جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فریبا:دست استیلی روی نیمکت خالی بود

شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 198508
بهتاش فریبا در گفت‌وگو با فارس درباره بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس و اینکه پیش از این پیش بینی کرده بود در ۹۰ دقیقه برنده می شوند، اظهار داشت: من گفتم امیدوارم بتوانیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم اما بازی خیلی سخت بود. پرسپولیس در این مسابقه خیلی خوب ظاهر شد. این دربی زیباترین بازی چند سال اخیر بود و تماشاگران از آن لذت بردند.

وی افزود: موقعیت های استقلال در این بازی بیشتر بود اما دو تیم در کارهای تاکتیکی و پیاده کردن برنامه هایشان موفق بودند. جا دارد از مولایی بدنساز تیم خود تشکر کنیم. خوشبختانه به لحاظ بدنی مقاومت خوبی داشتیم. تغییراتی هم که در جریان بازی دادیم مثبت بود و به کمک‌مان آمد.

مربی استقلال در خصوص اینکه پیروزی های اخیر در دربی را باید به پای چه کسی نوشت، عنوان کرد: همان طور که مظلومی هم گفت ما مربیان کنار هستیم. شاید فرمان دست ما باشد اما اجرای آن بر عهده بازیکنان است و از آنها باید تشکر شود. بچه ها توان خود را به کار گرفتند و نقش بیشتر را خودشان داشتند. اگر این روند را ادامه دهیم قهرمانی در لیگ و جام حذفی دور از دسترس نیست.

فریبا ادامه داد: دلم می خواست این دربی را یک نفر ببیند و این نفر کسی نبود جز مرحوم ناصر حجازی. جای او دیروز در ورزشگاه آزادی خالی بود و ما این پیروزی را به او تقدیم می کنیم.

مربی آبی پوشان درباره استعفای حمید استیلی به فارس گفت: شرایط پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که دارد سخت است. روی نیمکت دست استیلی خالی بود. من برای حمید ناراحت شدم. روز گذشته به او خیلی بی حرمتی شد و ما مربیان با دیدن این بی حرمتی ها خیلی ناراحت می شویم. این شغل ماست و کسی دوست ندارد در این شرایط قرار گیرد. اول بازی با استیلی هم حرف زدم و گفتم به فکر سلامتی اش باشد. او برای این مملکت زحمت کشیده است.

فریبا در مورد اینکه پیروزی های اخیر در دربی شیرینی دیگری داشته گفت: بردن مقابل پرسپولیس همیشه خوب است. شب گذشته به دلیل فشارهای قبل از این مسابقه تا صبح ۱۰ دفعه از خواب بیدار شدم. باز خدا را شکر می کنم که این مسابقه را بردیم.

وی در پایان گفت: سخت ترین بازی استقلال بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس مسابقه با نفت آبادان است. بیدار کردن بچه ها بعد از این پیروزی سخت است هر چند که تیم استقلال بازیکنان با تجربه زیاد دارد و کمتر تحت تاثیر این شرایط قرار می گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *