جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

درخواست مدیر بلاگفا از کاربران این دامین

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 424786
مدیر بلاگفا در خصوص تعطیلی ۲۰ روزه سایت بلاگفا گفت: از وبلاگ‌نویسان می‌خواهم صبور باشند تا بتوانیم آخرین اطلاعات را بازگردانیم و سرویس را با همان شرایط و کیفیت فعال کنیم.
به گزارش جهان، علیرضا شیرازی، مدیر بلاگفا در گفت‌وگو با فارس در خصوص طولانی شدن تعطیلی سایت بلاگفا اظهار داشت: در هنگام تغییر مکان سرورهای سایت، برخی از قطعات آسیب دیده است؛ برگشت اطلاعات یک پروسه زمان بر است.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل از خدمات یک شرکت خارجی استفاده کرده‌ایم گفت: ما برای پشتیبانی از لحاظ هزینه گران‌ترین و از لحاظ زمانی کمترین سرویسی را که ممکن بود گرفتیم؛ طی آخرین پیگیری در پنج شنبه هفته گذشته از سوی این شرکت خارجی اعلام شده است که این پروسه‌ چند روزی طول خواهد کشید.

شیرازی ادامه داد:‌ ما چندین بار تماس گرفتیم و تمام اصرارمان هم این بوده است که زمانی بدهند تا بتوانیم کاربران را از زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن سایت مطلع کنیم.

وی افزود: این تغییر سرورها باید در زمانی بین ۵ تا ۶ ساعت انجام می‌شد اما در این بین ما دسترسی به یکسری از سرورهایمان را از دست دادیم و ۲ تا از سیستم‌هایمان اصلاً در دسترس نبودند که بتوانیم مجدد کار را شروع کنیم و چون ما دسترسی نداشتیم به بخشی از نرم‌افزار و اطلاعاتمان، مجبور شدیم از یکسری سرویس‌های دیگر استفاده کنیم و گروه دیگری روی این مشکل کار کنند تا ما بتوانیم اختلال پیش آمده را حل کنیم.

مدیر بلاگفا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ممکن است آخرین مطالب جدید منتشر شده از سوی کاربران از دسترس خارج شود؟ گفت: ما علاقه‌مان این است که تا ثانیه آخری که کاربران با سیستم کار کردن اطلاعات را حفظ کنیم. برای حل این مشکل به نظر می‌رسد باید تا آخر این هفته منتظر پاسخ شرکت پشتیبان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم این بود که بهترین و گران‌ترین خدمات را به کار بگیریم تا مشکل سایت برطرف شود، افزود: تاکنون بیش از ده‌ها هزار دلار هزینه کردیم تا این مشکل حل شود.

شیرازی تأکید کرد: من از وبلاگ‌‌نویسان می‌خواهم صبور باشند تا بتوانیم آخرین اطلاعات را بازگردانیم و سرویس را در آخرین لحظه‌ای که قطع شده است با همان شرایط و کیفیت فعال کنیم؛ این سرویس حاصل دست رنج ماست در عین حال نسبت به کاربران هم احساس وظیفه می‌کنیم چون سال‌هاست همراه ما هستند.

به گزارش فارس، سایت بلاگفا به آدرس (www.blogfa.com) از صبح پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت از دسترس کاربران خارج شده و کماکان با مشکل روبرو است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *