جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

نظارت در اولویت وظایف سازمان بازرسی است

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 418008
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تهیه گزارش این سازمان درباره زمین‌خواری در اردیبهشت‌ خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ناصر سراج در حاشیه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران اجرایی استان، با بیان اینکه در سازمان بازرسی کل کشور، بنا به سیاستی که در پیش گرفتیم نظارت را در اولویت قرار داده‌ایم، گفت: ما سعی می‌کنیم قبل از وقوع تخلف تذکر دهیم اما اگر مدیری متنبه نشد، با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

سراج تصریح کرد: خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویراحمد جرائم کمی را شاهد بودیم و انتظار داریم با اقدامات دادگستری و بازرسی همین میزان جرایم نیز کاهش یاید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محیط‌زیست و بخش‌نامه ریاست قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: بند ۴ بخش‌نامه ریاست قوه قضائیه، سازمان بازرسی را مکلف کرده که در خصوص زمین‌خواری و کوه‌خواری ورود کرده و گزارش آن را ارائه کند که در همین راستا گزارش سازمان بازرسی در اردیبهشت‌ماه آماده می‌شود.

وی اظهار داشت: دادگستری و بازرسی استان اقدامات خوبی در مبارزه با زمین‌خواری داشته‌اند و بنده از استاندار نیز می‌خواهم پیشگیری را از خود دستگاه اجرایی آغاز کنند.

سراج با بیان اینکه ما راضی نیستیم برای مدیری مشکلی پیش بیاید چراکه مدیران را از سرمایه‌های نظام می‌دانیم، گفت: اما اگر نتوانیم مدیر متخلفی را با تذکر متنبه کنیم، وظیفه خود می‌دانیم به‌عنوان قوه قهریه با وی برخورد کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اقداماتی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی‏ گفت: خوشبختانه تعامل خوبی در مبارزه با مفاسد بین قوای سه‌گانه وجود دارد که امیدواریم به نتایج خوبی برسد.

وی با اشاره به شعار «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» برای سال جاری گفت: با توجه به اینکه همه مدیران استان در جمع حضور دارند، می‌گویم که این شعار را در استان خود نیز اجرایی کنید، چراکه استاندار نماینده دولت و رئیس‌کل دادگستری نیز نماینده قوه قضائیه در استان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *