شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۲
۳

چراپفک سمی است؟

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 388507
يك حبه سير را بطور كامل بدون جويدن و خورد شدن قورت داده اگر قبل از 24 ساعت از بدن خارج شد بدن سالم است زيرا در اين مدت هيچ ميكروبی در بدن نمي تواند رشدكند و اگر طولانی تر شد دچار يبوست بوده و بيمار هستيد.
به گزارش جهان، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت:
1- شما وقتی سيب زمينی را بصورت پخته از آتش بيرون می آوريد ظرف يک ساعت در معده هضم خواهد شد.
سيب زمينی آب پز ظرف 4 ساعت هضم ميشود و سيب زميني سرخ کرده ظرف12ساعت نصفش هضم و نصفش از طريق روده خارج خواهد شد.
اين رو گفتم برای پدر مادرانی که به بچه بيچاره چيپس ميدهند و شب طفل بيچاره موقع خواب بايد صد بار اين پهلو و آن پهلو شود تا در آخر، سم حاصل از اين چيپس جذب بدنش شود.
 
2- چراپفک سمی است؟
 
کافی است پفک را با آب خيس کنيد و با شصت دستتان آن را به سراميک آشپزخانه بچسبانيد. بعد از 8 ساعت عمرا” بتونيد اين پفک خشک شده را از ديوار جدا کنيد. مگر کلی کاردک و چاقو بزنيد تا کنده شود. حالا حساب کنيد اين پفک با بزاق چسبنده خيس شده و وارد معده می شود و...
 
3- يک روش برای کساني که مايلند سيستم گوارش خود را تست كنند
 
يك حبه سير را بطور كامل بدون جويدن و خورد شدن قورت داده اگر قبل از 24 ساعت از بدن خارج شد بدن سالم است زيرا در اين مدت هيچ ميكروبی در بدن نمي تواند رشدكند و اگر طولانی تر شد دچار يبوست بوده و بيمار هستيد.
 
4- مسئله مهم توالت
 
قديم نديما دستشوئی توالت ما ايرانيها يک گوشه در دورترين نقطه حياط بود که پدر و مادر بزرگای ما وقتی ميخواستند بروند داخل آن يک دستمال به سرشون می بستند .
 
اون موقع دليل اين کار اين بود که بخارات ناشی از ادرار(شامل اسيد اوريک و فسفريک و..) روی پوست سر و موهای سر و بالطبع سلامتی تاثير فزاينده ای داشت و يکي از عوامل ريزش مو بود…
 
در ضمن مثل الان اينطوري نبود که بروند مستراح و 6ساعت بنشينند راجع به مسائل روزمره تفکر کنند.چون حتی در شريعت مسلمانها ذکر شده که ماندن زياد در مستراح و حرف زدن در آن مکروه است.
 
الان مستراح ما ايرانيها اومده وسط هال و اتاق پذيرائی!!! و تازه بين سنگ توالت و محل شستن دست هيچ دری هم وجود نداره ..به دليل مشکلات تغذيه ما ايرانيها مجبوريم حداقل 10 دقيقه اونجا بساط پهن کنيم و خانم خونه هم يک حوله انداخته روی جا حوله ای و خبر نداره اين حوله چه نقشی در جذب بخارات سمی ادرار و مدفوع داره و همه از جمله خودش هم بعد از وضو وشستن صورت اون حوله ها را ميمالند روی صورتشون و فاتحه (يعنی آخرآلودگی)!!!
اين موضوع را من با محلول تنتور يد امتحان کردم و حوله حاوی اين بخارات را داخل آن قرار دادم و ديدم ظرف چند دقيقه اين محلول حاوی انواع اسيدها شده است. خلاصه اينکه يکی از عوامل ريزش مو و بيماريهای ما ايرانيها همين بخارات ناشی از ادرار در توالت های ماست!
 
برای حل اين موضوع:
اول : حوله را خارج از توالت و در جای مخصوص قرار دهيد.
دوم: روی سنگ پا کمی سرکه ريخته و هفته ای يکبار اين سنگ پا را به مدت 4 ساعت درکنار سنگ توالت قرار بدهيد.در ضمن قرار دادن سنگ نمک هم عامل جذب اين بخارات سمی خواهد بود.
بد نيست بدونيد:
قديم نديما وقتی توی جنگ کسی جراحت ميديد و بدنش زخم برميداشت فورا” روی زخم خود ادرار ميکرد و يک موم عسل روی آن قرار ميداد و با پارچه زخم را می بست.
 
دليلش هم اينه که ادرار استریليزه ترين و پاکيزه ترين محصول توليدی از کليه و بدن است و شاید دليل اينکه دين اسلام آن را نجس شمرده اين است که تا در محيط آزاد و خارج از بدن قرار گيرد به علت اين استریليزه بودن آلودگيهای محيط جذب آن می شود.

5- يک نسخه سحر آميز:🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠
 
برای کسانيکه از ضعف اعصاب و سوزش و تپش قلب رنج ميبرند وتا موضوعی مياد زود قاطی ميکنند و عصبانی ميشوند.
يک سيب خنک(يخچالي)🍏 را رنده کنيد + داخل اين پالوده سيب يک قاشق چايخوری تخم بادرنجبويه(فرنجمشک) اضافه کنيد + يک استکان عرق بهار نارنج + يک استکان عرق بيدمشک اضافه کنيد. يک قاشق قبل از خواب صبح يا ظهر و شب ميل کنيد.
 
اين مجموعه سحرآميز اعصاب را آرام ميکند و قلب را از سوزش وتشنج باز ميدارد وخواب آرامی در پی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
بابا طب سنتی اسلامی
ایول داری
ایرانی
بسیارعالی بود دست شما و نودسنده اش درد نکند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا از اين تيپ مطالب بيشتر در سايتتون بگذاريد خيلي مفيد. و بعد از مضار و مشكلات سبك زندگي غربي هم مطلب بگذاريد .