پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

فراخوان بعثه‌‌‌رهبری از زائران اربعین‌حسینی

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 397606
روابط عمومی بعثه‌ در فراخوانی از همه زائران و شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین خواست تا پیشنهادات خود را برای برنامه‌ریزیهای اربعین آینده به حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان حج ارسال کننند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روابط عمومی بعثه‌ مقام معظم رهبری در خصوص پیاده روی اربعین حسینی فراخوانی منتشر کرد و از همه عاشقان اهل بیت علیهم السلام و شرکت کنندگان در این راهپیمایی عظیم خواست تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای برنامه‌ریزیهای اربعین آینده به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت ارسال کنند.

متن اطلاعیه بدین شرح است: در اربعین امسال حماسه بزرگی در جهان اسلام رقم خورد و جمعیتی نزدیک به بیست میلیون نفر در راهپیمایی نجف تا کربلا همراه با عشق و شور حسینی از کشورهای مختلف حضور یافتند، وحدت، برادری، ایثار، انفاق، مواسات و فداکاری برخی از ویژگی‌های این حرکت عظیم بود.

میهمان نوازی مردم شریف عراق و همبستگی پیروان اهل بیت – علیهم السلام – هرگز از حافظه و تاریخ محو نخواهد شد.

بازتاب این حماسه بزرگ در جهان بخوبی نشان داد که چگونه دشمنان به وحشت افتادند و رزمندگان در جبهه‌های نبرد با تکفیریان تروریست و آدم‌کش چگونه روحیه گرفتند.

طبیعی است که این حماسه بزرگ و این خیل جمعیت در طول مسیر رفت و برگشت و حضور خود در عراق با دشواریهایی نیز روبرو می‌شوند.

از آنجا که جمعیتی حدود یک و نیم میلیون نفر از ایران اسلامی به عتبات عالیات مشرف شدند و قطعاً سال آینده این عدد افزایش خواهد یافت. لذا بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای آسیب‌شناسی و شناخت نقاط قوت و ضعف از همه هموطنان عزیز و بزرگواری که امسال رنج سفر را تحمل نموده و برای کشورمان افتخار آفریدند درخواست می‌نماید تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به آدرس تهران، خیابان آزادی، نبش رودکی، ساختمان حج و زیارت روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری و یا به آدرس الکترونیکhttp://hajj.ir/۱۱۴ارسال نمایند تا پس از بررسی برای برنامه‌ریزیهای اربعین آینده از آنها بهره‌برداری شود.

مجد و عظمت اسلام و مسلمانان و نابودی دشمنان و معاندان و منحرفان از اسلام را از خداوند متعال مسئلت داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زائر کربلا
خواهشاً به این استانهای مرزی که مسیر ورود به کربلا هستند خیلی بیشتر رسیدگی کنید.مخصوصاً ایلام و مهران.