم جای کله هاشون خالیه
به این دلیل که دو نفر مثل این دوتا بیان پشت اون ماکت ها و سرشونو رو بیارن بیرون و عکس بگیرن
تا به تیم ملی تو جام جهانی به این طریق روحیه بدن

اونی هم که می بینی ماکت سمت راستی رو ورداشتن با فتوشاپ خط خطی کردند چون عکسش یک خانوم با لباس زننده بوده
لباس زننده نه
...
New Zealand
انگار شما خبر نداری ....یه سری تابلو هست که جای سر خالیه. میری پشتش می ایستی و عکس می ندازی. خارج از کشور زیاد هست ازینا. نمی دونم ایران هم گیر میاد یا نه.
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم غرب زدگی با شما چکار کرده که به خاطر یه ماکت بی ارزش داری کشورتو تمسخر میکنی؟؟؟!! واقعا برات متاسفم...
چطور متوجه نمیشید این یک تابلوئه که سرش رو خالی گذاشتن اونوقت شریفی نیا رفته پشت تابلوی خانم قرار گرفته و نرگس محمدی برعکسش..بعد عکس گرفتن
اشتباه مثبت زدم
عزیزم فتوشاپ نیست این دو نفر پشت تابلو قرار گرفتند و فقط سرشون رو از سوراخ تابلو بیرون آوردن و فقط کله مال اوناست
اگه عکست را داشتم میزاشتم جای سر این 2 نفر تا بفهمی ما هم فرق ماکت و فتوشاپ را میدونیم.
محمد
عکس سمت چپ را در برزیل اینداخته اند.فتوشاپ هم نیست چون در یک مرکز تفریحی قرار داشته اند و اینها به طرف غرفه عکاسی میروند و از نیم تنه مایکن زنی که بدون سر و حجاب ، سر خود را روبروی مایکن بدون سر میگزارد و عکس می آندازند.
تارینه
به به .....چشممون روشن ؛تو عکس وسطیه سیگار دستشه!!!باید پرسید دیگه چه خلافی نکردی که ما دلمون خوش بشه؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
کارشناسان محترم فتوشاپ نیست این عکس
برید جریانات برزیل رفتن اینها را بخونید می فهمید
اینا به جای دو تا عروسک یا ماکت ایستادن که همه میان و کله شونو میذارن اونجا و عکس میندازن.
که شریفی نیا کله اش رو جای یک خانم نیمه برهنه گذاشته
Iran, Islamic Republic of
آخه امام جمعه مگه مجریه؟
واقعا خود امام جمعه هه چطوری قبول کرده
بازیگرا خیلی درست حسابی هستن که امام جمعه رو مجری کردند و از بازیگر دعوت می کنه بیاد رو سن
عبد
وواقعا کار امام جمعه اشتباه بود
کاملا مشخصه فتو شاپه. شما برای لجبازی با دیگران داری ایمانت را میسوزونی.
...
Iran, Islamic Republic of
ماايرانيهاهركاري رو كه بلدنباشيم ناراضي كردن رو ازهمه دنيابهتربلديم.همچين گفتين پرحاشيه كه انگارجنيفرلوپزه.دست بردارين ازاين تخريبگريها..... خب سانسوركن راحت ترين كاري كه بلدي جهان.
.....
بابا فتوشاپ از اون تابلو تر؟؟؟ ضمنا سیگار کشیدن این خانم هم به خودش ربط داره. البته من کل کاروان هنرمندان رو قبول نداشتم چه برسه به این خانم....
حتی سید جواد هاشمی که بچه حزب الهی سینما معروفه
مهران
شما تا حالابا فتوشاپ. کار کردی،?
حامد
عکسی که بحث می کنید یک تابلوی آماده هستش که جای صورتش خالیه و افراد میرن پشتش و صورتشون رو تو جای خالی قرار می دن.
البته چون این تابلو، تابلوی خوبی نیست و اینها هم افراد عادی نیستند این تصویر نامناسب است ...
اینها فتوشاپ نیست تو ایران هم هست نوعی مانکنه که شما به جای صورت و دست و... خودتون را قرار می دهید
نوعی کمیک هست...
عکس یک مانکنه ک ایشون داخلش رفته وسرش مال خودشه
United States
فتوشاپ نیست عزیزمن
از فریم هایی است که شما فقط صورتتان را داخل محل سر قرار میدهید!
فتوشاپ چیه!
کله شون رو کردن تو اون دکور و عکس گرفتن!
تو شهربازی ها از اینا هست ندیدی تاحالا؟
Iran, Islamic Republic of
بنظر ميرسد كه مشكل اصلي كشور ما اين افراد نيستند بلكه تلويزيون جمهوري اسلامي ايران است كه با دادن رانتهاي مفت به افراد فاسد. زمينه شهرت كاذب اين قوم را در بين مردم فراهم مي كند و در نتيجه در زماني كه به شهرت ميرسند لگد به حاميان خود مي زنند.
و در اصل . چون خود دست اندركاران تلويزيون هم ازين قوم فاسد اند.
بايد اول تلويزيون اين كشور را پالايش كرد و آنگاه به حمايت به اصطلاح هنرپيشه هاي فاسد نپرداخت و آنان را در بين مردم بت نكرد و سپس انتظار داشت تا از اينان لگد نخورد.
پس پيش به سوي حل اساسي مشكل دستگاه تبليغاتي كشور كه همانا . اصلاح دست اندركاران تلويزيون ايران مي باشد.
كه پاك كردن شيشه با دستمال كثيف . به هيچ وجه ميسر نيست !!!
Iran, Islamic Republic of
عزیزم این فتوشاپ نیست یک تصویر بزرگه که داخلش صورتش رو خالی کردن و افراد پشت می ایستند و عکس می گیرن
Finland
جهان از خدا بترس به هر چیزی دامن نزن
...
جدیدا میان انسانهای نابغه و خیلی باهوش را میدزدنها. خیلی خیلی مواظب خودت باش عزیزم.
متاسفانه افراد کم ظرفیت قادر نیستند ظاهر ظاهرا فیلم پسند خود را حفظ کنند!!!

قابل توجه کارگردان ها که فقط ظاهر پسند هستند!!!
عکس فتو شاپ باشه یاواقعی خیلی فرق نمی کنه به حال این مردم بی فرهنگ داخل این باشگاه باید تاسف خورد که برای چه کسی زدوخوردکردند وصندلیها راشکستند؟ایا این خانمی که برای اونا حتی تره هم خوردنمی کنه ارزش این سروکله هم کوبیدنو داره؟اح اح اح حالم به هم خورد...
فتوشاپ نیست. یک صفحه‌ایه با نقاشی ثابت روی آن که جای سرش سوراخه و هرکسی بخواهد از پشت این صفحه سرش را جای اون سوراخ قرار میدهد و از این طرف عکس میگیرند
ستاره
دانشمند!
اون عکس فتوشاپ نیست یه محلیه که فقط سر اونجا بیرون میاد و بقیه بدن دکور و پیش ساخته س!
عبدالله
کاش حرمت امام جمعه رو نگه می داشت
حرمت امامزاده دست خودش. امام جمعه اگه آدم چادری میخواست میتونست یه بازیگر چادری دعوت کنه. اگه هم نداشتیم میتونست دعوت نکنه.
مگه چادر مسخره شماهاست؟
Iran, Islamic Republic of
می تونستند از اون بازیگری که تازه چادری شدند و اسمشون یادم نیست دعوت کنند. تازه اجبار به چادر سرکردن برای نمایش دادن توهین به خود چادر هست. . من به خانم محمدی حق میدم.
تارینه
اسمشون الهام چرخنده ست.
جهان بعضی قت ها واقعا ازت نا امید میشم.
...
ای داد و بیدا از بی فرهنگی بعضی ها
اصلا این بازیگر پرمدعا و هنجار شکن دیدن داره؟؟
میلاد
حد یه امام جمعه رو تا این حد با دعوت کردن این آدما پائین آوردن
United States
به نظر من کار نرگس درست بود به خاطر اینکه همه مردم می دانند ایشان چادری نیستند حالا بیاد و ریا کنه شما راضی میشید ؟!!!!!!!!
جهان بهت میگند منجمد مغزی بدت میاد .
كسي به كار نرگس محمدي كار نداشت... به اين كار داريم كه چرا به امثال اين آدم اينقدر بها داده مي شود توسط صداوسيما و ساير نهادهاي فرهنگي... اصلا چرا همه كساني كه تلويزون بخه آنها احترامن م گذارد يا بازيگند يا ورزشكار؟ مگر اين همه جوان درس خوانده و اين همه چهره تحصيلكرده و چهره علمي نداريم؟
Iran, Islamic Republic of
دو کلمه هم بشنوید از ...
داداش اسم این ریاکاری نیست بلکه حفظ اخترام و قداست حجابه. اول ببین معنی ریاکاری چیه بعد اظهار فضل کن.
زندگی در غرب غربزدگی برات به همراه داشته !!!!
حمید
پس تو سریال ستایش چرا بخاطر "پول" چادر سر کرده بود!!!!!
خوب کاری نداره
از این به بعد هم نقش چادری نگیره چون ریا میشه
با نکته اولتون که گذاشتید کاملا موافقم حالا عکسهای برزیل رو فرض میکنیم همه اش فتوشاپی بود عکسهای خود نرگس محمدی رو در ایران با اون آرایش پررنگ و موهای بیرون که یه شال الکی گذاشته و روی شون اش پیچیده رو ببینید این خانوم اگه تو ستایش چادر سر کرد برای مطرح شدن و چهره شدن بود با اون وضع شال سرکردنش و آرایشش معلومه که اعتقادی به حجاب نداره چرا ازش درخواست چادر سرکردن گذاشتن
آبجی
میتونست احترام امام جمعه رو داشته باشه واین طوری صد بار پیش روی همه عزیز تر بشه ولی ....
احترام بگذار تا احترام ببيني
منظورم به نظرات و عقايد ديگران است
اره ميتونست نفاق داشته باشه و عزيز بشه ولي حالا كه خودش بوده...
علي
Iran, Islamic Republic of
...ايشان از روي كدام جواز شرعي همچين حرفي زده...
لطفا با نشان دادن یه عکس فتوشاپ با ابروی مردم بازی نکنید
Iran, Islamic Republic of
یه سرچ توی اینترنت بزن تا عکسهای این خانم رو با بدترین حجاب ببینی. نکنه همه اینا فتوشاپه؟؟ همین حرفا رو زدید که وضع صدا و سیما الان این طور شده
ظاهرا خودشون به حجابها علاقه مند هستند چون عکسهای معمولی ایشون مشخصه که در مورد حجاب چه نظری دارند
Iran, Islamic Republic of
اصلا این خانم یه دفعه از کجا پیدا شد؟ با بازی توی یه سریال به شهرت رسید و از اون موقع شروع به حاشیه سازی کرده. واقعا کسی توی صدا و سیما نیست که جلوی این بی بند و باریها رو بگیره؟؟!!
بازیگرا همه یه دفعه پیدا میشن. اتفاقا اگه چادر سر میکرد میشد مظهر 2 رویی.
بعد همین شما عکس های برزیلش را در کنار عکس های چادریش میزاشتین.
بابا خانم های بازیگر مثل فاطمه م افتادن دنبال ماچ و بوسه مردها اونوقت شما گیر دادین این را چادری کنید؟
دهنمکی خیلی حرف قشنگی زد. امروز با خوندن این نظرات به این نتیجه رسیدم که معده ای سعی میکنن با مسئله بی حجابی مردم را مقابل مردم قرار بدن. البته مطمئنم خیلی از این نظران افراطی مال افرادی است که برای بدنامی حزب الهی ها خودشون را حزب اللهی جا زدن و...

اگر چادر اجبار شده بگویید ما هم بدونیم؟
بنده به شخصه چادری نیستم اما حجابم کامل است هیچ جایی هم به زور چادر سر نخواهم کرد.
امام جمعه محترم باید اول با خود ایشون هماهنگ می کرد این جور رفتار ها تاثیر عکس دارد
جهاني هاي به ظاهر محترم
چندساله تنها سايتي كه ازش خبر مي گرفتم و مي خوندم سايت جهان نيوز بود و بيشتر وقتي كه با اينترنت سروكار داشتم تو اين سايت بودم ولي به خاطر اين نوشته ..
Iran, Islamic Republic of
نکته نرگس محمدی هستی که اینقدر ناراحت شدی!!
جهانی ها چرا همه جمله منو نذاشتید
...
Kuwait
مراسمی که طرح روی بیلبوردش عکس یه بازیگر باشه بدون شک جای امام جمعه محترم اون شهر نبوده. ضمن اینکه ایشون نباید به همچین فردی با این جنس ناجورش اصلا اعتنا میکردن!! اون دخترک بی شخصیت هم اگه بویی از اسلام برده میتونست حداقل برای احترام به مقام مذهبی دینش در اون جلسه مث تو فیلم چادرو می پوشید..
ساربان!
ازقدیم گفته اند:شترراپشت بام بردن خیلی اسان است اماپایین اوردن خیلی سخت!!!!!وقتی بالای خانه میرو.د،ارتفاع خانه ؛ارتفاع پاهاوگردن شتر،ترس ووحشت شدیدی رادرشتربوجودمی اوردواصلامیل به پایین امدن ندارد!درچنین مواقعی یابایدخانه راخراب کرد؛یااینکه به زورشترراپایین پرت نمودکه دران صورت گردن وپاههای شترمیشکند!
علی
وقتی فردی ظرفیت بزرگی را ندارد این میشود . من برای این هنرپیشه تازه به دوران رسیده متاسف هستم ایشان نمیدانم چادر احترام دارد و ایشان بخاطر حجاب و چهره اسلامی و با چادر محبوب گردیده که البته قدر این محبوبیت را ندانست .
زینب
امام خامنه ای فرموده اند : چادر وقار است ؛ متانت است . خانم محمدی که با چادر به شهرت رسیده است میخواهد نیت واقعی خود را ثابت کند . امیدوارم که بر نفس اماره خود غلبه داشته باشد .
Iran, Islamic Republic of
آخه اين دختره اينقدر ارزش داره كه اين همه صندلي بخاطرش خورد بشه . عجيبه والا.
يك+ يك
چشم آقايان ضرغامى و « دارابى » روشن!
برگزار کنندگان این مراسم مقصرند و البته بیشتر صدا و سیما
عزا و عروسی ما شده این هنرپیشه ها.آخه جشن غدیر ستایش میخواد چکار .

تو محرم و اعیاد و میلاد ائمه و ..... چه خبره خب .هرکسی رو در حد ظرفیتش باهاش برخورد کنید
Iran, Islamic Republic of
به نظر بیش و پیش از هر چیزی امام جمعه محترم قابل نقد و درخور سرزنش است که سعی داشته تا با قرار دادن فردی در عمل انجام شده او را وادار به عملی کند. اگر هم می خواسته این فرد با چادر به صحنه بیاید باید حداقل از قبل به خود او مطلب را می گفته است.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا واکنشی مناسب به انتطار بی جا و بی موقع امام جمعه زرین دشت دادن. تا کی باید سادگی و بلاهت این قبیل افراد برای اسلام هزینه آور باشه؟!
حسن
Russian Federation
این ملت چقدر دچار فقر امکانات و فقر فرهنگی هستند که برای دیدن یک خانم بازیگر دست چندم آن هم سینمای ایران دست به این کارها می زنند.
پيام
Iran, Islamic Republic of
لپ كلام همين است . آفرين
مجتبی
گفته میشه در زمان... رقاصه ی قصد عزیمت ب شهری را کرد مردم شهر چند کیلومتر به استقبال اورفتند
مقصر ایشون نیست بلکه اون نادان هایست که اینا رو بزرگ میکنن
امام جمعه نباید این فرد را در عمل انجام شده قرار میداد
ایشان اشتباه کردند
قطعا کار امام جمعه زشت .. بود
با این شیوه ها فقط توهین ... بیشتر میشه
محمد
مردم چرا اینطوری کردن؟!!!حالشون خوب بود؟!
جالبه
کار امام جمعه زشته ولی رفتار بازیگر که با نقش یک زن چادری معروف شده زشت نیست.
رضا
هر کس با چادر خاکی حضرت زهرا بازی کنه (چه ریا کنه چه در نقش بازیگر اون رو بپوشه)‌ و مطمئن باشید جوابش رو میگیره. عالم حساب و کتاب داره.
خانم محمدی! یک کم به گذشته ای که داشتی فکر کن و از تجربه به شهرت رسیده درس بگیر. حیف نیست وجهه مثبتی که با چادر به دست آوردی به این سادگی از دست بدی؟
من نمی گم اون امام جمعه درست عمل کرده ولی شما هم می تونستید به دور از احساسات کاری کنید که هم عزیز بشید هم پوشش خودتون رو داشته باشید هم حرمت چادر رو سرتون کرده باشید.
به نظرم اگر یک مشاور عاقل اونجا همراه شما بود این طور نمیشد.
پيام
Iran, Islamic Republic of
اگه چادر سرش ميكرد مي مرد . اونوقت شما جوابگو خانواده اش بودي ؟
الی
با گذاشتن این قبیل پستهاست که این ادمای تازه به دوران رسیده هوا برشون میداره و یه عده آدمو معطل خودشون میکنن
اصلا در حدی نیست ک برای این کارش پست بذارید خودتون دارید یه نابازیگرو گنده اش میکنید
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين تيپ آدم ها منافق هستند از اسلام و شعائر آن استفاده ابزراي مي كنند تازه اگر هم چادر سرش مي كرد نه تنها نمي مرد بلكه عزت هم پيدا مي كرد و بيش از پيش نزد مردم محبوبيت پيدا مي كرد تاز اگر هم مي مرد كه نمي مرد شهيده صحنه مي شد . به اين ترتيب عاقبت به خير شده بود !!!!!!
تا حالا کی با چادر سرکردن مرده سرکار الیه دومی باشن؟
United States
باعث تاسف است که فضا برای امثال این بی هنران فاسد اینقدر محیا می شود که فضایی را به بلو واشوب می کشند .
باعث تاسف است که امثال تو میتونن از پشت کیبورد خودشون را حزب اللهی جا بزنن و دلسوز حجاب.
چادر زوری نیست همانطور که کارگردان ارزشیتون یعنی خانم نرگش آبیار سرشون نکردن حالا چه برسه به آدم بی ادعایی مثل نرگس محمدی.
احتمالا با این برنامه ها قصد دارین ایشون را هم بفرستین دستبوس خاتمی
سعيد110
اشتباه امام جمعه در اين بوده كه نجابت و حياي دوشيزگان شهرستان خود را با حيا و نجابت يكي مثل نرگس خانم بسيار دور ندانسته است. باعث و باني اين تلقي غلط، ظاهري بوده كه ايشان در فيلم ستايش از خود بروز داده كه حقيقتا ستودني هم هست. در حاليكه دوشيزه گان شهرستان ايشان آنقدر شرف و متانت دارند كه هرگز هيچ كدام از رفتارهاي نرگس خانم را كه در برزيل از خود نشان داده است را از خود به نمايش نگذاشته و در شأن و ساحت يك زن با حياء و نجيب نمي دانند.
امین
Germany
جدای همه اینا این خانم مدتهاست یاد گرفته شهرستان به شهرستان میچرخه بلیط میفروشن دودقیقه میره بالا سن که چی مردم ستایش و ببینن!!مثله سیرک با اینروشم پول به جیب میزنه این عین سو استفاده ار شهرته والا یک بازیگر ارزشی و متشخص هیچوقت ازین رفتارا نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا به ضرغامی حمله میکنین؟؟؟
مثلا ضرغامی گفته این بیاد تو ستایش بازی کنه؟؟ضرغامی گفته مردم ازش خوششون بیاد؟؟
ضرغامی فرستادتش برزیل؟؟؟
صادق
United States
تیم مدیریت صدا و سیما شامل ضرغامی، دارابی و سرفراز به راستی کارهایی را دامن زدند که انسان انقلابی و مومن به ارزشها نگران .. میشود......
