چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

به استقبال می رویم...

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب: 388002
می خواهیم به پیشواز قدوم سه ساله حسین برویم ؛می خواهیم به زیارت دستان عباس برویم ؛ می خواهیم به استماع صوت محمدی اذان علی اکبر برویم.
به گزارش جهان، حسین ابراهیمی در وبلاگ "سرباز صفر جنگ نرم" نوشت:
می خواهیم به استقبال برویم،استقبال از یک کاروان، کاروانی که از اولین و آخرین،عاشق و شیفته و فدایی دارد، کاروانی که در تلاطم بلای دنیا ، کشتی نجات را حرکت می دهد، کاروانی که بهترین های تاریخ را در خود جای داده است، می خواهیم به استقبال چنین کاروانی برویم.
 
می خواهیم به پیشواز قدوم سه ساله حسین برویم ؛می خواهیم به زیارت دستان عباس برویم ؛ می خواهیم به استماع صوت محمدی اذان علی اکبر برویم ؛
 
می خواهیم برویم تا شاید لحظه ای قنداقه فرزند شیر خوار این کاروان را در آغوش بکشیم و لبهامان را به گلوی نازکش متبرک کنیم؛
 
امروز می خواهیم در این کاروان ،لبخند لبهای حسین علیه السلام را به نظاره بنشینیم ،آنگاه که در جمع سه علی نشسته است و زینب ، زینبی که در میانه این کاروان چونان است که در میان قلعه ای استوار؛ گرچه بوی این خاک تشویشی عجیب در جانش می افکند.
 
ای خدایی که اولین دوستدار این کاروان و اهل آسمانی آنی! ،توفیق استقبال و مهمان نوازی از مهمان کربلا با فرش قرمزی از گلبرگ اشک، به تمامی آنهایی که عشق را در سر این سفره آموخته اند ، اعطا نما.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *