شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

در دیدار میر حسین و فرزندانش چه گذشت؟

پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب: 185304
«میرحسین موسوی در ملاقات با فرزندان خود ضمن اظهار نظر درباره مسایل ایران، در مورد انتخابات آینده مجلس گفته است: 'با توجه به تداوم وضعیت فعلی نمی توان امیدی به انتخابات و شرکت در آن داشت'».
به گزارش جام نیوز؛ سایت بی بی سی امروز ۷ دسامپر (۱۶ شهریور) به نقل از سایت کلمه که گزارش ها و دیدگاه های میرحسین موسوی را منتشر می کند، از دیدار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با فرزندانشان خبر داد.
بی بی سی نوشت: «این نخستین دیدار آقای موسوی و همسرش، زهرا رهنورد، با هر سه دختر آنان از زمان آغاز حصر خانگی آنها بوده است. میرحسین موسوی، مهدی کروبی و همسرانشان حدود هفت ماه است که در حصر خانگی به سر می برند».
بر اساس این گزارش، وضع جسمی موسوی و زهرا رهنورد خوب اعلام شده است.
به نظر می رسد این اظهارات موسوی در راستای تحریم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. اظهارتی که پیش از این نیز سوی برخی اصلاح طلبان و رسانه های ضد انقلاب از جمله بی بی سی، صدای آمریکا مطرح شده بود.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماهم تحریم می کنیم!
Iran, Islamic Republic of
بهتر
تحریم کنید
شما ها که جنبه باخت رو ندارید و هنوز انتخابات تموم نشده اعلام نتیجه به نفع خودتون می کنید و بیشتر در توهم به سر می برید تا واقعیت بهتره اصلا شرکت نکنید تا مردم بدون دغدغه و با آرامش رای بدن