www.mohsen.omidvar.1392@mail.com
توجه توجه توجه توجه توجه توجه :
خود امام جمعه گفت قبل از اینکه حتی تبلیغی در شهر بشه ما از ایشون(یا مدیر برنامه) خواستیم با چادر ظاهر بشه و جالب قبول کرده بودن اما بعد......... . چون شهر ما بی چادر نداریم و همه چادری اند99 .99 درصد چادری هسن بی چادری ایشون که خیلی خیلی محبوب هسن میتونه تاثیر بذاره مگه نه
حتی امام جمعه گفت ایشون اگه با حجاب برتر تشریف می اوردند بسیار تاثیر گذار تر از من امام جمعه بود برای خدمت به این مردم
ترنجبین بانو
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه صداوسیما شده سکوی پرش بعضی از بازیگرهایی که هراز گاهی ی بخاطر نقشی که دارند چادر سرشان می کنند وبعد همین بازیگر رو به عنوان مهمان دعوت می کنند توجشنها ومراسمات وشو ها که با ان دک وپوز وارایش زننده که دختران ما از اینها الگو می گیرند!!!نه اینها هرگز با این ادا واطوارشان نمی توانند یک الگوی مناسب باشند امام جمعه محترم حیف بود اصلا نام این را ببردمعمولا در شهرستانها عموم مردم فهم ودرک بیشتری از حجاب اسلامی دارند.
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز همه چی را کامل وپخته توضیح دادی خیلی استفاده کردیم وبخصوص ان بخش اخر که به ضرغامی خطاب بود.سرنوشت بعضی از این بازیگرها که از سکوی صدا وسیما بهوا مپرن معلوم است چند صباحی مشهور می شوند وبعد مثل گ ف،میرن فیلمهای انچنانی بازی می کنند ومیشوند معاند.صدا وسیما در این قسمت خوب عملکردی نداشته .ضمنا نباید اینقدر اینها رو بزرگ کرد که توهم بزنند.افرادی چون م. ا،ل .ح ،وب .ک از همین صدا وسیما بجایی رسیدن وبعد رفتارشان را دیدیم.البته کار اقای امام جمعه ارزشمند بوده ونخواسته یک جشن مذهبی الوده به بی حجابی شود.
بابا پنجعلی
عباس معصومیییه؟؟؟؟ بزنم دهنش؟؟؟؟؟؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بابا پنجعلي جان
" بخوابونم دهنش " نه " بزنم دهنش "
يدالوگ را خراب نكن !!!!
حسین
چادر اجباری نیست دوست نداشته بپوشه
Iran, Islamic Republic of
باعث تأسف اینه که دیدن یک بازیگر برای مردم یک شهر و حتی امام جمعه یک آرزو تلقی میشه

آخه آدم قحطه؟!!!!!!!!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود ...
Iran, Islamic Republic of
همه این تقصیرها متوجه ضرغامی است که بیش از حد به بازیگرانی که آبروی ملت را در آنطرف آبها می برند می باشد. وقتی به زور به سفر حج می روند باید هم از پوشش متنفر باشند. با همین پوشش به محبوبیت رسیدند و الان که نانشان داغ لای روغن شده از پوشش متنفر هم می شوند. ...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خيلي از اين بازيگر نما ها را اگير ميدان بدهي صد مرتبه از گلشيفته گلشيفته ترند عشق هاليود كشته شون چه مردشون و چه زنشون
آب نمي بينند و الا شناگر هاي قابلي هستن در عرصه هنر هفتم به سبك هاليودي
حركت جلف و ناپسند برخي از اين بچه سوسول ها تهوع آور است
از صدا و سيما كه يك دانشگاه عمومي است انتظار نمي رود زنان و دختران و حتي بازيگران ورزشكاران كه مدل مو و لباسشان ترويج فرهنگ غرب را مي كند در برنامه نشان بدهند
از يك طرف شعار مرگ بر امريكا سر ميدهند از طرف ديگر الگوهاي زندگي امريكايي را بوسيله سريالها و فيلمها غربي در جامعه تزريق مي كنند . اين حركات منافقانه است .
صدا و سيما خيلي آلوده شده مثل اين هپري هاي ولگرد يك شستشو و پالايش اساسي لازم داره !!!!
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر ما که خون و جون دادند تا این ها ادم شوند و برای دیدنشان سر و دست بشکند.
چه اصف بار است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله رفتار همچین بی هنرهایی که اسم خودشون رو هنرمند گذاشتن و پوشیدن چادر فقط سر صحنه فیلم ها باعث شده تا الگوهای نامناسبی برای جوانان قرار گیرند سال هاست این مثلا هنرمندان و این صداو سیما با این کار به فرهنگ حجاب ضربه وارد کرده است.
اين خانم را چرااينقدربزرگ ميكنيد چندتافيلم بازي كردن كه توهم نميخواهد .اين بابا فقط درفيلم ستايش چادرسرداشت وگرنه هرجارفته اونجاراابادكرده است .مديريت سيما اجازه پخش تصوير اين دخترك را ندهد خواهيدديد چگونه به التماس ميافته.عزيزمن هنر جنبه ميخواهد فهم شعور معرفت ميخواهد خيلي ازهنرمندان هستند كه ساليان سال چه خانم وچه اقا درعرصه فرهنگي فعاليت ميكنند هنوزكوچكترين مطلبي نداشته اند .اين بجه هنوزهيچي نشده همه جا را به گندكشيده.خجالت اوره براي مملكتي كه اين همه شهيد عزيزتقديم انقلاب كنه بعد نميدانم اين ادمها را ازكجا مياورند كه به مقدسات اين مردم ارزشمند مومن دهن كجي شود .بايد برخورد منطقي شودو با حذف اين مدل هنرپيشه ها بقيه اين مدل افرادگوشي دستشون بياد كه اين مملكت صاحب داره وهنرداراي جايگاه باارزشي است كه قداست دارد.
ستار
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرکات ایشان در برزیل زننده بوده لیکن اقدام وی در نرفتن به صحنه بخاطر اجبار به پوشیدن چادر یک حرکت بسیار هوشمندانه فرهنگی بوده که باعث می شود در آن شهر گشایش فرهنگی ایجاد شود و خیلی ها بدانند که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. آفرین بر خانم محمدی
بیات زنجانی
Iran, Islamic Republic of
.. نتیجه اش حرکت در مسیر .. بوده است
علی
چطور وقتی خانم آبیار حاضر نشد در دانشگاه الزهرا چادر سرش کنه،شما اینطور عکس العمل نشون ندادید
تازه با اون همه ادعا و اینکه قبلا هم چادری بوده.
خدایی دارن ظلم میکنن
10....2
Iran, Islamic Republic of
جمع کنی اینا رو آقا این عکسه فتوشاته
10...2....10....2
Iran, Islamic Republic of
بالاخره مردم کی می خواهند فرق بین کسی که پول می گیرد تا چادر سرش می کند و کسی که از روی اعتقاد چادر می پوشد را بفهمند. خوب بود با او به زبان خودش صحبت می کردند
جمال
اصلا امام جمعه اجازه نداره برای حجاب یک شخص تعیین تکلیف بکنه . با این کارش هم شخصیت خودشو پایین اورد و هم حرمت چادر رو
اینا هدفشون تخریب حزب الهی است.
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا فتوشاته
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
علی
Iran, Islamic Republic of
اولا امام جمعه در نماز جمعه ارشاد فرمایند و حجب زور و اجبار ندارد
دوما حجاب این خانم از خیلی از بازیگران دیگه بهتره.
فقط چون میواهید جناب ضرغامی رو زیر سوال ببرید این رو گذاشتید کاملا قصد شما معلومه
حالا هی نظر من رو نذار
فراهانی
واضح است که عکس اول سمت چپ فتوشاپ است!!!! لطفا به عنوان یک رسانه اصولگرا و حزب اللهی رعایت بفرمایید
با تشکر از سایت خوبتان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه رفتار امثال این امام جمعه باعث شده که جوانان و مردم از حجاب و ارزشها فاصله بگیرند.
علي
زنده باد خانم محمدي
حالو مگه این خانم کی بوده که مردم این همه بلوا کردن
Iran, Islamic Republic of
عجب امام جمعه خوشفکری!
Iran, Islamic Republic of
حزب اللهی ها که به محیط هایی اینچنینی نمی روند...
خیلیها از چادر بیزارشدن فقط به خاطر تحمیل عقده یه عده ایی .حالا اگه حجابش کامل بوده چ اصرار به چادر داشتن حتما باید کشف حجاب کنه و یکی مثل گلشیفته بشه تا خیال همه راحت بشه؟
به درک که نمی خوای چادر سرت کنی...فکر کرده جایی خبریه...به یه عده وقتی خیلی بها دادی میشه همین!آخه آقای امام جمعه نمی دونست این خانم چجوریه یا عکس های برزیل رفتنش رو ندیده بود که این پیشنهاد رو داد!
علی
Iran, Islamic Republic of
حالا کل مملکت درسته کارش گیر دادی به این بنده خدا
mhd
آخه نرگس محمدی هم بازیگره؟؟؟
ولش کنید اینقدر پر روش نکنید ، خیال کنه آدم مهمیه
از امام جمعه باید پرسید حالا اگه یه بازیگر که فقط در فیلمها چادر میذارد چادر بذاره میشه مومن و زاهد شان یک امام جمعه اینقدر پایین مثل یک مجری مهمان بعدی رو دعوت میکنه
احمدخواجوند
مقداري پول بهش ميدادندتاايشان چادر سرش كند فكر كند كه دارد فيلم بازي ميكند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
عکس سمت چپ که واضحه با فتوشاپ درست شده کمی دقت کنید
شان امام جمعه از این بالاتره که در اینگونه مراسم ها شرکت کنه و این نوع دعوت به حجاب نتیجه معکوس داره
مثلا قرار بوده ایشون همونطور که در سریال پادری بوده در اون شهر و مجلس حاضر بشه که این یه کار فرهنگی محسوب شود که متاسفانه بازیگر ما که خودش مثلا یه چهره فرهنگیه گند زده به همه چیز.
کامبیز
Latvia
سلام به همگی دوستان .مگه غیر ازاینه که تو هرسریالی که بازی کرده ازاول تااخرش فقط گریه کرده بدبختی ما اینه که ما فکر میکنیم اینها هنرپیشه اند با پول ملت رفتن برزیل نصف ملت نون ندارن بخورن
آخه واقعا چرا امام جمعه باید روی سن رفتن یک بازیگر یا هر کس دیگری رو اعلام کند مگر ایشون مجری بودن . شأن ایشون بالاتر از اینه که یه همچین کاری انجام بدن . دوم اینکه حالا این خانم مگه چه شخصیتیه که دعوتش کردن . بازی چشم گیری هم که نداشت البته بهتره بگم افتضاح بازی کرده
قيس احمدي
Iran, Islamic Republic of
لطفأ به نوع پوشش حساسيت نشان ندهيد مهم حجاب است .
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلامت واقعا براى امام جمعه اين شهر متأسفم حرفشون كاملا بيفكرانه بوده منم كه يه خانم چادرى هستم اگر جاى خانم محمدى بودم چادر سر نميكردم اينا كه ميدونستن اين خانم چادرى نيست براى چى بايد يه چنين انتظارى داشته باشن حداقل اگرم براشون مهم بوده بايد اون موقع كه تماس گرفتن و دعوتشون كردن بهشون ميگفتن نه كه بنده خدا رو تو عمل انجام شده قرار بدن و به نظر من يه جورايى زورگويى هست
Iran, Islamic Republic of
مگرحجاب درچادرخلاصه شده است ؟؟
حالا یا فتوشاپ هست یا نیست ؟!؟ که چی ؟...
Iran, Islamic Republic of
بیچاره صندلی ها
فهيمه
معلوم است که پوشيدن چادر برای ايشان درد آور است به ايشان بايد گفته می شد بدون حجاب حاضر شوند تا با استقبال وشوق فراوان ان را بپذيرند.
مهدي
Iran, Islamic Republic of
چرا تهمت ميزني؟ حجابش كامل بود ديگه اين حرفها چيه؟ اگر چادر اجباري نيست چه اجباري به پوشيدنش هست؟
مشکل این است که به این گونه افراد بها می دهند
بی حجابی و امثال این کارها که هنر نیست
خوشی زده زیر دلشون
طرف چند سال زحمت می کشه قاری قران میشه یا حافظ قران میشه اما هیچ تصویری ازش نیست اما این افراد................